Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Nad grobovi sanj, ki ne morejo umreti!

Posted by zogca na december 27, 2008

ČAKAM

Čakam, da pride že kdo,
kdorkoli,
da stopi po prstih k meni
in mi dvigne trepalnice z oči.
Mrtve so te oči.
Preveč so videle vsega,
a le malo, v kar so verjele.

Pridi, pridi že, neznani!
Dvigni mi trepalnice z oči,
luči mi dahni vanje,
ki ne ugasne,
ki je ničesar ne zatemni,
sanj vanje natrosi,
ki ne odcveto,
ki jih ne ospe
mrzla sapa resničnosti.

Glej, bojim se praznine,
neznani.
In teme.
Golta me, požira kot močvirje.
Ne morem premakniti stopal.
In nikjer človeka!
Stvari in predmeti
se spreminjajo
v prelomljene sence,
ljudje v okostnjake.
Strah me je koščenega smeha
ter trpkih ust nad grobovi sanj,
ki ne morejo umreti.

Ivan Minatti

85 Responses to “Nad grobovi sanj, ki ne morejo umreti!”

  1. maxi said

    Zanimiva pesem in fajn slikca. Naslov bi pa jaz spremenila v;
    In prišel bo tudi (moj) dan…
    😉

  2. zogca said

    To je on, David Gandy. Tisti, ki se je na napravi za fitnes držal za mošnjo in smo padale skupaj, ko smo ga gledale. Kje je kakšen smajli, ki se oblizuje???:mrgreen:

  3. zogca said

    Maxiiiiiii!

    Meni prihaja, ko ga gledam.😛

  4. vlatka said

    žogca,

    sem ti že rekla: Minatti spominja name, tako resničenje🙂

  5. Nevenka said

    Joj, dekleta, kar zavidam vam, da se lahko navdušujete nad manekeni. Do mene kaj takega sploh ne pride, celo odbija me.
    Kar se pesmi tiče, še vse je pred človekom, ki še živi v pričakovanjih. Tak ima upanje, kljub žalosti. To pomeni, da se bo pustil najti, če že sam ne bo iskal.

  6. zogca said

    Vlatka, da, si napisala. Prav zato, ker je toliko navdušenja, tudi s tvoje strani, nad Minattijevimi pesmimi, jih tako pospešeno objavljam.😉

  7. zogca said

    Nevenka, silim se, prav silim se, da bi preusmerila svojo “seksualno pozornost”. Na kogarkoli, na manekena, na bitje brez obraza, na klovna, če je treba. Vse, samo da ne bi pomislila nanj, ko pomislim na seks. Sicer pa v pesmi jaz ne vidim pričakovanja, ampak obup.

  8. Nevenka said

    Naslov je vendarle, da čaka.
    Jaz ne čakam več. To je obup.

  9. Nevenka said

    Tudi pozornosti ne morem preusmerjati. Vedno do sedaj sem to nekako znala. Sedaj sploh nočem. Ker je bil moj ljubi to kar sem želela. Z eno samo napako. Jaz zanj to nisem bila.

  10. zogca said

    Tukaj pa se ne morem strinjati s teboj, Nevenka. On ni bil to, kar si ti želela. Prepričana sem, da nisi želela moškega, ki te bo zapustil. In on te je. Torej nisi želela njega. Jaz, na primer, sem želela tisto, kar je on govoril, da je. Ampak on to ni, kar je več kot nazorno pokazal s svojimi dejanji. In jaz sem še vedno verjela, da je on tisto, kar je govoril, da je in ne tisto, kar je naredil … In s tem sem si skopala tako globoko jamo, da še zdaj ne morem pokukati ven … S tem, ko sem slepo verjela njegovim besedam, da me nikoli v življenju ni izdal. Ko me je, nisem hotela verjeti, nisem, nisem in nisem. Verjela sem, da bo to popravil. In ni. In mi je jasno, da nikoli ne bo. Da je samo nakladač. Eni lovijo na lep videz, drugi na očarljivost, on lovi na nakladanje.

    Zato ne smeš govoriti, da je on to, kar si želela, da ima samo eno napako. Tako sem govorila jaz. To, da tip kar odide, ni ena napaka – to je največja napaka.

  11. zogca said

    Ne razumi me napak, meni bo verjetno še dolgo hudo za njim. Ampak v resnici ne za njim, za tistim, kar on očitno je. Za njim, za tistim, kar je govoril, da je, pa očitno ni bilo. Hudo mi bo za tisto iluzije velike ljubeznijo, ki mi jo je prodajal in, kakor vidiš, tudi uspešno prodal.

  12. maxi said

    Hmmm….na tem moškem mi nekaj manjka.🙂
    Meni se bolj kolca za tipom – Calvin Klein….he he

    Ima pa nekaj meni hot na sebi spodnji pobič:

  13. zogca said

    Vedela sem, vedela sem, da boš to napisala.

    Počakaj, ti poiščem tudi FJ-ja.

    Keanu? Kaj pa vem? Ostajam ravnodušna.

  14. zogca said

    Seveda ni FJ, je FL.

  15. zogca said

    Mene je od igralcev zelo dolgo “rajcal” tale …

    Zdaj je seveda že malo zrelejši gospod …

    Ampak nekaj v njegovem nasmehu je pa ostalo!!!

  16. maxi said

    Mmmmmmmmmmmmmmmmnjam! Uf….kak cuker je.😆

  17. zogca said

    Zdaj si ga predstavlja … Po tekmi … Malo ali pa malo bolj mokrega … Kako drsi po tvojem telesu … Seveda si predstavljaj, da ima fajn debelega tiča, ker Bog se gotovo ni tako zmotil …

    Predstavljaj si.😉

  18. maxi said

    Keanu mene verjetno privlači predvsem zato, ker je temen, temne učke….to mi je zgleda fetiš😆

  19. zogca said

    Jaz še nisem ugotovila, kaj je moj fetiš. Čeprav, prepričana sem, bi Janis lahko povedala. Ker ona ima oko za takšne stvari. In je videla par modelov, ki sem jih prilimala …

  20. maxi said

    Aaaaa, predstavljam si…in to kamot…uf, he he

  21. zogca said

    Zdaj pa smajli, ki ga nimamo …

    Jezik do jošk.
    :mrgreen:

  22. zogca said

    Tukaj se je stepel z enim, ki je meni blazno rajcig, ko nima brade.

  23. maxi said

    Uups..tukaj je pa kri (za)vrela….
    V glavnem tale Freedie je res model.😉

  24. zogca said

    Samski model, kolikor vem, Maxi.

    Tako da … Na Švedsko. Ups, zdaj igra v Ameriki. Ampak med prazniki je gotovo doma. Ga greva lovit po Švedski?:mrgreen:

  25. maxi said

    hehe…greva!?
    Koliko je pa star?

  26. zogca said

    Mlajši je od naju.😉

    http://en.wikipedia.org/wiki/Freddie_Ljungberg

  27. maxi said

    hehehe…ne moreš verjet (spet) oven.

  28. zogca said

    Jaz tega niti pogledala nisem.

    Če pa bi, ne bi rekla spet oven.

    Jaz bi lahko samo rekla ojej, spet tehtnica.

  29. maxi said

    Meni majejo tla pod nogami ovni in strelci.:mrgreen:

  30. zogca said

    Jaz še vedno iščem prepotentnega in prestrastnega škorpijona.

  31. maxi said

    he he…Jaz se škorpijonov na daleč ogibam. V 12-ih letih mi je pokazal (vse) kaj znajo, tako da nimam več nobenga gušta do tega strupenega členonožca.🙂
    Je pa res, da obvladajo dober sex….ampak poznam strelca, ki mu kamot parira, tako da, še zdaleč niso edini….:mrgreen:

  32. Spider said

    Jaz pa v koroskop sploh ne verjamem.

  33. zogca said

    Jaz ne vem, Maxi, ker mi ni bilo dano nikoli izkusiti. Pravijo pa, da ne gre samo za seks, da so tudi sicer strastni, predani, zvesti. Tako se govori. In da so hudičevo težki.

  34. zogca said

    Spider, jaz pa malo verjamem. Ampak tako malo, da nikoli nikogar ne vprašam, kaj je po horoskopu. Če ravno pove.

  35. zogca said

    Tako ali tako je garant tehtnica, če se plazi okoli mene.:mrgreen: Zakaj bi spraševala?:mrgreen:

  36. Spider said

    Moja trenutna simpatije je rojena v začetku januarja.To je kozorog, isto ko jaz?

  37. maxi said

    Hudičevo težki in posesivni.

  38. zogca said

    Tako je, Spider.

  39. zogca said

    Kaj pomeni posesivni? V smislu moja, moja ali v smislu ti pa ne boš šla ven???

  40. Spider said

    Hmm..kozoroginja…rojena na pravoslavni božič…že kar nevarno tole hehe

  41. zogca said

    Južna kri, strast … Čeprav samo kozorštvo ne pomeni strasti. Če verjamemo horoskopom. Ampak ti tako ali tako ne verjameš.

  42. Spider said

    No, kakšni naj bi bili mi kozorogi?

  43. maxi said

    Posesiven=svojilen(v vseh pogledih)

  44. zogca said

    Ampak če je seks res tako veličasten, mu je treba tudi kakšno napako spregledati. Ali ne?

  45. maxi said

    Kozorogi ste fajni, moj sinko je kozorog in je tak človeški, zelo pošten (bog ne daj krivice), prijazen, včasih rahlo impulziven (ampak on se še gradi)….v glavnem pa simpatičen in priljuden.

  46. Spider said

    Naj bi bili trmasti, bojda? Trmast sem pa res, ful.

  47. zogca said

    Jaz tudi nimam nobenih slabih izkušenj s kozorogi, prej nasprotno.

  48. maxi said

    Napako? To je njegov (moreč) stil življenja.
    Ja, saj ko dobro premislim, bi morda bil škorpijon kamot zate.
    Jaz sem pa bolj free bird in rabim več zraka, mene to duši. Škorpijon te celo zaobjame in preden se zaveš ima v oblasti še tvoj lajf.😦

  49. zogca said

    Za popolno predanost in fantastičen seks mu oprostim marsikaj. Seveda, za tole oblast se bova pa bockala. Ker no way amigo bo meni kdo govoril, kaj smem in česa ne. Ampak bo bockanju me bo potem verjetno fajn “bocnil” in bo spet luštno.😉

  50. maxi said

    hehe….to sva delala midva. Pod rjuhami se je (kao) vse poravnalo. Ampak Žogca, ne reši to veze….na dolgi rok vseeno enkrat izbruhne. S takšnim delovanjem veza zgublja na komunikaciji in nekoč se zavedno zgubi…

    Ma ne vem, lahko da bi tebi ratalo, jaz sem začela gojit zamere
    (o njih je pa Janis že veliko povedala).

  51. zogca said

    Saj ne moreš vedeti. Ker mogoće mu pa jaz teh stvari sploh ne bi zamerila. Težko rečem, dokler se mi iz neba ne pošlje škorpijona.😉

  52. maxi said

    Oddaj naročilo zanj…pa bo prišel.😉

  53. zogca said

    Kje naj ga oddam, Neckerman, Quelle, Amazon, kaj priporočaš?😯

  54. maxi said

    Mogoče bo za začetek dovolj, da odmisliš bivšega…škorpijoni namreč ne trpijo konkurence.

  55. zogca said

    Pa jih to ne podžge, da se še bolj trudijo? Saj veš, še več seksa, še boljši seks.

  56. maxi said

    Žogca Says:
    “…prepotentnega in prestrastnega škorpijona.”

    Nekdo, ki misli, da je absolutno najboljši…ne bo razumel tvojega razmišljanja. Ti si moraš njega tako želet, da ti pade vse iz rok in glave…. he he

    Zdaj malo karikiram, ampak če se škorpijon zaljubi (na začetku) šenka tudi konkurenco, tudi to vem. Ampak kasneje dobiš vse nazaj…😦

  57. maxi said

    Zdaj pa pustiva škorpijone, ker mislim, da se najde tudi kakšna izjema…in se bo počutil etiketiranega.🙂

  58. zogca said

    Pa menda ne v negativnem smislu. Ker vse, kar jaz berem, se mi zdi pozitivno. Skoraj vse.

    To sem pa slišala, da, za škorpijone. Da dobiš vse nazaj. Ponavadi z obrestmi.

    O katerem znamenju bi se rada pogovarjala?

    Hočeš doktorat o nestrastnih moških tehtnicah?

  59. maxi said

    Žogca Says:
    “O katerem znamenju bi se rada pogovarjala?”

    Ma o nobenem, horoskop mi pravzaprav ni nobeno merilo o moškem oz.človeku. To je bol tako usput…

    Žogca Says:
    “Hočeš doktorat o nestrastnih moških tehtnicah?”

    Pred kratkim sem spoznala eno (moško)tehnico, ki mi je prav vzbudil zanimanje.🙂 In upam si trdit, da ni slab v postelji ( v teh stvareh (kot Janis) tudi jaz precej suvereno upam sodit o človeku že kaj kmalu :mrgreen )

  60. zogca said

    Nisem jaz, Maxi, rekla, da so slabi.

    Ker niso.

    Niso pa med najbolj strastnimi. Ampak seveda, ni vse v Soncu, marsikaj je tudi v drugih planetih. V bistvu čvekava. Jaz, kakor sem napisala, moškega niti ne vprašam, kaj je. Je vse drugo pomembnejše. Mi je pa luštno, ker mi je že toliko ljudi reklo, da moram dobiti tistega najbolj pravega škorpijona. Verjetno niso vsi pravi, verjetno je spet kaj tudi v drugih planetih.

  61. maxi said

    nestrastno=slabo :mrgreen:

    Saj sem ti rekla, kako ga dobiš….najbolj pravega škorpijona! – torej osredotoči se nanj.😉

  62. maxi said

    Strast v človeku lahko opaziš že po tem kako nekdo je, kako dela, kako govori, kako mu sijejo učke….vse to vsebuje strast, če v človeku je.

    Pred kratkim se spomnim znanca…ki mi je mešal nek drink in jaz ga gledam, se smejim in spremljam, on pa meni; Poglej jo kako čaka ta koktajl…(jaz sem verjetno res žarela pričakovanje, on je pa to opazil)
    In ja, bil je (celo) škorpijon… he he

  63. zogca said

    Ne, ne moreš to tako reči. Poglej, moška tehtnica ti ne bo rekla “jaz se bom pa tako nabrisal” in ti dvignila kiklico ter … Pri njej je vse to bolj elegantno, spoštljivo, uglajeno. In je lepo, ampak živalskega pa nič. Moje izkušnje so takšne.

    Da, pravega škorpijona. Predvsem bom, če bom še kdaj kaj iskala, iskala deca deca. Ne filozofira veliko, služba, fuzbal in seks, večina življenjske energije med nogami, število ženskih hormonov nula. In če bom morala ponj v arabski svet, bom pa šla.:mrgreen:

  64. zogca said

    Maxi Says:

    Strast v človeku lahko opaziš že po tem kako nekdo je, kako dela, kako govori, kako mu sijejo učke….vse to vsebuje strast, če v človeku je.

    Podpišem.

  65. maxi said

    OK popravljam:
    nestrastno = ne dobro za strastne:mrgreen:

  66. zogca said

    To pa da. Meni pri moških tehtnicah vedno tisto malo zmanjka. Pa čeprav je lepo, tisto malo bi jaz še iztisnila iz njih, ampak ne gre, ker nimajo.

  67. maxi said

    Kaj si ti po horoskopu?

  68. zogca said

    Tehtnica.:mrgreen:

    Ampak imam polovico planetov v škorpijonu, tudi tista najpomembnejša, Marsa in Venero. In zato sem menda v bistvu na pol škorpijon. Vsekakor pa horoskopsko gledano potrebujem škorpijona. Zato mi to tudi govorijo.

  69. maxi said

    Ajaaa….hehe in ti tako na polno po tehnicah.😆

  70. zogca said

    Če je pa res …

    Dvanajst let življenja sem preživela z moškima tehtnicama. Mimogerede rojenima z nekaj urami razlike, istega leta, seveda.

  71. maxi said

    Zanimivo. Moj prvi fant je bil škorpijon, in potem sem se poročila z (drugim) škorpijonom. Zdaj jih ne taknem ni palcom več🙂

  72. zogca said

    Poglej, jaz tega ne bom rekla, ker … Horoskopsko bi te dve bitji morali biti skoraj enaki, vendar nista bili. Tako da …

    Ampak to ni fer. Vse škorpijone si dobila ti.😮

  73. maxi said

    Jaz imam pa v podznaku strelca. Tako, da sem kombinacija strelca in leva. Kar si pa sploh ni nasprotje, bolj se dopolnjuje. Triada ognjenih znamenj je; oven, lev, strelec.

  74. maxi said

    Žogca Says:
    “Ampak to ni fer. Vse škorpijone si dobila ti.😮 ”

    In to tudi pošteno plačala….😆

  75. zogca said

    Mislim, da bi morala moškega imeti tistega … Kar imaš v Marsu. Tisti planet. Nisem ziher, ampak nekako tako naj bi se to računalo. Mene, katerikoli že planet se šteje, doleti škorpijon.

  76. zogca said

    Maxi Says:

    In to tudi pošteno plačala….

    You crack me up, baby.😉

  77. maxi said

    Mars je podznak?

  78. zogca said

    Ne, Mars je eden od planetov.

  79. zogca said

    Mars

    Znamenje v katerem imamo Marsa nam kaže, na kakšen način uresničujemo svojo potrebo po osvajanju tistega, kar si želimo. Kaže vsebine, ki nas motivirajo.

    Hiša v kateri je Mars je področje življenja, kjer se največ potegujemo zase in kjer največ kažemo svojo moč osvajanja, kjer smo pripravljeni tudi tvegati in se uveljaviti. Gledamo jo vedno skupaj s hišama, ki se začneta v znamenju Ovna in tudi Škorpijona (tradicionalno je bil Mars tudi vladar Škorpijona).

  80. zogca said

    Venera

    Znamenje v katerem je Venera nam pove, kakšne so vrednote posameznika, ki jih razvija, kaj ceni, kakšne kvalitete skuša uveljaviti v medčloveških odnosih in kakšen je njegov umetniški in ljubezenski okus.

    Hiša v kateri je Venera, pa kaže na življenjsko področje, ki je ključnega pomena za razvijanje lepih stvari in naših vrednot. Gledamo jo vedno s hišo, ki se začne v znamenju Bika in Tehtnice.

  81. zogca said

    Če ne veš, kje imaš kaj, pojdi na http://www.astro.com/ , vpiši svoje podatke in ti bo vrglo ven za vse planete, kje jih imaš.

  82. maxi said

    V glavnem nimam pojma kaj sem v marsu niti veneri. Tako daleč se ne spuščam, niti nima veze. Razvijam neke povsem druge filozofije….🙂

  83. zogca said

    Jaz sem pustila link, če te zanima. Ker edini način, da to veš, je po rojstnem datumu in uri. Ne moreš ugibati to je nasprotno od tega, zato je potem to tako …

    Mah, si človek misli … Če je kje kakšen ta prav škorpijon zame, me bo že zavohal.😉

  84. Artemis said

    Če katero zanima, tukaj je prav zabaven opis znakov:
    http://mizian.com.ne.kr/englishwiz/library/names/zodiac/aries.htm

    Glede škorpijonov – po mojih izkušnjah so izjemno maščevalni. Ko ga enkrat prizadeneš, pa čeprav nenamerno, za napako ne samo drago plačaš, ampak ti račun izstavljajo v nedogled. Preprosto ne znajo odpuščati in ne pokažejo niti malo razumevanja za tuje slabosti, za svoje pa ga imajo na pretek. Ko pa ga imaš enkrat dovolj in greš, pa če ga imaš še tako noro rad, je pa ogenj v strehi, kako je to sploh mogoče, ko pa te ima vendar rad.
    Meni so izjemno privlačni, vendar absolutno preveč zagledani vase, manipulativni in maščevalni, v takšnih trenutkih pa ne glede na to, kako nežni znajo biti sicer, postanejo kruti.

  85. zogca said

    Artemis, verjetno silim v nesrečo, ampak … Bi vseeno raje preskusila škorpijona kot karkoli drugega. Kakšnega takšnega zelo visokega (vsaj 185), temnih las, kratko ostriženega, spodaj bogatega, zelo strastnega … Upanje zadnje umre, kajne?

    Ko bom jutri utegnila, si bom prebrala to tvojo povezavo. Vidim, da je veliko branja in si hočem res vzeti čas.

Leave a Reply

 
