Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kdo je kriv, če izdihne vulkan?

Posted by zogca na januar 1, 2009

JE KRIVA NARAVA?

Kot vulkan je gorel
v mojem objemu
in njegova lava
me je napolnila, potopila.
Oh, Bog, zakaj vulkani
spijo tisoč let
in se prebudijo le za hip?
Še preden besede izgubijo toploto,
še preden se trepetanje teles umiri,
kot ti in jaz,
vse je hladno,
vse je golo.
Kdo je kriv,
če nekje v civiliziranem mestu,
predmestju,
izdihne vulkan?

Danijela Hliš

13 Responses to “Kdo je kriv, če izdihne vulkan?”

  1. zogca said

    Jaz nisem kriva.😉

    The Doors – Light my fire

  2. webmaher said

    Ne ti si okrogla🙂

  3. zogca said

    Ne razumem, kaj citiraš in kaj hočeš povedati. Če je to povedazano s spodnjim vprašanjem, ali je to Žogca in si mislil, ali je to na fotografiji Žogca … Seveda ni, na fotografiji je Monica Bellucci.

  4. Nevenka said

    Izpraznejo se hitro, tisti, ki živijo samo od in za strasti.

  5. zogca said

    Misliš? Jaz imam povsem drugo filozofijo. Te zanima?

  6. Jazz said

    Oj!
    Ma Nevenka čist prav.Se je šparal tisoč let in ga potem spet tisoč let ne zanima,če pod pepelom kaj tli….😉
    No,Žogca,sama ušesa so me….🙂

  7. zogca said

    Moja teorija je, da je ves čas treba pihati v vulkan, da se ne ugasne. Kar pomeni … Ves čas je treba gojiti muckanje, božanje in seveda tudi seks. Da je koža ves čas navajena dotika druge kože, da ga potrebuje in ji je zelo domač. Ko se koža enkrat oddalji od druge kože, ko je zadeva ugasnila, jo je skoraj nemogoče spet oživeti. Ali če hočeš … Moja teorija ni s strastjo malo po malo, da bo ostala dlje časa. Moja teorija je navaditi telo na strast, vsak dan, strast gojiti. Jaz sem preverila obe teoriji in ta druga se je pri meni obnesla. Prva, ki je nisem preverjala, ampak se je zgodila sama od sebe, je vulkan ubila.

  8. Nevenka said

    Žogca, samo od in za je premalo. Mora biti še kaj poleg. Strast se ne hrani samo s seboj. Naveliča se sama sebe.
    Ljubezen pa potrebuje stalno negovanje strasti, da lahko živi. Ljubezen je kot življenje samo, ni je brez zraka, ni je brez vode, ni je brez sonca, ni je brez svobode. Ni je brez strasti. Saj poznaš komad Budi moja voda….

  9. zogca said

    Seveda poznam.

    Budi moja voda – Laufer

    Sem pa zgoraj, to je mogoče treba poudariti, govorila o tem, da bi zveza sicer preživela, vendar je padla na seksu. Kajpak je cel kup zvez, ki so obsojene na neuspeh, čeprav je seks naravnost fantastičen in vulkan ni izdihnil. Ker seks pa spet ni vse. Čeprav je veliko. Oziroma, je 10 odstotkov zveze, če je dober. In 90 odstotkov zveze, če je slab.

  10. Jazz said

    Hja,mogoče zato,ker se je meni števec že parkrat obrnil😉 te stvari-malo,ali več(strast,ljubezen…) po moje so,ali pa jih ni.Pa vrjetno zaradi kilimetrine,-zame je čisto dober kres,ki veselo prasketa🙂 Se pa popolnoma strinjam,da je treba odnos gradit in negovat,ves čas.

  11. zogca said

    Moje razmišljanje je … Ko se enkrat “odvadiš telesa, kože in tistega organa”, je konec. Odvaditi mislim … Ali bolje, da naprej napišem, kaj zame ne pomeni odvaditi se. Ti imaš lahko moškega tri leta v Afganistanu, na primer, in si “odvajena” njegovega telesa, ampak to ni ta odvaditi, o katerem pišem. Ker si ga želiš, hrepeniš po njem in je to potem … Strast na kubik. Odvaditi mislim v smislu, da imaš to telo, kožo, pa tudi organ ob sebi ves čas in te preprosto več ne tangira. Ko ti je nekdo, ki bi ti bil moral biti blizu, sicer res blizu, ampak ti je postal daleč. O tem pišem. Seveda, lahko se motim, ampak moje razmišljanje je pa takšno.

  12. vlatka said

    žogca,

    hehe, ti vulkani bi bili pa res lahko pogostejši 🙂 🙂

  13. zogca said

    Jaz bi gorela, gorela, gorela … Ampak ni z vsakim pravega vulkana, v tem je težava. Ko pa je vulkan, je po moje greh, da mora izdihniti.

Leave a Reply

 
