Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Nikoli naj ne živi, če se ne bi mogla vzpenjati …

Posted by zogca na december 30, 2008

OVIJALKA

Nikoli naj ne požene,
nikoli naj ne požene
srčastih listov,
ki se nalahno naslanjajo.

Zaradi prenežnega stebla
naj nikoli ne zraste,
kačje bi se plazila po zemlji,
v strah bi se razkrajala
kakor zavrženo pričakovanje.

Nikoli naj ne živi,
če se ne bi mogla vzpenjati,
če bi morala umirati
med pohlepom
nizkih mesojedih trav.

Nikoli naj ne bo
nobene ovijalke,
dokler ne boš razbil
krute pečine
v plemeniti steber.

Milena Merlak

219 Responses to “Nikoli naj ne živi, če se ne bi mogla vzpenjati …”

  1. morgan said

    Še malček in konec bo………….
    zatorej ti prilepim
    eno meni ljubo pesmico

    http://glasba.poglej.net/vlado-kreslin-namesto-koga-roza-cveti-besedilo-in-videospot/

    😉
    8)

    za konec pa vsem srečno, zdravo, ljubeznivo, srčno, poetično, ….2 0 0 9

    morgan

  2. morgan said

    http://glasba.poglej.net/vlado-kreslin-namesto-koga-roza-cveti-besedilo-in-videospot/

  3. zogca said

    Eno vprašanje za debato. Če bi vedeli, da bo ljubezen umrla po enem ali dveh letih, da bo gotovo konec, da vas bo po koncu gotovo bolelo … Bi bili pripravljeni prenašati to srčno bolečino, v zameno pa bi kajpak prej dobili to eno leto oziroma dve leti velike sreče? Ali pa bi raje rekli hvala, ampak ne, hvala?

    Komentarji o seksu so dovoljeni šele, ko pridemo do komentarja številka 10.:mrgreen: Pri komentarju številka 50 pa je nujno pisati o seksu, sicer ljudje ne bodo vedeli, da so na Žogcinem blogu.:mrgreen:

    Hecam se.😉

    Me pa res zanimajo odgovori na zgornje vprašanje. In ko je ravno pesem o roži, ki naj ne požene, če se ne bi mogla vzpenjati …

  4. zogca said

    Oprosti, Morgan. Tvoja komentarja je “ujel” spam filter. Ampak sem ju opazila in pravočasno rešila.😉 Tudi jaz tebi želim vse naj naj naj v novem letu!

  5. morgan said

    jaz bi, bi mi ostali vsaj spomini, dokler boli, vem , da živim

    8)

  6. zogca said

    Pogumna si.😉

    Moj odgovor je NE.

  7. Janis said

    Če bi vedeli, da bo ljubezen umrla po enem ali dveh letih, da bo gotovo konec, da vas bo po koncu gotovo bolelo … Bi bili pripravljeni prenašati to srčno bolečino, v zameno pa bi kajpak prej dobili to eno leto oziroma dve leti velike sreče?

    Da.

  8. zogca said

    Še ena pogumna.😉

  9. zogca said

    Samo še en komentar in se lahko začnemo meniti o seksu. :mrgreen:

  10. Janis said

    Ampak ne bom jaz začela:mrgreen:

    Bolečine se pozabi, ljubezni ne. Tako smo ljudje narejeni in verjamem, da ne brez razloga.

  11. zogca said

    Bomo počakali, da začne Maxi???

    Ali bom spet jaz tista packa.🙄 Pa ta konec tedna so me opravljali, da sem zoprna s tem seksom.:mrgreen:

    Res misliš, da se bolečina pozabi? Mine, ampak pozabi?

  12. Janis said

    Veš, kako si trpel in spomniš se, kako je bilo to čutiti, ampak čutiš pa ne več.

  13. zogca said

    Če jaz po enem letu še vedno čutim njegova … Če se skoncentriram. Evo, začela sem.:mrgreen:

    Se še kdo spomni te debate? https://zogca.wordpress.com/2008/04/05/veliki-tici-majhni-tici/ Žal komentarjev nisem mogla prenesti na WorldPress, ampak objava je pa še vedno med bolj branimi.😉

  14. zogca said

    Napaka je bila. Ne njegova, njegovega.

  15. Artemis said

    Da. Ker v življenju tako nikoli ne moreš vedeti, kdaj pride konec. Lahko v največjo srečo poseže smrt in ne moreš nič. Zakaj potlej ne bi užival v ljubezni, dokler lahko? Konec koncev se ne pojavi tako zelo pogosto, da bi se ji človek odpovedoval le iz strahu pred bolečino. Za bolečino pa že čas poskrbi, čeprav je na začetku temu zelo težko verjeti.

  16. zogca said

    Artemis, mogoče nisi videla … V tem teoretičnem primeru bo konec gotovo prišel, teoretično v enem ali dveh letih. Skratka, dileme ni, da konec bo. To se pa povsem strinjam, da ni nikjer nobenega jamstva. Ampak očitno sem jaz res huda reva. Vsi drugi ste rekli da.

    Čez pol ure pride na obisk gospa maršalica. Pekli bova pito zeljanico.

  17. Artemis said

    Joj, pito zeljanico imam pa rada. Uživajta v njej še zame:).

  18. Artemis said

    Sem videla, da konec zanesljivo pride. Ampak, če se, na primer, zaljubim v nekoga, ki je neozdravljivo bolan, vendar je takrat, ko ga spoznam, povsem o.k. Naj se zato, ker vem, da bo čez dve leti umrl, odpovem čustvu? Ali če se, na primer, zaljubim v nekoga, za kogar vem, da bo čez leto ali dve odpotoval.
    Ne vem, jaz bi v vsakem primeru tvegala, morda tudi zato, ker se jaz ne zaljubljam počasi, ampak me čustvo zelo hitro, čeprav redko, potegne za sabo in mi je potem vseeno za vse slabo, kar nosim v spominu, in za vse tisto, za kar vem, da me čaka. Takrat si vedno rečem: I’ll cross that bridge, when I come to it:).

  19. zogca said

    Bova dali vse od sebe.😉 Pozneje bom poročala, kakšna je bila videti ta peka. Oziroma bom izdala skrivnosti te peke. Jovanka sicer dokazano naredi odlično zeljanico. Sem jo že jedla in je nisem mogla nehati jesti.😀

  20. zogca said

    Mogoče jaz zato to govorim, ker sem zdaj na tem mostu. Mogoče. Mogoče pa zato, ker bi bila pri njem morala vedeti, da bo to naredil, ker je doslej še vedno in ker sem ga, ko je silil vame, opozorila. Če bo to zate še ena zveza za leto dni ali dve leti, me, prosim, pusti pri miru. Ampak me ni pustil. Po drugi strani pa … Bolečina bo verjetno nekega dne res izginila in upam, da bodo ostali lepi spomini.

    Takrat si vedno rečem: I’ll cross that bridge, when I come to it:).

  21. zogca said

    Al’ se nekad dobro jelo – Đorđe Balašević

    Ko bom že ravno dobro jedla.😉

  22. Jazz said

    A ste že začele s sexom?

    Ne?!

    -Alora pridem več ksno!

  23. zogca said

    Nismo še, nismo še zares. Smo prešaltale na hrano, ampak tudi seks pride. Čakam kuharski obisk.😉

    Dve objavi nižje pa imaš celo seksologijo. Dale smo si duška.

  24. zogca said

    Vedno sem imela rada moške, ki pridejo ksno.

    Za razliko od tistih drugih.

    Joj, kako rada sem gledala TV Poper.

    Dragi faraoni … To mi je noro dobro.

    Alora pridem več ksno!

  25. zogca said

    Vsaka kokoš svojega petelina.

    Perutninski zakon.
    :mrgreen:

    Piščeta, ki se rodijo iz tega zakona so posvečena.
    :mrgreen:

    Za crknit dobro, Jazz!

    Hvala ti.

    Spomnil si me na stare čase, ko sem lulala v hlače od smeha.

  26. Jazz said

    Eeej,Packe😉 Toolk ste ble DOBRE!!!

    Ja,res so bli,Poprovci… poslušaj cel posnetek!:))))

  27. zogca said

    Celega sem poslušala, Jazz.

    In zdaj ga poslušam že drugič.

    Ko pride Jovanka, ga bom zavrtela tudi njej. Ter ga bom poslušala tretjič.

    Kako si lahko mislil, da jaz tega ne bi poslušala v celoti?

    Meni je to noro dobro.

  28. cija said

    sem dala skozi veliko ljubezen in še večjo bolečino zaradi slovesa. in ja, ljubezen je bila vredna tudi te bolečine.

  29. maxi said

    Artemis Says:
    “Joj, pito zeljanico imam pa rada. Uživajta v njej še zame:).”

    A sem jaz edina na tem svetu, ki ne vem kaj je pita zeljanica?😦

  30. Nevenka said

    Jaz sem šele pri točki 3.

    Upala bi si. Za vsak trenutek sreče bi se borila, če bi verjela, da bo res in čeprav bi vedela, da bo minila.
    In upala sem si.
    Čeprav še vedno upam…upam, da je bilo resnično, in da resnično ne more kar izginiti, kot da nikoli ni bilo.

    Bom spet kregana, da se oklepam.

  31. zogca said

    Maxi, pečena je.

    Ti jo bom pofotkala.

  32. maxi said

    A to je sladica?

  33. lynx said

    Sem že napisal, da je Žogca čudna tička. Verjetno boš edina, katere odgovor je ne. Kako že rečejo Srbi: “Bolje en dan kot lev, kot en mesec kot miš.” približno tako.
    Vsi vemo da bomo nekoč umrli. Naj se zaradi tega prepustimo malodušju da je itak vse brez veze?
    Življenje se ne meri po dolžini, ampak po kvaliteti. In zaljubljenost je ena izmed najlepših stvari na svetu, zakaj bi se ji že vnaprej odrekli, četudi bo kratka. Po moje, je treba bolečino vzeti v zakup. Kot bi se bali kupiti nov televizor ali pralni stroj, ker obstaja možnost da se pokvari. Vem da je z ljudmi drugače, v osnovi pa zelo podobno. Jaz še vedno trdim, da preveč romantike in preveč rožnat pogled na življenje, prej škodi kot koristi. Če se motim, še toliko bolje, komur uspeva…

    Maxi, tudi jaz ne vem kaj je tista pita.

  34. zogca said

    Maxi, lynx, zdaj bom dala gor fotografijo.

    Jovanka je odšla. Tako luštno sva čvekali.🙂

  35. Janis said

    Mogoče jaz zato to govorim, ker sem zdaj na tem mostu.

    Ti tako govoriš zato, ker si še zmeraj v primežu bolečine. Verjemi, v porodni sobi sredi dogajanja ni niti ene, ki se ti ne bi na vprašanje “a bi imela še enega” zadrla NEEEEEEEEE! Pa vendar ima ogrmno žensk več kot enega otroka😉

  36. zogca said

    Ne me hecat? Tudi najbolj pravoverna MON-ovka ne bi zavpila DAAAAAAA?:mrgreen:

  37. Janis said

    Hehe, komot grem stavit😆

  38. zogca said

    Jovankina in moja pita.

  39. Janis said

    Kulinarično rajcanje, hehe. To pa ni lepo😀

  40. trnovčanka said

    Pa se še jaz pridružim debati. Tokrat ne morem mimo.

    Tudi jaz bom rekla NE. Ker poznam bolečino, ki ji ni para, ker sem si tudi jaz po eni taki enoletni vezi prekleto dolgo lizala globoke rane, ker se vedno preveč zaljubim, ker, ker, ker … …ker nikoli več. Thanks but no thanks.

    In ja, tudi jaz sem po porodu tulila NIKOLI VEČ!!! Pa vendar bo vsaj še enkrat.

    Vama pa dober tek! Zeljanico obožujem in samo gospej maršalici se lahko zahvalim, da naredim dobro za umret.

  41. zogca said

    Pita še malo od bližje.

    In ne, Maxi, ni sladica. Gre za neke vrste gibanico, ki jo narediš ali z nekim posebnim zeljem ali pa z blitvo oziroma špinačo. In seveda s sirom, tem belim ali skuto. Odvisno od kuharice.

    Preden se začnete spraševati, koliko sem jaz danes kuharsko napredovala in ali sem že za omožit …:mrgreen: Jaz sem že pekla, če se pod peči šteje to, da sem celo reč dala v pečico. Ampak je Jovanka prinesla že pripravljeno pito. Jaz sem jo res samo dala v pečico. To je bila pa skrivnost, ki sem jo omenjala. Da bo moj prispevek precej majhen.

  42. zogca said

    In cela je ostala pri meni.

    Jovanka mi je v bistvu priskrbela silvestrsko večerjo. Moja dobra Jovanka.

    Ko bi ti vedela, kako zelo je to dobro.

    Janis pravi: Kulinarično rajcanje, hehe. To pa ni lepo.

  43. zogca said

    Niti najbolj pravoverna ne??? Bi skoraj šla staviti.😉

    Janis pravi: Hehe, komot grem stavit.

  44. Janis said

    Pravoverna že, če bi jo nabili z analgetiki / ali bi bil porod zelo easy neboleče sorte. Ampak to ni bila poanta, ker potem, ko ne čutiš dovolj, je lahko pametovat:mrgreen:

    Drugače sem pa že videla, kako se ljudje psihično sesujejo zaradi (fizične) bolečine.

  45. zogca said

    Trnovčanka, dobrodošla!!! Prvi komentar moram vedno odobriti, zato si malo čakala, vsi tvoji naslednji komentarji bodo šli avtomatično na blog.

    Lepo, še ena, ki pravi NE.

    Vsaj še enkrat? Si noseča? Če si, čestitam.

    Maršalica je že odšla. In meni je ostala cela pita. Ampak naslednjič jo bom, se spodobi, jaz spekla njej. Sicer ne bo tako dobra, ampak v kakšnem desetem poskusu pa … Moram tudi jaz enkrat nekaj narediti njej. Ona mene tako dobro hrani.

  46. zogca said

    Kaj pa obratno, Janis? Da se človek fizično sesuje zaradi psihične bolečine?

  47. trnovčanka said

    Zogca maš kar prav. In hvala za čestitke🙂 Sem že bolj proti koncu, zato niti gledat ne smem slikc zeljanice😉 (zgaga press)

    Ja seveda gre tudi obratno. Jaz sem se že fizično sesula zaradi psihe. In to prav v zgoraj omenjenem primeru. Takrat bi vse, ki so mi servirali “vse je za nekaj dobro” in “što ne ubija jača” floskule utopila v žlici vode…

  48. zogca said

    Če sem pokazala silvestrsko večerjo …

    Tale je bila pa božična …

    Da se ne bomo samo seksualno rajcali, še malo kulinaričnega rajca, kot mu pravi Janis.

  49. Janis said

    Kaj pa obratno, Janis? Da se človek fizično sesuje zaradi psihične bolečine?

    Ne tako hitro kot obratno, kjer se to lahko zgodi že v roku parih minut:mrgreen: Na dolgi rok pa, ker se zaradi dolgotrajne psihične bolečine lahko hitro razviea depresija, ki se velikokrat odraža tudi s destruktivnim odnosom do telesa (premalo športa, nezdrava hrana, nič hrane, zakajanje, napijanje itd.)

  50. trnovčanka said

    Janis ekzekli. Se moram še naučit citirat. hmmm

    Evo post 50+ – zdaj mormo pa kakšno o sexu rečt!

  51. zogca said

    Trnovčanka, potem pa še enkrat čestitke. Mi v družini tudi čakamo. Stric bo dobil dojenčka. Pa je že zelo v letih. Prvi otroček. Njej je tretji. Sta se več let trudila, potem pa sta obupala. In ker je ona imela že 49 let, nihče več niti pomislil ni na otroka, na zaščito pa tudi ne … Osem mesecev je že mimo. Vse, kar še zdrži notri, je pa samo plus. Ona pa se drži, kot bi imela 20 let. Držim pesti, da bo vse dobro. In tudi tebi, Trnovčanka, držim pesti. Pri nas se je govorilo, da bo punčka. Zdaj se pa kakor ne vem. Ampak verjetno bo, samo malo nas hočejo delati še bolj nestrpne.

    Tudi jaz sem utapljala ljudi, ki so mi govorili, da je vse za nekaj dobro. Zdaj sem se izvlekla iz najhujšega in malo manj utapljam.😉 Sicer pa menim, da … Nekateri to govorijo zato, ker hočejo človeka spodbuditi. Drugi pa preprosto ne razumejo globine bolečine, ker so preveč površni, da bi sami kdaj res trpeli.

  52. zogca said

    Janis, s tistim zgoraj bi komot opisala mene. Če odšteješ zapijanje, ker jaz res ne pijem alkohola. Vse drugo pa …

  53. zogca said

    Drži!!!!

    vo post 50+ – zdaj mormo pa kakšno o sexu rečt!

  54. Janis said

    Kolikor nočete tega slišati, je še kako hudičevo res, da te vse, kar te ne ubije, pač naredi močnejšega.

  55. zogca said

    Citiraš pa takole. Napišeš tisto, kar bi rada napisala, pač svoj odgovor. In potem prekopiraš kodo za citiranje. Jaz ti je ne morem kopirati, ker če ti jo bom, bo nastal citat. Vidiš kode, ki so nad okencem. Prekopiraš tisto peto, v kateri piše BLACKQUOTE CITE. In pod to kopirano kodo kopiraš še tisto, kar si citirala. Vem, sliši se zapleteno, z Janis sva si včeraj razbijali glavo. Ko pa to dvakrat, trikrat narediš, je potem povsem preprosto.

    Se moram še naučit citirat. hmmm

  56. maxi said

    zogca Says:
    “Kaj pa obratno, Janis? Da se človek fizično sesuje zaradi psihične bolečine?”

    To sploh ni tako redko, okusila na lastni koži. Bleda, cca 50 kg pri 170 cm višine, izpadanje las…. moja izkušnja po ločitvi.
    Nisi Žogca edina z izkušnjo biti “poteptana”….

    Aja, moj odgovor na tvoje vprašanje v 3.postu; čeprav hipotetično sem prepričana, da se temu NEEEE bi mogla/hotla upreti nikoli.

  57. zogca said

    Vem, Maxi, vem, da nisem edina. In se mi zdi, da jih ima večina na blogu takšno izkušnjo. Da so na blog večinoma prihajali ljudje, ki so to razumeli in kdaj doživeli. Potem pa smo se začeli družiti in … So zdaj vse teme IN. Najbolj seveda seks.

  58. Janis said

    Janis, s tistim zgoraj bi komot opisala mene. Če odšteješ zapijanje, ker jaz res ne pijem alkohola. Vse drugo pa …

    Vem:mrgreen: Saj se ti že rekla, da te bom po riti – ker pa to očitno dojemaš preveč sprevrženo😆, si bom morala očitno izmislit novo grožnjo:mrgreen:

  59. trnovčanka said

    O čestitke tvojemu stricu, sploh pa njej. Jaz sem tvoj letnik, tudi v osmem mesecu, pa se obnašam, kot da bi jih imela 60😉

    Glede floskul – seveda ti hočejo ljudje samo dobro, ampak včasih se mi je zdelo, da govorijo nekaj v tri dni, ker se pač čutijo dolžni nekaj rečt. Še najbolj pametno stvar mi je takrat rekel moj oče in sicer da me bo zbrcal ven iz postelje, če se ne premaknem. In me potem v končni fazi tudi je. Hvala oči!

  60. zogca said

    Seveda tako dojemam. Jaz imam občutek, da me hočeš seksualno prebuditi, ne pa … Če hočeš tisto drugo, mi grozi, da boš tekla za menoj in me boš brcala v rit, da bom tudi jaz tekla.

  61. maxi said

    Kolikor nočete tega slišati, je še kako hudičevo res, da te vse, kar te ne ubije, pač naredi močnejšega.

    To je to.🙂

  62. maxi said

    Kako kopiram BLACKQUOTE CITE, d abom tisto kar jaz dodam imela zunaj sitata?

  63. trnovčanka said

    Maxi – 45 kg, 170 cm (sem pa prebrala 250 knjig tisto leto :D)

    Za primerjavo, zdaj imam slabih 70 kg, nenoseča pa tam plus minus 58.

  64. maxi said

    Jezus kolk napak….😯

  65. Janis said

    Seveda tako dojemam. Jaz imam občutek, da me hočeš seksualno prebuditi, ne pa …

    Občutek imam, da mi za to manjka en del telesa, ki se tebi zdi tako nepogrešljiv:mrgreen:

  66. zogca said

    Trnovčanka, ženska je bila nekaj dni nazaj najprej tri ure v cerkvi (oni se gredo te neke slave), potem je cel dan imela goste in sploh se ni vsedla, zvečer pa je šla še v tisti njihov garten (nekašen vrt, samo da imajo še kočico notri). Naslednji dan cel dan po štacunah, kupuje previjalne mizice, posteljice … Nič se se sekira, nič je ne skrbi. In kolikor jo jaz poznam (pač ne prav dobro, živita v Nemčiji), ona niti pomislila ni, da bi karkoli lahko bilo narobe in da bi jo lahko za karkoli bilo strah. Ipak je ona gospa v res letih. Poglej mene, jaz se vedem, kot da bi jih imela 60, pa niti noseča nisem. Ti imaš vsaj ta izgovor.😉

  67. trnovčanka said

    test

    sam testiram….

  68. zogca said

    Maxi, najprej napišeš tisto, kar hočeš imeti zunaj citata. Vse, kar bo napisano po kodi, bo v citatu. Tako sem jaz to pogruntala. Mi ni logično, ker jaz bi imela najprej citat in potem tisto, kar jaz napišem, ampak vse po kodi bo v citatu.

  69. maxi said

    Uh, huudoo.

    Maxi – 45 kg, 170 cm (sem pa prebrala 250 knjig tisto

  70. zogca said

    Mimogrede, punce, danes sem na desni dodala kar nekaj novih pesmi, predvsem slovenskih. Danes imam slovenski dan in poslušam takšne stvari …

    Dolores – Vem, jokala bom

    Pa bi po moje bilo bolje, da sanjam o kakšnem Balkancu.😉

  71. maxi said

    Žogca hvala za pomoč. In za slikco zeljanice…:-)

  72. trnovčanka said

    Maxi, najprej napišeš tisto, kar hočeš imeti zunaj citata. Vse, kar bo napisano po kodi, bo v citatu. Tako sem jaz to pogruntala. Mi ni logično, ker jaz bi imela najprej citat in potem tisto, kar jaz napišem, ampak vse po kodi bo v citatu.

    na koncu citata moraš dat še /blockquote cite -seveda v oklepajčkih.

    pol pa piši kar češ

  73. Janis said

    Lahko narediš tudi tako, da boš lahko pisala citate po svoje.

    Najprej napiši blockquote v tehle oklepajih , potem citat, ko pa hočeš zaključit citat, pa napišeš /blockquote v prav takih oklepajih . Citirano bo samo tisto, kar bo znotraj tega.

  74. zogca said

    Uspelo ti je, Maxi.

    Jaz se s tem ne morem pohvaliti. Pri meni gre takole – bolj sem žalostna, več je verjetnosti, da se bom šla nažirati. Samo takrat, ko je muc umrl, takrat pa res sploh nisem nič jedla. Sicer pa sem – če ni tiča, je pa vsaj čokolada.:mrgreen: Ni tukaj konkretno mišljena čokolada kot čokolada, ampak nekaj zelo sladkega.

  75. trnovčanka said

    Ja Maxi je blo hudo. Ampak finta je bla v tem, da jaz sem jedla, samo so mi živci sproti odnašali. Hvala bogu je z zdravo pametjo nazaj prišla tudi zdrava kilaža.

  76. zogca said

    Aha, zdaj pa še nekaj novega. Kako se zaključi citat.

    Ta podatek še procesiram.

    Nisem ga še predelala.

    Aha, razumem. Prižgala se mi je žarnica. Še enkrat kodo in potem pišeš po svoje.

  77. maxi said

    Najprej napiši blockquote v tehle oklepajih

    Torej o kakšnih oklepajčkih govorimo?

  78. maxi said

    hehe…no tole še pa nobeni ni ratalo:mrgreen:

  79. zogca said

    Maxi, še enkrat prekopiraš isto kodo. Ter s tem zaključiš citat. Tako sem jaz razumela Trnovčanko in Janis.

  80. trnovčanka said

    Men je pa tale slovenska noro všeč:

  81. maxi said

    To je meni naredilo kot vidiš citat v citatu:mrgreen:

  82. zogca said

    Trnovčanka, poslušam. Lepa pesem.

  83. zogca said

    Maxi, si videla, kaj je meni včeraj ratalo, ko sem prekopirala vse kode, ko sem nekomu hotela pokazati, za katere kode gre? Vse je bilo citirano, v italiksu, oranžne barve, prečrtano in ne vem kaj še zraven.

  84. trnovčanka said

    ja prekopiraš isto kodo, samo daš takoj za prvi < še backslash /

    se pravi napišeš

    /blockquote cite

    v oklepajih

  85. maxi said

    To je meni naredilo kot vidiš citat v citatu

    Ok poskusim še enkrat

  86. maxi said

    👿

  87. Janis said

    Govorimo o titih oklepajih, ki so v matematiki znak za “je večje kot” in “je manjše kot”, če se slučajno še lovite na tem😉

    Na tipkovnici so ponavadi nekje okoli caps locka.

  88. zogca said

    Ima tukaj še kakšna zelene očke?

  89. Janis said

    Pa blockquote zadostuje, ni vam treba pisat blockquote cite.

  90. maxi said

    Maxi, si videla, kaj je meni včeraj ratalo, ko sem prekopirala vse kode, ko sem nekomu hotela pokazati, za katere kode gre? Vse je bilo citirano, v italiksu, oranžne barve, prečrtano in ne vem kaj še zraven.

    Nisem vidla.

  91. zogca said

    Testiram.

    Kar nekaj.

    Kar nekaj.

  92. trnovčanka said

    Ima tukaj še kakšna zelene očke?

    ne, jih ima pa moj sine😀

  93. zogca said

    Uspelo mi je.😉

    Maxi, samo / moraš dodati, kot ti je napisala Trnovčanka.

  94. Janis said

    Ima tukaj še kakšna zelene očke?

    Ima😀

  95. maxi said

    Janis Says:
    “Govorimo o titih oklepajih, ki so v matematiki znak za “je večje kot” in “je manjše kot”, če se slučajno še lovite na tem😉

    Na tipkovnici so ponavadi nekje okoli caps locka.”

    Torej teh < ? Ampak saj jaz kodo prekopiram z temi znaki vred, pa mi naredi tako kot mi – narobe👿

  96. zogca said

    Punce, kakšno objavo naj napišem jutri? Za zadnji dan v letu? Kaj mislite??? Rada bi kaj res dobrega za slovo od leta 2008. Ki bo, hvalabogu, končno mimo.

  97. zogca said

    Maxi, prekopiraš povsem isto kodo, povsem isto. Samo pred block dodaš / . Nič drugega. Samo ta / dodaš pred črko b.

  98. trnovčanka said

    ženska je bila nekaj dni nazaj najprej tri ure v cerkvi (oni se gredo te neke slave), potem je cel dan imela goste in sploh se ni vsedla, zvečer pa je šla še v tisti njihov garten (nekašen vrt, samo da imajo še kočico notri). Naslednji dan cel dan po štacunah, kupuje previjalne mizice, posteljice … Nič se se sekira, nič je ne skrbi. In kolikor jo jaz poznam (pač ne prav dobro, živita v Nemčiji), ona niti pomislila ni, da bi karkoli lahko bilo narobe in da bi jo lahko za karkoli bilo strah. Ipak je ona gospa v res letih.

    In tudi ne bo nič narobe. Saj poznaš tisto: Positive attitude changes everything (moja mantra nekaj časa)

    Svaka čast, kapo dol.

  99. maxi said

    Ima tukaj še kakšna zelene očke?

    Nimam pojma.

  100. zogca said

    Maxi, prekopiraš povsem isto kodo, povsem isto. Samo pred block dodaš / . Nič drugega. Samo ta / dodaš pred črko b!!!

  101. maxi said

    Eh ne znam.

    Buuu…

  102. Artemis said

    Jaz na čustveno bolečino vedno reagiram fizično – mrzlica, tresenje, bruhanje, neješčnost, nespečnost, nepravilno utripanje srca, povišana telesna temperatura, obupna fizična izčrpanost … Zame je ljubezenska bolečina najboljša dieta, ker me takoj pobere:), ampak sem si samo enkrat dovolila, da sem pristala na 44 kilogramih in potem potrebovala leto dni, da sem telo pripravila do tega, da se zredi. Nenehno mi je bilo slabo in želodec sploh več ni hotel sprejemati hrane. Ampak je z zdravili n voljo šlo.
    Na dnu sem pristala dvakrat. Danes se spomnim vse groze tistih let, vendar zaradi tega, kar sem dala skozi takrat, danes bolečino obdelam lažje in bolj zdravo, predvsem pa hitreje. In grem skozi pekel še enkrat, če je to cena za nebesa:).

  103. Janis said

    Potem pa nič ne kopiraj, vse napiši na roko.

    Oklepaj blockquote zaklepaj TEKST oz. CITAT oklepaj /blockquote zaklepaj. To je to.

  104. zogca said

    Saj poznaš tisto: Positive attitude changes everything (moja mantra nekaj časa)

    Svaka čast, kapo dol.

    Meni je fantastično, kako se drži. Jaz bi delala paniko od prvega do zadnjega dne. Povsem brez veze. Ker, če bodo težave, bodo tako ali tako. Ona jih s tem, da bi se zdaj sekirala celo nosečnost, gotovo ne bi rešila. Jaz sem vprašala, ali bo imela carski rez. Ona nič ne ve. Nič ne ve o ničemer. Otrok bo tako ali drugače prišel ven in ona se s tem ne ukvarja. Meni je to fantastično. Jaz bi v glavi preigrala sto scenarijev. Za brez veze, na koncu bi se zgodil stoprvi.

  105. maxi said

    Zadnji poskus :mr green

    Da vidim…

  106. zogca said

    Maxi, še enkrat. Kopiraš kodo. Notri besedilo. Potem še enkrat kopiraš celo kodo, samo da pred črko b daš še ta znak /. Nič drugega.

  107. maxi said

    Unbelive:mrgreen:

  108. zogca said

    Evo, v zadnjem poskusu je uspelo.😉

    Zdaj pa vadi.

  109. zogca said

    Artemis, ti tudi? Sem jaz edina, ki jem, ko sem žalostna???

  110. maxi said

    Uf…

    skoraj me je zmatralo.:mrgreen:

  111. Janis said

    Vidiš, Maxi, da gre😉

    Če sta z Zogco dojeli citiranje, gremo lahko nazaj na učenje seksa😀 Hehe😀

  112. maxi said

    In grem skozi pekel še enkrat, če je to cena za nebesa:).

    Tale stavek mi je všeč.

  113. trnovčanka said

    Zogca – glede objave – ne vem zakaj, ampak meni gre vsako silvestrovo tale komad po glavi.

    Haven’t seen you for quite a while
    I was down the hole just passing time
    Last time we met was a low-lit room
    We were as close together as a bride and groom
    We ate the food, we drank the wine
    Everybody having a good time
    Except you
    You were talking about the end of the world

    I took the money
    I spiked your drink
    You miss too much these days if you stop to think
    You lead me on with those innocent eyes
    You know I love the element of surprise
    In the garden I was playing the tart
    I kissed your lips and broke your heart
    You
    You were acting like it was the end of the world

    Love…love…love…love…love…love…
    Love…love…love…love…love…love…
    Love…love…love…love…

    In my dream I was drowning my sorrows
    But my sorrows, they learned to swim
    Surrounding me, going down on me
    Spilling over the brim
    Waves of regret, waves of joy
    I reached out for the one I tried to destroy
    You, you said you’d wait till the end of the world.

    če boljš premislim, mogoče bi rajši kaj bolj optimističnega ??

  114. zogca said

    Janis, lahko se vrnemo k učnim uram seksa. Ali pa udarimo kakšno debato tipa … Je boljši orgazem s polnim ali praznim mehurjem?

  115. Spider said

    A spet seks.Ojej..he he

  116. Janis said

    Saj lahko še ti kej poveš o seksu, Spider, da se ne boš počutil diskriminiranega😀

  117. trnovčanka said

    Joj sex… kaj je že to?

  118. maxi said

    Vidiš, Maxi, da gre😉

    Jp, tale klinčev sleš (/) me je zmatral Janis…he he

  119. maxi said

    A imamo še eno fanico U2?

  120. trnovčanka said

    kaj pa tale koda nardi??

  121. Spider said

    Imel sem rad vso pomlad..zelene livade s teboj…

    Joj, jaz pomlad sanjam, he he..

  122. trnovčanka said

    aha

    q cite=””

    da stvar v narekovaje.

    Maxi jaaaaa. U2 – sicer jih že dolgo ne poslušam več religiozno ampak na momente zapašejo k ata na mamo😀

  123. zogca said

    U2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  124. trnovčanka said

    Dejmo kej o sexu ja.

    Če ma kera/kateri izkušnje o dobrih pozah z velikim trebuhom se priporočam😉

  125. zogca said

    Spider, če potrebuješ ta komad v mp3 formatu, ga imam. In ti lahko pošljem.

  126. Janis said

    Za vas ženske je tale komad aktualen:

  127. zogca said

    Trnovčanka, si razmišljala o žlički? Tukaj trenuh ne bi smel biti ovira in tudi naporno ni zate prav nič.

  128. trnovčanka said

    Janis a ti nisi zenska? *puzzled*

  129. Janis said

    Seveda sem😀

  130. trnovčanka said

    Zogca sem hehe. Ampak žlička sede s tistimi ki imajo nadpovprečno dolgega.😉 Pa brez zamere vsem vpletenim.

  131. Spider said

    Danes sem imel s teto (48) in sestrično (20)žolčno debato.Nikakor se nista strinjali, da je ženski lažje najti tipa, kot obratno.Eh, ženske.

  132. trnovčanka said

    Aha Janis pol se nisem čist zglajzala. Se mi je zdelo, da sem nekaj narobe razumela.

  133. trnovčanka said

    Spider argumentiraj prosim zakaj bi bilo ženskam lažje?

  134. zogca said

    Ampak mene so žličko naučili z iztegnjenimi nogami.

  135. Janis said

    Trnovčanka, dolžina “opreme” ni tako pomembna, če se ti uležeš na hrbet (seveda, če ti tako ležanje sploh še sede), moški pa sedi/kleči.

  136. zogca said

    Trnovčanka, meni je tisti, ki me je učil, razložil … Ali velik tič ali majhna rita.😉

  137. Spider said

    Trnovčanka, zato, ker do ženske, če zgleda vsaj povprečno, vedno nekdo pristopi.Po možnosti več kandidatov.In ona pač izbere najboljšega.

    Tipi se pa moramo grebst.

  138. trnovčanka said

    Zogca huda slikca. Najbolj pomembno je, da je zraven bukla od Asimova.

    Če dobro razmislim mi trenutno sede samo še ležanje na boku. Potem se gremo pa nekaj čemur jaz pravim “upokojenski seks”. Podobno žlički samo da sva face to face.

  139. Janis said

    Hja, lažje dobit … Takole je.

    Tipi težje dobite seks od žensk, ženske pa resno zvezo od tipov. Zato so se v prvem primeru moški pripravljeni na vse kriplje do roba smešenja samega sebe sliniti okoli žensk, v drugem primeru pa ženske do smešenja samih sebe vse požrejo, samo da so v kobajagi resni zvezi.

  140. trnovčanka said

    Spider kaj pa to, da ženske v veliki večini še vedno ne pristopimo, ker je to “kao” domena moških. In čakamo ko uvele cvetke tam nekje v kotu (sicer je to povezano s tvojim argumentom).

    In nekatere se lahko kar precej načakamo/jo, preden kdo “pristopi”.

    Moški pa pač veste, da je treba v akcijo in mislim, da več izbirate kot ženske.

  141. trnovčanka said

    U Janis hudo si tole napisala. Kako resnično.

  142. trnovčanka said

    Zogca tisti, ki je men žličko učil, je imel nadpovprečno dolgega, pa še blazen fan od Asimova je bil.

    Zato me je tale skica spravila v tako dobro voljo😀

    p.s. tolk pozno pa nisem bila že najmanj 5 mesecev pokonci. Treniram za jutri😉 (V resnici čakam možička da pride domov in sprobava žličko)

  143. trnovčanka said

    Eh nič ne bo s sexom, sine se je zbudil.

    Lahko noč, šibam.

  144. zogca said

    Trnovčanka, moj najboljši seks je bil v žlički. Vsi seksi s tem moškimm so bili božanski, ampak ta zadnji v žlički pa … Mislila sem, da se mi bo zmešalo od užitka. Eno poletje na kratko sem uživala s tem Adonisom.

  145. zogca said

    Eh, zdaj pa berem, da ne bo nič s seksom. Pa jutri. In ne pozabi na rdeče hlačke. Menda za silvestrovo morajo biti.😉

  146. zogca said

    Spider, ženska seks dobi kjerkoli, kadarkoli, vedno. Če ga samo hoče. Za moške to ne velja. Ko pa gre za zvezo – smo pa nekje na istem, če mene vprašaš.

  147. Jovanka Broz said

    uh, kakšna tema :-))))))))

  148. zogca said

    Jovančice!

    Jovančice!

    Jovančice!

  149. Jovanka Broz said

    kaj to diši zgoraj? mmmmm pita,pitica

  150. Jovanka Broz said

    pa ti še ne spiš??

  151. zogca said

    Ne še, še pol ure. Potem bom pa … Imela sem vmes še en telefon. Malo sem se zbudila, ampak ti povem, več kot pol ure pa skoraj ne bom zdržala. Bom še objavi dala gor za jutri in pravac spalnica. Bogseusmili, da se samo uležem na kavč, ker bom spet obležala do jutra. Z očali v roki.😉

  152. zogca said

    Za pito sploh nimam besed, kako zelo je dobra.

    Naslednjič jo res moram jaz spraviti skupaj.

    Bova enkrat udarili par kuharskih lekcij? To je edini način, da me uspeš omožiti.:mrgreen:

  153. Jovanka Broz said

    ha ha ha , važno,da čuvaš očala🙂

  154. Spider said

    Aha, vidve z Jovanko se poznata osebno, ugotavljam…lepo lepo🙂

  155. zogca said

    Čuvam kao oči svoje.

    Če bi morala še enkrat dati 250 evrov, je po meni.😉

  156. Jovanka Broz said

    Spider,lepo poznanstvo,verjemi

  157. zogca said

    Tako je, Spider, spoznali sva se na MON-u in postali super prijateljici. Vidiš, še en dokaz, da se ljudje lahko zelo vzljubijo. Zato samo pozitivno v novo leto in obiskovanje Ljubljane.

  158. zogca said

    Da, zeloooooooo se imava radi.

  159. Jovanka Broz said

    Žogca, ne bom te možila še nekaj časa. Ti se moraš nauživati življenja.

  160. zogca said

    Mogoče imaš pa prav.

    Mah, če bi kje bil kakšen moški, ki bi me razvajal … Verjetno bom jaz razvajala njega. To pa mogoče res lahko še malo počaka.

    Frizerka mi je zaželela sponzorja za naslednje leto.:mrgreen:

  161. Jovanka Broz said

    Spider ti si fejt fant. Ko prideš v Lj. te bomo pričakale z Žogco in berekom🙂

  162. zogca said

    Izbrala sem že pesem za jutrišnji dan na blogu. In plus en video spot, ki bo tebi gotovo všeč. Pesem bo kakor čestitka za vse vas, video spot pa moja želja za naslednje leto.

  163. zogca said

    Ga bova sami spekli???

  164. Jovanka Broz said

    uh,burekom Spider

  165. Jovanka Broz said

    sami, seveda.

  166. zogca said

    Oče bo ob desetih že tukaj!😉

    Zajtrk pri hčerki.

    In jogurt bo prinesel, ker gre zraven.

  167. Spider said

    Jovanka, Spider je malo zaljubljen.Izdam pa samo to, da je bivša mono-ovka, pa še trofazna he he.več pa ne povem.:P

  168. Jovanka Broz said

    trofazna? pazi na zdravje🙂

  169. zogca said

    Bivša MON-ovka in bodoča Spiderka.

    Upamo.

    In držimo pesti.

  170. zogca said

    Kaj pomeni trofazna?

  171. Jovanka Broz said

    Miška, zjutraj ga malo pogrej v pečici. 15 minut bo dovolj

  172. zogca said

    Bom. Toliko, da je topla, kajne?

    15 minut na koliko stopinj?

  173. Jovanka Broz said

    Žogca, kako ne veš? elektrika iz treh faz , ha ha ha

  174. Jovanka Broz said

    180

  175. zogca said

    Nič ne razumem. Elektrika, tri faze, ženska???

    Jaz sem tako ali tako že … Skoraj spim. Ampak zdaj bom ti dve pesmici porihtala do konca, da bo blog na zadnji dan v letu lep.

  176. Spider said

    Eh, jaz rad govorim v šifrah, nič slabega nisem mislil.Če rečeš Trofazni, se na balkanu ve, da misliš Srba.Tako, kot je Slovenec recimo Janez, he he.Oznaka Trofazni pa mislim da ima korenine v pravoslavni religiji.

  177. Jovanka Broz said

    lepo Spider

  178. zogca said

    Nisem tega vedela. Kakšna pa je logika, Srbi in tri faze? Res prvič slišim. Sicer pa podpiram mešanje genov.😉

  179. Janis said

    Spider, a ti si pa čistokrven? Bosta lepa mešanica😉

  180. zogca said

    Jaz sem na takšen način zmešana in sem kar dobro izpadla.

    Če se smem pohvaliti.

  181. Jovanka Broz said

    ha ha Žogca, dobro jim je izpadlo.

  182. zogca said

    Oče je zelo zadovoljen, mama bi me spremenila na sto in en način. Ampak je, kar je. Mamo moti, da ji nisem karakterno bolj podobna.

  183. Spider said

    Ne, jaz nisem čistokrven.

    Sploh je po moje zelo malo čistokrvnih ljudi.

  184. Janis said

    Jaz sem – in zanimivo, da bodo po pravilu vsi hujši nacionalisti od mene.

  185. Spider said

    Ja, čistokrvni ljudje so malokrat nacionalisti.Hitler-po rodu avstrijski Žid (baje je imel židovsko poreklo); največji nemški nacionalist.Pač tragikomika zgodovine.

  186. Janis said

    No, tudi če bi pogledal korenine naših najbolj nestrpnih junakov – velika večina Slovencev ima nemško in balkansko kri.

  187. Spider said

    Ja, Jelinčič recimo sigurno.:)

  188. Boom said

    oho, ste še pokonci?

  189. Spider said

    Malo še gledamo, jaz grem zdaj res spat, lahko noč vsem, pa fajn silvestrujte, če se do novega leta ne beremo.

  190. Boom said

    lahko noč. meni se še ne spi.

  191. maxi said

    Jaz sem tudi čistokrvna in tudi moj nacionalizem je enak 0.😉

  192. zogca said

    Maxi, ni pomembno, kakšna je kri, pomembno je, da takrat, ko je to potrebno, steče v pravi organ.:mrgreen:

  193. lynx said

    Tale čistokrvnost me malo asocira na živalske pasme. Žogca, tvoja kri je umazana.😉
    Tudi jaz sem tapravi Slovencelj, vsaj tri ali štiri rodove nazaj, predvsem pa sem lokal patriot, pa še to ne pretirano.

  194. lynx said

    Tvoj bivši je to tvojo misel verjetno vzel preveč dobesedno. Kri je več ali manj koncentriral v spodnjemu organu in so mu tako možgani ostali brez kisika. Potem pa se čudiš, da razmišlja kot razmišlja.😉

  195. zogca said

    Tudi jaz sem lokal patriot. In to hud. V smislu, da imam rada Ljubljano.😉 Sicer pa sem precej cepljena proti nacionalizmu. Umazan mešanček sem. Pa me vseeno kdaj pa kdaj kdo poboža. 😎

  196. Spider said

    Vsi kao zagovarjajo mešanje, ampak psa si pa najraje kupijo čistokrvnega, he he, po možnosti z rodovnikom.

  197. zogca said

    Počakaj na trofazno – slovenski seks. Potem mi povej, kaj je bolje, prav???:mrgreen:

  198. trnovčanka said

    Dobro jutro!

    Je pa dejstvo, da so rasno mešani otroci bolj zdravi.

  199. trnovčanka said

    U smo že pri sexu?

    Ni me sram priznati, da sem daleč najboljši sex doživela s sinom srba in bosanke😀 (Možek izvzet iz te statistike).

  200. zogca said

    Trnovčanka, na vse zgodaj zjutraj. In ob upoštevanju dejstva, da je to že komentar številka 200, drugače ne more biti.😉

    Najboljši seks zame – sin Slovenke in Bosanca. Pa še moža mi ni treba izvzeti. :mrgreen:

  201. zogca said

    Zdaj bom točno petnajst minut pridna. Oče namreč pride na Jovankino pito zeljanico. Potem pa bom nadaljevala z nepridnostjo.😉

  202. Spider said

    Zogca, kje bos silvestrovala?

  203. lynx said

    S čistokrvnostjo je pri ljudeh podobno kot pri živalih. Osebki zelo “čiste krvi” so pogosto degenerirani in jih je treba oplemenititi z “umazano” krvjo. Zanimivo.🙂

    Žogca, mene bolj kot tvoja čistokrvnost zanima tvoja vročekrvnost in potrpežljivo čakam.😉

  204. zogca said

    Spider, doma pred tevejem.

  205. zogca said

    Lynx, ni dovolj, da čakaš. Tudi kondicijo moraš nabirati.:mrgreen:

  206. Spider said

    Jaz tud doma pred tv-jem.

  207. zogca said

    Vmes bom gotovo prišla še kaj pogledat na blog. Če bo kdo tukaj, lahko kakšno rečemo, si zavrtimo kakšno pesem z youtuba. Jaz sem zadnje čase tako ali tako ob polnoči že tako zaspana, da ne vem več zase, torej bo silvestrska noč hitro minila. Se sploh ne sekiram. Verjetno se bom marsikomu zdela nič kaj imenitna, ker jo bom prečepela doma, ampak … Saj bi lahko šla v mesto, so me včeraj povabili. Res sem raje doma.

  208. Spider said

    Jaz pa itak skoraj vsak dan dočakam polnoč ha ha.

  209. trnovčanka said

    Jaz pa ne vem, kako bom dočakala polnoč, ker me je moški del familije vrgel pokonci že ob 6.30.

    Blah.

  210. zogca said

    Saj, Spider, vsak dan je novo leto.

    Trnovčanka, jaz sem vstala pred sedmo. In me nihče ni vrgel v luft. Imam neko nenavadno obdobje, ko bi ob desetih zvečer že spala in ko sama od sebe vstajam pred sedmo. Če ti popoldne uspe malo zalegniti, vsaj za eno urico, ti bo laže. Seveda, če ti to z novim letom kaj pomeni. Greš pa komot ob desetih spat in celo reč prespiš. Veliko ljudi bo to naredilo.

  211. trnovčanka said

    Zogca novo leto mi pomeni največ od vseh praznikov. Ubistvu edini praznik, ki mi res kaj pomeni. Božiča ne praznujem, na novo leto imam pa že od otroštva take lepe spomine.

    Imaš prav, si bom popoldne izborila eno uro drnjohanja. :)))

  212. zogca said

    Zame je največji praznik moj rojstni dan. In seveda rojstni dnevi mojih dragih. Potem pa še prvi maj, prvi maj imam zelo rada. Na novo leto imam tudi jaz kar nekaj lepih spominov, ampak … Nova leta so različna. Ena so veselja in polna norenja, druga umirjena in zaspana. Žličko si privošči okoli polnoči, potem bo gotovo lepo.😉

  213. trnovčanka said

    Rojstni dan – normalno na prvem mestu. Vedno bolj mi je pri srcu 8. marec – pojma nimam zakaj (mogoče zato, ker je potem samo še malček do rojstnega dneva).

    Iskreno upam, da danes uspe tale jedilni pribor😉

    Spider rdeče hlačke so pa tudi že v nizkem štartu😀

  214. Spider said

    Meni novo leto nikoli ni nič pomenilo.

    Najraje imam božič, sledi velika noč, potem moj rojstni dan.

  215. zogca said

    Žlična mora uspeti. Če ne v prvem poskusu, poskusita še enkrat. In še enkrat. Saj ti lepo ležiš, on se bo matral.😉

    Jaz bom nocoj na rito spravila rdeče tangice. Toliko jaz prispevam k novoletnemu vzdušju. Ne samo rdeče, rdeče in prozorne. V naslednjem letu pa moram narediti rito malo bolj prozorno.:mrgreen:

  216. Spider said

    Folk, jaz naj bi danes delal, ha ha, delam pa ne itak nic, kot nihce v nasi firmi, vsi nosijo bombonjere, cestitajo..Cista zguba casa ta delovni dan.

  217. zogca said

    Zato ljudje neradi jemljejo dopust na ta dan. Ker je dan dopust sam po sebi. Razen za trgovke, ki se mi v tem trenutku kar smilijo. Če sodim po tistem včeraj in predvidevam, da je danes še veliko huje … Ajoj. Jaz bom šla po kruh na pumpo.😉

  218. Jovanka Broz said

    Žogca, pametno. Naj bodo rdeče ,da se ve kaj je danes🙂

    Rukni enga za vse nas tukaj. Vem,da ne piješ ampak se potrudi malo.

  219. zogca said

    Ruknila bom cel liter kokakole.😉

    Tudi mami sem odnesla dva kosa pite. In tudi mama jo je pohvalila. Tri je oče dobil, ko je prišel na zajtrk. Jaz sem zajtrkovala pito, pa za kosilo sem imela pito … In ni več.😉 Ena izmed novoletnih zaoboljub za 2009 – Žogca se bo naučila peči takšno pito. V tridesetem poskusu mi bo uspelo.:mrgreen: Se rihtaš? Kdaj gresta na praznovanje?

Leave a Reply

 
