Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Po rojstvu ne diši, le po trohnobi …

Posted by zogca na december 24, 2008

NA BOŽIČNI VEČER

Ni jaslic, ni drevesca v naši sobi,
odela bela zima ni poljano,
po rojstvu ne diši, le po trohnobi
in siva megla pada nad Ljubljano …

O, kje ste, časi neskaljene sreče?
Opojno nam kadilo je dišalo,
radost vzbudile so prižgane sveče,
da sleherno srce je vztrepetalo.

Le nekaj nam spominov je ostalo,
prepolne so bolesti naše duše
in v naših srcih je ljubezni malo.

O, sveta noč, pod nizko belo streho!
Kaj mi ne bo več srce dočakalo,
da ranjenemu bila bi v uteho?

Vera Albreht

35 Responses to “Po rojstvu ne diši, le po trohnobi …”

  1. zogca said

    Jingle bells

    Vam prilepim še svojo smrečico, ko bo končana. Zdaj je v delu. In torto, ko bo končana. Zdaj pa lažem, torta je kupljena.😉

  2. Spider said

    No, no, lepo torej si bos le priredila praznicno vzdusje.

  3. zogca said

    Brez dvoma. Vse bo pospravljeno, vse bo okrašeno, dišalo bo po puranu (ne bo puran, bodo pa puranove kroglice), tudi torta bo (oziroma je že). Potem prižgem lučke in … Bom delala. Res bom. Okoli enajstih bom pa začela gledati Zlata dekleta. Dokler bom zdržala. Zadnje čase hodim zgodaj spat. In ti, kaj boš počel? In drugi, kaj boste počeli?

  4. Spider said

    Božična večerja s celo familijo, okrog 11 pa spat.

  5. zogca said

    Ti si še bolj zgoden od mene.

    Nič polnočnice?!?

  6. Spider said

    Neee..enkrat v zivljenju sem bil pri polnocnici, pa smo sli hitro ven, je bilo mami nerodno, ker sem na glas komentiral, kaj duhovnik govori, spraseval, zakaj skoz isto govori…Star sem bil ene 7 let.

  7. zogca said

    Mislim, da sem bila tudi jaz samo enkrat. Kakšnih dvanast let sem morala imeti. S prijateljico. Vem, da sem predbivšega enkrat skoraj silila, da greva, ampak … Ne spomnim se, mislim, da mi ni uspelo. Kakor njegovi mami za ljubo. Ona je blazno verna. Saj oče tudi. In brat tudi. On pa z vsemi zakramenti – skoraj antikrist. Ampak je bil pa drugače dober dečko. Se mi zdi, da je imel v sebi veliko več krščanskega kot nekateri verski fanatiki.

  8. Spider said

    Imam malo poln srcek, ker mi je deklica tako lepo sporocilo poslala za bozicni vecer…

  9. zogca said

    Vidiš, tudi od tega človek lahko živi. Meni ni nihče poslal takšnega sporočila.😥

  10. zogca said

    Moja smrečica.

  11. Spider said

    No, luskano.:)

  12. zogca said

    Uganeš, kateri sta mesti na teh treh slikah? Sicer je levo in desno še veliko slik, ampak vidijo se pa samo te tri. Ajde, da te vidim.😉

  13. zogca said

    To je pa moja božilna tortica.

  14. Spider said

    desno je Ljubljana, levo pa..mogoce Ptuj?

  15. zogca said

    Desno je res Ljubljana.

    Levo pa ni Ptuj.

    Ti pomagam z eno pesmico? Ti bo hitro jasno.

  16. Spider said

    No, daj.

  17. zogca said

  18. Spider said

    Dubrovnik.

  19. zogca said

    Tako je, Dubrovnik.

    Hočeš še dve uganki, ena je slovenska, ena pa srbska?

  20. Spider said

    No pa daj.

  21. zogca said

    Imam sicer še kar nekaj ugank, ampak jih ne bi uganil. Ker jih tudi jaz ne bi. Na primer, Ohrid. Takoj bo, samo pofotkati sem morala.

  22. zogca said

    Kaj je na sliki, katera reka?

  23. Spider said

    Donava?

  24. zogca said

    Tako je, Donava.

    Minutko. In dobiš še ta slovensko.

  25. zogca said

    To je pa mimogrede tudi moja najljubša slika. Ne vem pa, če je vas (to naj ti bo namig) res videti takšna, ali pa jo je tako videl samo umetnik.

  26. Spider said

    Pojma nimam.

  27. zogca said

    Katera drevesa so na sliki? In potem sem napisala, da je vas. In še en namig, to je potem že skoraj vrhunec slovenstva.

  28. Spider said

    Vrbaaaa

  29. zogca said

    Aha, Vrba. Potem imam pa še … Še eno Ljubljano. Pa še en Ohrid. In dva Dubrovnika. In cel kup kmečkih domačij. Pa še pa še. Imam še nekaj želja, ki so povezane z Beogradom in naslednjič, ko bom šla, bom kupovala slike, ne cunje. Čeprav vem, bodo težave na meji.

  30. vlatka said

    žogca,

    Pusti
    naj oddidem
    iz tvojega otroštva
    zavisti
    pusti
    naj utrgam cvet
    preznojenega smeha
    pusti
    naj bodo moje sanje to
    kar niso
    pusti mojim korakom
    njihovo senco
    brezbrižnosti
    pusti
    naj bo moj smeh
    za zaprtimi vrati
    greha
    pusti mojo žalost
    njim
    ki ne poznajo veselja
    pusti mojim besedam
    naj izbirajo svojo pot
    pusti
    naj imajo moje misli
    česar še nimajo
    pusti
    naj bom sama
    tam
    kjer me ni

    (Iz moje zbirke: Nekoč sem se vrnila)

  31. PRABABI said

    Dober večeeer!

    Videla smrekico, lepa je😀 UUUUUU, pa tortica,🙄 🙄 sline se cedijo,😦 sem pri vnukinji jedla že lešnikovo potičko, nič več pregrehe,😮
    Tudi slikice imaš lepe.
    Lepo se imej, lep večer še naprej.

    Jaz sem si zavrtela že Tereziko, pa en par drugih.🙄

    Lahko noč👿

    Bom videla, ali bodo šli skozi???? 🙂

  32. PRABABI said

    Hahaha, ratalo!🙂

  33. zogca said

    Babi, hvala.

    Povečerjala sem, je bilo dobro.

    Tudi jaz zdaj poslušam Terezo.😉

    Lep božični večer ti želim!

  34. mmisaa said

    Vsem blagoslovljen BOŽIČ!
    ***************************************************************
    ****************************************************************
    ***************************************************************
    **************************************************************
    *************************************************************
    **************************************************************
    ***************************************************************
    ****************************************************************
    ***************************************************************

  35. maxi said

    Vladka zanimiva pesem.

Leave a Reply

 
