Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Plovemo v neznano stran!

Posted by zogca na december 31, 2008

VSE TEČE

Vse teče, nič se ne povrne
in nič ne pride več nazaj,
nikoli val se ne obrne,
sijoča zvezda se utrne,
v temi zgubi se njen sijaj.

Mi vsi smo kakor na palubi
in plovemo v neznano stran,
zato trenutka ne izgubi,
in, kar s teboj potuje, ljubi,
dokler ti svetli čas je dan.

Predana bitja glej, otroke,
mladost, ki vre in ki trpi,
glej trud moža, glej stare roke
in luč ljubezni pregloboke,
glej svoje matere oči.

Še kar se tebi v prsih skriva,
vse: up in borbo, strast, bridkost,
kar hraniš kakor dobra njiva,
kar medlo v tebi se preliva,
vse glej in ljubi vso skrivnost.

A glej na vse kot iz daljine,
kot da že nič več tvoje ni,
kot da bi gledal na spomine,
na ladjo, ki s teboj izgine,
na luč, ki se v megli gubi.

Lili Novy

51 Responses to “Plovemo v neznano stran!”

  1. zogca said

    Tale pesem naj bo namesto voščila. Žogca vam seveda vsem v novem letu želi vse najnajnajboljše in da vam čim več kock pade na šestico!😉

  2. Nevenka said

    Ne vem, kam me bo danes dan zanesel, pojma nimam kam me bo noč odložila.
    Zato je bolje, da kar sedaj voščim vsem
    vse najlepše in najboljše v novem letu.
    Srečno!

  3. zogca said

    Mene bo odložila na kavč in k Zlatim dekletom. Za tiste, ki pa mislijo, da to ni dovolj imenitno za silvestrsko noč, sem na Florditi, v Miamiju. Tam namreč “živijo” Zlata dekleta.:mrgreen: Nevenka, v letu 2009 ti želim predvsem to, da bi te nehalo boleti in da bi čim bolj optimistično zrla v svet.

  4. Nevenka said

    Tudi tebi želim enako Žogca.

  5. lynx said

    Žalostnim razvedritev
    bolnim ozdravitev
    zdolgočasenim popestritev
    pijanim streznitev
    nepotešenim potešitev
    in hrepenečim izpolnitev…

    Se klikamo drugo leto😉

  6. Boom said

    Srečno, zdravo, boljše in drugačno vsem tudi od Booma

  7. maxi said

    Tudi od mene vsem…VSE LEPO, ZDRAVO in LJUBEZNI POLNO v novem letu!


    SREČNO 2009!

  8. zogca said

    Da se še jaz malo oglasil. Z letala. Na poti v Miami.:mrgreen:

  9. Janis said

    Srečno novo leto vsem.

  10. Spider said

    Lepo silvestrujte vsi…voščil bom pa drugo leto.:)

  11. Andrej said

    Vsem skupaj (oguljena fraza, ampak vseeno pove bistvo):

    Veliko zdravja in sreče v novem letu 2009.

    TRENUTNO, kar zavidam nekaterim, ki boste 0.00 doživeli na kavču.
    Jaz sem zmenjen in grem z eno skupinico na Šmarno goro. Si bomo ogledali ognjemet, nad ponorelo Ljubljano, se malo polupčakali ;-)(samo bejbikami – da si ne bo kdo kaj mislil😀 ) in popili šampanjec.

    In ko bom prišel nazaj (zveza z TRENUTNO zgoraj), vem da bom srečen in malce otožen.

    Potem pride na vrsto … spet ena oguljena pesem, ki pove bistvo:

    Pač imejte se.
    Danes je dovoljeno marsikaj, tudi sanje, a jutri bo spet nov dan, nepopisanega novega leta 2009. Upam da bo srečnejši kot 2008!

    Lp Andrej

    P.S.:
    Še baterijo vzamem in grem.

  12. Andrej said

    Mi je odrezalo link do do pesmi zgoraj … pa jebi ga … bo drugo leto boljše.😉

  13. zogca said

    Še dobre pol ure in bo letalo pristalo v Miamiju.:mrgreen:

    Zlata dekleta in lezbijka na obisku!!!

    “I know you don’t get many dates, but stick with what you know.”😀

  14. zogca said

    Andrej, lepo hodi.😉 Šmarne gore ti pa čisto nič ne zavidam. In da, ne pozabi baterije.

  15. zogca said

    In še ena iz Miamija …:mrgreen:

    Če se hočete nasmejati. Zlata dekleta pristanejo na pogovorni oddaji, ker mislijo, da so lezbijke.😉

  16. Janis said

    jaz sem zmenjen in grem z eno skupinico na Šmarno goro. Si bomo ogledali ognjemet, nad ponorelo Ljubljano, se malo polupčakali ;-)(samo bejbikami – da si ne bo kdo kaj mislil😀

    Tudi jaz sem bom za novo leto lupčkala samo z bejbikami. No, v resnici samo z eno😉 In si lahko mislite, kar hočete😀

  17. zogca said

    Mislimo si, da se boš imela luštno.

    In si lahko mislite, kar hočete.

  18. Janis said

    Seveda se bom😉

    Ti se tudi zabavaj, Žogca.

  19. zogca said

    Zavrti si zgornja linka, če utegneš. In videla boš, da se bom zabavala. Sicer brez tiča, kar je tragično, ampak … Vseeno bom oblekla rdeče tangice, za srečo.

    Uživajta maksimalno in seveda vama želim, da bi se celo 2009. leto imeli tako luštno.

  20. Jazz said

    Vse dobro v novem letu vam želim!

    Janis,jaz bi tud!😉

    Nevenka in Žogca!Z novim letom obračamo nov list!😉 -ali- Grlom u jagode…

    Za začetek pa,Minatti ima tudi drugačne pesmi….si upaš?

  21. mmisaa said

    Draga Žogca!
    Ko odbije polnoč, dobiš obisk. Potrkal bo na tvoja vrata in vstopil…, lepotec, ki ga čakaš.
    Le obleci rdeče tangice:)

    Moje želje zate so tvoje uresničene sanje………..*******
    SREČNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  22. zogca said

    Si mi kakšnega naročila?😯 Če je ziher, potem si nujno moram depilirati noge, ker tole zdaj je sramota. :mrgreen: Rdeče tangice si bom pa vseeno dala gor, z lepotcem ali brez. Razmišljam tudi o rdečem nedrčku.

    Lepo čakaj novo leto!

    Ko odbije polnoč, dobiš obisk. Potrkal bo na tvoja vrata in vstopil…, lepotec, ki ga čakaš.

  23. zogca said

    Si upam, Jazz. Zdaj že eno uro berem Minattivejo poezijo, eno pesmico sem tudi pretipkala za na blog, ampak se mi ne zdi, da je bila drugačna. Lepo se lupčkaj!!!

    Za začetek pa,Minatti ima tudi drugačne pesmi….si upaš?

  24. Jazz said

    V mladih brezah tiha pomlad….

    V mladih brezah tiha pomlad,
    v mladih brezah gnezdijo sanje-
    za vse tiste velike in male,
    ki še verjejo vanje.

    Za vse tiste,ki jim nemir v očeh,

  25. Jazz said

    Za vse tiste,ki jim nemir v očeh,
    zasije ob prvem pomladnem cvetu,
    za tiste,ki se srce razboli jim,
    ko dež zašumi v mračnem vetru,

    za vse,ki dolgo,dolgo v večer,
    na oknu zamišljeni preslonijo
    in sami ne vejo kaj čakajo
    in po čem hrepenijo.

    O,v mladih brezah je tisoč sanj,
    pomladi in zastrtih smehljajev,
    kot v pravljicah Tisoč in ene noči,
    iz daljnih,prečudnih krajev.

    O,v mladih brezah je tisoč življenj,
    za vse tiste,ki ne znajo živeti,
    in le mimo življenja gredo
    kot slepci in zagrenjeni poeti.

    Minatti

  26. zogca said

    Jaz sem zdajle pretipkala eno fajn pesem o vulkanu. Seveda vulkanu strasti. In zraven sem dala eno fajn strastno fotografijo. Jutri na blogu.😉

    Sicer pa … Lepe so te Minattijeve … Bolj vesele so tiste pesmi o mladosti, brhkih dekletic, vetru, ki jim dviguje dekletca … Mogoče jih ne doživim zato, ker sem ženska.

  27. mmisaa said


    Tega sem naročila.
    Upam, da ti odgovarja, pa pijačo bo prinesel s seboj.
    Uživajta!

  28. zogca said

    Uffffff … Uffffff … Uffffff …

    Bom morala še enkrat preobleči hlačke. :mrgreen:

    Tale lepota je igrala v Seksu v mestu, kajne?

  29. mmisaa said

    :)))
    Pomoje, ja.
    Pa vodko ima, a vidiš??
    Ne bosta žejna.:)

  30. zogca said

    Tam, kjer je vodka … Tisto, če mi da … In ne bom nikoli žejna. Ko sem ga gledala v Seksu v mestu, ko je “likal” Mirando … Bogsegausmili, kako je dober. Ni smajlija, ki bi imel jezik do popka. Če bi obstajal, bi ga zdaj gotovo nalepila.😉

  31. mmisaa said

    No, kaj čakaš?
    Pod tuš, pol pa v rdeče perilo!
    Tale tip ni navajen čakat!

    Me veseli, da imava enak okus…

  32. zogca said

    Stuširana sem.

    V rdečih tangah tudi.

    In v rdečem modrčku.

    Frizuro imam … Četudi sem za novo leto sama doma, sem se jaz šla fenirati k frizerki. Brez tega jaz ne znam živeti.

    Kondomov imam preveč še od predlani, ko se je vsak dan seksalo.

    Tako da …

    Če na vrata pride tič z rdečo mašnico (ali pa brez), sem jaz pripravljena.:mrgreen:

    In ti, v rdečem spodnjem perilu???

  33. mmisaa said

    Hehe…
    Ne. Jaz sem samo v brisači, ker sem glih spod tuša.
    Otroci in mož so pred tv, men pa ni do filma.
    Tangice moram pa še zbrat.
    No ja,mogoče bom pa kar brez.

  34. zogca said

    Pravijo, da so rdeče za srečo.

    Ampak jaz sem imela velikokrat srečo tudi brez.😳

  35. Spider said

    Znorel bom, folk mi posilja cestitke, jaz pa ne morem posiljati sms-ov nazaj, mi vse zavrne.To pa je ta prekleti simobil.

  36. PRABABI said

    Draga Žogca!

    Vsak človek je lahko zlata vez v verigi dobrega.
    Ti si močan člen v tej verigi, zato naj Ti dobro
    služi zdravje, spremlja radost ob Tvojih prijateljih
    tukaj in tudi kjerkoli jih imaš.
    SREČNO 2009, Tebi in vsem Tvojim!
    Lep pozdrav!
    PRABABI

  37. zogca said

    Spider, jaz sem tudi na Simobilu in nikoli nisem imela takšnih težav. Je to kaj trenutnega? Nisem dobila še nobenega sms-a, zato mi ni bilo treba odgovarjati. Ponavadi sms-i začnejo prihajati tam petnajst do polnoči. Vem pa to, da bo med polnočjo in pol eno težko dobiti zvezo, zato se letos sploh ne bom mučila.

  38. zogca said

    Babi, tudi jaz tebi in tvojim dragim želim zdravo, veselo, uspešno in zadovoljno leto 2009. Še 45 minut in prišlo bo novo leto. Lepo praznuj!!!

  39. zogca said

    Pošiljam vam en silvestrski poljub!!!

  40. Spider said

    Jaz imam prvic take tezave.Ze eno uro poskusam eni osebi poslat sms, pa ne gre.

  41. zogca said

    Res ti ne znam pomagati. Ko sem jaz ob osmih poslala zadnje sporočilo, je še vse delalo. Jaz sem imela pred dvemi, tremi leti samo pri nekaj ljudeh na Mobitelu naslednjo težavo. Nikoli jim nisem mogla sporočila poslati kot “reply”, ampak sem lahko samo kakor novo sporočilo. Poskusi, če je v tem trik. Čeprav … Če te težave prej pri tej osebi nisi imel, potem bo verjetno krivo to, da imajo težave zaradi preobremenjenosti. Ker pa se ti mučiš že eno uro … Ne razumem, zakaj bi bilo že ob desetih omrežje preobremenjeno.

  42. Spider said

    Danes ob 8 sem komot pošiljal sms-e.Težav pa nimam samo pri tej osebi, temveč nikomur ne morem poslati sms-a.

  43. zogca said

    Krah omrežja, drugega biti ne more.

    Na tvojem mestu se ne bi sekirala. Ker ti nihče ne bo zameril, četudi odgovoriš šele jutri popoldne. Vsi vemo, da se to noč zadeve rušijo. Pa dvomim, da samo na Simobilu.

  44. zogca said

    Ta pesmica je zdaj na Pinku!!!

    Ko te ima, taj te nema – Keba

  45. Spider said

    Fajn se mam, sem sam, malo gledam tv, malo poslušam glasbo…Letos nimam nic raket, foter mi je dal eno petardo, samo je ne upam vrect, ker ima premer 2 cm in dolga je ene 14 cm, bomba, ne pa petarda, po moje to sranje asfalt trga, ce eksplodira.

  46. zogca said

    Jaz sem na kavču. Ko moram prižgati cigareto, pridemb za mizo in za računalnik. Kajenje v leže se mi zdi nekako zadnja faza lenobe.:mrgreen: Pa je leto 2009. Za dve, tri minute sem šla k oknu gledat ognjemete, v mislih sem se pogovoril s svojim mucem, lani sva skupaj čakala zadnje novo leto, potočila nekaj solz, ampak sem mu razložila, da ne smem jokati preveč, ker sem lani preveč jokala. Zdaj sem prišla še na eno cigareto, potem pa nazaj na kavč.

  47. zogca said

    Spider, preverjeno. V tujino komot pošiljaš sms-e. Pet sem jih poslala in dobila tudi odgovore. V Slovenijo ne morem poslati nič. Kako je omrežje ruknilo za Slovenijo, ni pa za tujino, tega pa ne razumem ravno najbolje.

  48. Mona said

    Žogca,

    tebi in vsem sodelujočim na tvojem blogu v letu 2009 želim veliko zdravja, sreče in uspeha …

  49. Artemis said

    Vsem srečno in veselo 2009.

  50. Nevenka said

    :-)@ Jazz: Evo me spet, no, tako kot živiva z žogco, bova morali na vrat na nos IZ kopriv, da bo kaj od naju, ne grlom u jagode, he, he…
    Naj se to leto končno obrne v pravo smer vsem ljudem, ki jo nujno potrebujejo. Srečo.
    Drugi dan, jaz pa še vedno brez kompasa.
    A če človek hodi, vedno nekam pride.

  51. zogca said

    Mene si pa s tem spomnila na tisto Cecovo … Kdor nima cilja, je vsaka pot prava. In verjetno je res. Še posebej, če človek verjame v pot. Potem je, kot mora biti. In je to najbolj prava pot.

Leave a Reply

 
