Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Vse najboljše, Slovenija!

Posted by zogca na december 26, 2008

Danes svoj osemnajsti rojstni dan praznuje vaša in moja domovina. Osemnajsti?!? Kako so leta hitro minila. In kako je zdaj vse drugače. Na cestah so lepši avtomobili. Na vsakem koraku so trgovine in trgovinski centri. Pogovarjamo se prek mobilnikov in računalnikov. Da, vse je drugače.

Spominjam se tiste zime. Če sem iskrena, se takrat nisem kaj prida ukvarjala s politiko. V resnici sem komajda vedela, kaj se dogaja. Štirinajstletnica. Fantje so bili pomembnejši od vsega. Če dobro pomislim, ni res, da je vse drugače. Še vedno se ukvarjam s fanti, še vedno se ukvarjam s štirinajstletniki. Sicer imajo tu in tam kakšen siv las ali pa jih sploh nimajo, tudi trebuščki se jim že delajo, ampak tam, kjer šteje, v glavi, so pa še vedno mladi. Pravijo, da Američani niso nikoli pozabili, kje so bili in kaj so delali, ko so izvedeli, da je umrl predsednik Kennedy. Tudi vi niste pozabili, kje ste bili in kaj ste delali, ko so uradno razglasili, da je Slovenija postala država?

Tebi, moja domovina, pa želim vse najboljše z naslednjo pesmijo. Že res, da “kurcam” vse tvoje politike. Že res, da “me hoče pobrati” vsako leto, ko vidim znesek v rubriki akontacija dohodnine. In da, že res, da včasih tudi nisem ponosna nate. Vendar sem te, moja domovina, vedno imela rada.

6 Responses to “Vse najboljše, Slovenija!”

  1. Nevenka said

    Rada sem Slovenka. Čeprav daleč, da bi mi bilo vse všeč. A vedno upam, da bo bolje. Po vsakih volitvah, ne glede na to, kdo zmaga.
    Sedaj smo polnoletni :-)Čas je za zrelo politiko.

  2. zogca said

    Politika je tako ali tako … Predvidevam, da … V politiko katerekoli države bi se šli res poglabljat, bi verjetno ugotovili, da je enako nedišeča. Vendar ponavadi politiko drugih držav spremljamo bolj od daleč. Jaz sicer ne napišem, da sem Slovenka, tudi na popisu prebivalstva sem napisala, da se o tem nočem izjasniti, čeprav mi, šment, to piše v rojstnem listu. Je pa vsekakor Slovenija moja domovina.

  3. zogca said

    Zato pa toliko raje napišem, da sem Ljubljančanka.

    Janko Ropret – Ljubljančanke

    Me kdaj kregajo, ko napišem ta in ta moja cesta, ampak jaz jih nekatere dejansko doživljam kot svoje. Ko sem bila dolgo v tujini in sem se vračala domov ter sem zapeljala na katero od teh “mojih cest” … Kurja polt, elektrika po celem telesu, nasmeh do ušes. Vedno rada grem in vedno se rada vrnem.

    Zdaj pa res šibam v staro Ljubljano.

  4. Nevenka said

    Z novimi rokavičkami. Yes!!!!In v dobri družbi🙂

  5. lynx said

    Jon Secada – Just another day:

  6. vlatka said

    žogca,

    čudovit prispevek.

    Kje sem bila takrat jaz?

    V krizi 😀 😀

Leave a Reply

 
