Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Povej!

Posted by zogca na januar 1, 2009

NE MOREM

Povej jo, svojo rahlo, plaho sanjo,
ki te objame, preden vstane dan,
ki prebledi, ko svit pogleda vanjo,
in prva zgine v toplo, nočno stran.
Povej to muko, ki se že začenja,
ko se ti komaj bliža stroga luč.

Ne morem.
V senci mračnega podstenja drhtim
in iščem dobrih duri ključ.

Povej jo, željo, ki se v jutru vzpenja,
v tvoj dan gori kot plamen,
v gošči vžgan,
in up, ki v tvoji želji se spočenja
kot v ognju dim, ki raste nad ravan.
Povej to trudnost, ki šumi in pada
in kakor dež gasi, hladi, blaži.

Ne morem.
Saj povedala bi rada,
a pride mrak in vse se spremeni.

Povej skrivnostni mir,
ki iznenada s prozorne dalje
ti je v dar poslan,
ko nad prelivi rožnega zapada
že stenj velike zvezde je prižgan.
Povej to sanjo,
ki ob mili uri
te prva sreča pod zavetjem tme.

Ne morem.
Spet so se odprle duri,
vstopila sem in sanja jih zapre.

Lili Novy

12 Responses to “Povej!”

  1. zogca said

    Odločila sem se, da leto na blogu začnemo drzno, zato tudi drzna fotografija in pesem, ki nagovarja k temu, da povemo svoje želje. Vam zjutraj napišem kakšno. Mogoče me bo Janis po betici, ampak bom tvegala. Zdaj sem preveč zaspana za karkoli. Bo pa leto 2009 gotovo velikooo lepše, četudi se gotovo ne bodo uresničile prav vse želje!

  2. Jazz said

    Jutro!
    Te podpiram.😉
    Je pa težko poglobit se v pesem,ker oči begajo…..še se trudim🙂

  3. zogca said

    Beri pesem, beri pesem, beri pesem. :mrgreen:

    Res je lepa.

    Potem pa napiši kakšnob svojo skrito (ali manj skrito) željo. Moja je vsekakor, da bi imela takšen geštel. Zdaj moram samo še preračunati, koliko mesecev ne bi smela jesti.🙄

  4. zogca said

    Za prvi januar ni bolj prave pesmi kot …

    http://www.mojvideo.com/video-u2-new-years-day-video/50395a7a5e2d76ced7f3

    U2 – New Years Day

  5. Jazz said

    Ja,je lepa…he he,geštel😉 … ma,ne sekiri se,kot bi rekla ena moja(bivša?)prijateljica:Ne ljubiš ženske zato,ker je lepa,ampak je lepa zato,ker jo ljubiš.😉

  6. zogca said

    To je imela tudi Maxi napisano v profilu.😉

    Ne, saj ne zaradi moških. In ne zato, da bi me kdo ljubil. Zaradi sebe. Bi rada spet sebe pritisnila (s fotoaparatom, da ne bo pomote) in bi tako dobro izpadlo. Meni je tale fotografija res fantastična, čeprav sem zelo heteroseksualna. Kako zelo fantastična mora biti šele vam, ki napolnite spodnjice. Vsaj upam.😉 Da vam je fantastična in ne, da napolnite spodnjice.:mrgreen:

  7. vlatka said

    žogca,

    fotografija je lepa.

    Zakaj bi se sramovali sebe? ja, drznosti nam manjka.

    Srečno naj ti bo, polno veselja in vsega dobrega.

  8. Jazz said

    Žogca,kaj bse matrala,naj jaz pritiskam,obljubim,-dokler ne boš zadovoljna….😉

  9. zogca said

    Sicer sem velika ljubiteljica pritiskanja, ampak tebe bom pa prepustila tvoji ženi, lahko? :mrgreen:

  10. Jazz said

    Ne moreš.Pa pustmo stat😉.Je blo pa čisto iz umetniških vzgibov mišljeno.Pa,ti ljubiteljica,jaz pa vajenec,ki nima pojma o fotografiji…-ok,vem,kdaj mi je všeč…kolk pritiskanja!🙂

  11. zogca said

    Tudi pritiskati se da i umetniških vzgibov. :mrgreen: Čeprav pri meni bolj od umetniškega vtisa šteje tista prava mesenost. ❗

  12. zogca said

    Ena malo preveč sočna (beri vulgarna) pesmica na to temo.

    Ups, zgornja verzija je cenzirirana.

    Spodnja bo ta prava.

    Ta je ta sočna.

    Nobena pa ne odraža mojega razmišljanja.😆

Leave a Reply

 
