Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Moj cilj za leto 2009! aka Hladno srce!

Posted by zogca na december 31, 2008

12 Responses to “Moj cilj za leto 2009! aka Hladno srce!”

  1. zogca said

    Moja najljubša pesem in na nek način moj cilj za naslednjo leto. Da tudi moje srce postane hladno, kot je postalo hladno njegovo.

  2. Spider said

    Ojoj, smo ze docakali polnoc..Jaz moram jutri se delat, gremo ajat…Nocka vsem.

  3. Spider said

    To se pravi danes, he he..je ze “jutri”.

  4. zogca said

    Še malo moje glasbe.😉

    Zadnja riječ na usnama – Tifa in Maja

    Sve što pogledam se ruši,
    otkud ti u mojoj duši,
    lutaš kao otrov venama,
    mojim venama …

    Baraba – Tifa in Elvira

    Oprosti što sam bio baraba,
    jer nisam znao da si tako slaba,
    nisam znao da ćes plakati.

    Bila sam dijete i nisam znala
    koliko suza za ljubav treba,
    nisam znala da će prestati …

    Obečanja – Tifa in Magazin

    Obečanja, obečanja sto si davao mi,
    tek onako,
    zar je ljubav spala na to …

  5. gozdna maja said

    Žogca, škoda bi bilo, da bi tvoje srce oledenelo. Rajši ti zaželim, da bi se našel nekdo, ki bi ga znal ogreti na drugačen način, s pravo toplino, ob kateri bi zacvetelo v polnem sijaju. Dekle širokih pogledov in bistrih, pronicljivih misli, ki zna polno živeti, si to vsekakor zasluži. Srečno, Žogca!

  6. zogca said

    To bi bilo pa še tisočkrat bolje. Tudi jaz si v resnici to želim, ampak se bojim, da bi se enako končalo, da bi si gospod nekega dne preprosto premislil brez kakšnega pametnega razloga. Prava toplina se sliši tako lepo. Srečno tudi tebi, Maja. Oprosti, ker je tvoj komentar malo čakal, prvega moram vedno odobriti, vsi naslednji se na blogu pojavijo avtomatično.

    In dobro jutro vsem. Ste videli, zbudili smo se v belo jutro?

  7. Spider said

    Dobro jutro, jaz sem sel spat nekje ob pol dveh, zbudil sem se ob 9, belo smo pa imeli pr nas ze prej, danes ponoci v MB ni snezilo.

  8. zogca said

    Ko sem šla jaz spat, je bilo že belo. Tam ob pol štirih, čeprav sem v resnici že pred spanjem eno uro in pol na pol spala. In bom morala vse epizode, ki sem jih v tistem času pogledala, gledati še enkrat.😕

    Zavrtimo si …

    Belo snežinko!

  9. Spider said

    In kolk snega je v Ljubljani?

  10. zogca said

    Gledano skozi okno … Za vzorec. Niti za deset centimetrov ne. Je pa videti belo in zato ta dan manj turoben. Ne vem, zakaj, ampak od nekdaj se mi je prvi januar zdel tako zelo turoben. Vsi so bili nekako povoženi.

  11. Spider said

    Na nacionalki so peli okoli polnoči Zelene livade s teboj od 12. nadstropja..:)

  12. zogca said

    Jaz sem imela teve samo pet minut na nacionalki, še pet na HTV, deset na PINK-u, vse drugo je bil DVD. So mi pa Zelene livade blazno všeč. Vse te pesmice (razen Silvestrskega poljuba, se mi zdi)najdeš na desni strani, kjer imamo džuboks.

    12. Nadstropje – Zelene livade s teboj

Leave a Reply

 
