Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Če bi imela tiča … aka Ali so res tako glasni?

Posted by zogca na december 29, 2008

16 Responses to “Če bi imela tiča … aka Ali so res tako glasni?”

  1. zogca said

    Ne glejte tega posnetka z zvokom na maksimumu.😉

  2. vlatka said

    Hehe, žogca,

    ja, včasih je dobro uporabljati kondom 😀

  3. zogca said

    Sem že hotela napisati naslednje … Če ne bo kdo komentiral te objave, se bom začela dreti kot tale mulček … Potem se je oglasila Vlatka!😉 In vas je vse rešila.:mrgreen:

  4. zogca said

    Na ta posnetek sem pravzaprav naletela, ko sem vam hotela poiskati ta posnetek.

    Želela sem namreč začeti debato o tem, zakaj je nekatere ljudi (tako moške kot ženske) sram kupiti kondome.

  5. Nevenka said

    Oh, tega pa tudi jaz ne vem.

  6. zogca said

    Kupovati bi jih morali ponosno.😉

  7. Nevenka said

    Točno tako.

  8. zogca said

    Jaz bi jih šla z veseljem kupiti, a kaj, ko že narejene zaloge ne morem porabiti.😳

  9. zogca said

    Zeloooooooooooo poučna reklama za kondome!

  10. zogca said

    Govor moškemu, s katerim bi bila skoraj spala!!!

    Komot bi ga povedala tudi jaz, ampak meni si še nihče ni upal reči ne.😉 Ker so vsi vedeli, da bi takoj vstala in odšla.

  11. zogca said

    Koliko izgovorov!!!

  12. Janis said

    In mimogrede, Žogca, ja, otroci so res tako glasni😉

    Imajo čudovito prirojeno sposobnost, da ti lahko z dretjem potegnejo še zadnji živec ven, če se ne naučiš mirno dihat in štet do deset😆

  13. lynx said

    Janis, ne straši je preveč. Še tisto malo apetita do brisanja ritk bo izgubila.😉

  14. Janis said

    Ah, sej umetnosti mirnega dihanja se je najbrž že naučila😉

  15. zogca said

    Lynx ima kar prav.

    Lynx pravi: Janis, ne straši je preveč. Še tisto malo apetita do brisanja ritk bo izgubila.

  16. zogca said

    Ne, nisem. Obvladam pa umetnost globokega dihanja. 😛

    Janis pravi: Ah, sej umetnosti mirnega dihanja se je najbrž že naučila.

Leave a Reply

 
