Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Ko si na kosce razbit …

Posted by zogca na december 26, 2008

KRIK

Ko si na kosce razbit,
ko si izgubil obraz,
ko si pribit na križ
in se že več ne spoznaš,
ko si izgubil sled
in ne veš več, kje si,
naj brizgne
tvoj okrvavljeni krik
čez ta negibni svet
v to mrtvo nebo.

Morda je le kje še kdo,
morda ti odgovori.

Ivan Minatti

10 Responses to “Ko si na kosce razbit …”

  1. lynx said

    Nekaj poskočnega za Žogco, ki je menda še vedno žalostna.
    Right by your side:

  2. zogca said

    Hijacinta me zabava!!!

    Maksimalno!!!

    V pavzi med Zlatimi dekleti, ki me zabavajo.

    Nujno si poglej ta posnetek.

    Da boš videl, česa si ne gre nakopati na glavo.:mrgreen:

  3. zogca said

    Sirota, pa tako je glasbeno nadarjena!!!


    :mrgreen:

  4. zogca said

    Learn to live with it!!!

  5. Jazz said

    Tako,Žogca.Zdaj pa spančkat;-)

  6. zogca said

    Ne spančkat, gledat Zlata dekleta.😉

    Umiram od smeha.

  7. Jazz said

    Vidiš,saj se da bit nasmejana…se jih spomnim,daleč nazaj,pa Fina gospa je tud za crknt dobra,če pa pozabiš,da je fikcija,pa za ubit se….:-)

  8. zogca said

    Jaz znam Fino gospo napamet. Tolikokrat sem jo namreč gledala. Seveda imam doma DVD-je vseh petih sezon. Jaz čisto noter padem in pozabim, da ni res. Seveda pa si ne predstavljam, da bi bila Richard, to pa ne. Enkrat sem videla en film, v katerem je igrala Patricia in sem gledala dve minuti ter ugasnila … Ker zame je ona samo Hijacintica in nič drugega. Sploh nočem verjeti, da ni “ta prava”.

  9. vlatka said

    žogca,

    ko berem te Minattijeva pesmi na tvojem blogu, vidim, da sem mu zelo podobna. 😉

  10. zogca said

    Še kar nekaj jih imam na zalogi. Jaz sem dejansko presenečena. Ker sem v šoli prebrala nekaj njegovih pesmi in so mi bile “ful bedne”. Saj veš, tista leta. Zdaj pa se mi zdijo orgazmično dobre. Kurjo polt dobim, ko jih berem. Drugih pesnikov (moškega spola) ne doživim tako, njega pa …

Leave a Reply

 
