Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Izgubljena lastovka …

Posted by zogca na december 24, 2008

KOLIKOKRAT

Kolikokrat se vrnem
v svoje gnezdo,
kolikokrat se potikam ob obali,
izgubljena lastovka sem,
moj let je poniknil v krutosti.
Koliko neznanih sporočil
sem pozabila,
koliko težav,
koliko grenčice!
Kako brez poleta čez ocean?
Mar ni zakon narave,
da lastovka umre,
ko ne more vzleteti z jato,
ali takrat, ko jata vzleti
in nanjo pozabi?

Irena Žerjal

17 Responses to “Izgubljena lastovka …”

  1. zogca said

    Danes sem si jo zavrtela že vsaj 20-krat …

  2. Spider said

    Zogca, ti se moras na novo zaljubit.Slej ko prej se bo tudi zgodilo.

  3. zogca said

    Veš, kaj je moja definicija zaljubljenosti? Da si človek dovoli sanjati. Ne vem, ali si bom jaz to še dovolila. Bojim se, da mi bodo ob vsakih lepih in prijaznih besedah o ljubezni … Da se bom spomnila, kaj vse je on govoril in kaj je potem naredil. Ne vem, ne vem, ne vem …

  4. Spider said

    A zdaj razumes, zakaj sem zaljubljen v zensko, ki je sploh ne poznam in zakaj je taksna zaljubljenost zelo romanticna? Ker lahko sanjaris po mili volji.

  5. zogca said

    Razumem jaz tebe, brez skrbi, razumem te. Vidiš, jaz niti tega ne morem. Niti sanjati ne morem več. Da ne omenjam tega, da mi je nekdo vcepil fiks idejo, da brez čustev ni dobrega seksa. Čustva je vzel, tiča tudi … Jaz do nikogar drugega nič ne čutim, posledično me tudi drugi tiči ne zanimajo … Čista godlja.

  6. zogca said

    Pa še 20-krat.😉

  7. Spider said

    Kaj se 20-krat?

  8. zogca said

    Še 20-krat sem jo poslušala.

    Zdaj pa je na vrsti …

    Dan ljubezni – Pepel in kri

    Vmes grem pa res v trgovino, preden mi jo zaprejo. Sem že v bundi, pa se mi še kar ne gre.😦

  9. zogca said

    Every rose has its thorn – Poison

  10. Spider said

    V MB v petek gostuje Ana Nikolic.A je ze zvezda, al se sele prebija?

  11. zogca said

    Ana Nikolić je velika zvezda. Dobro, ne kot Ceca in Lepa Brena, reciva malo pod Karleušo.

    Jaz zdaj poslušam Alfija Nipiča. Da tudi to se zgodi.

    Ti potem prilepim še Nikolićko.

  12. vlatka said

    žogca,

    ti pa res izbiraš same krute. Čaki, morda ti prilepim kakšno svojo.

    Trgam cvetove besed
    polagam jih
    na tvoja usta laži
    kaj bi
    revež
    brez njih
    na okostenelem konju
    porazov
    nisi vedel zanje
    dokler te niso
    izbruhnili
    vulkani smeha
    nisi vedel
    da so prišle
    na osteh spomina
    in se zarile
    v tvojo dušo
    nisi vedel
    ne
    ne veš

    No, ta niti ni tako huda 😉 (Iz moje zbirke: Nekoč sem se vrnila.)

  13. vlatka said

    žogca,

    no, morda kakšno drugo:

    Samo beseda je bila
    pa si vstal iz groba
    mračnega
    zatohlega
    iskal si njeno
    milino
    ki naj bi v očeh
    jo nosila
    ni bila ona
    le tvoj smeh
    je zamrl v pesku
    globokem
    pogreznil si se
    v dolge kremplje
    pasti
    nisi našel njene
    skrivnosti
    prirojeni strah
    utrgane popkovine
    se ti je zalegel
    v kosti
    umrl si v rokavu
    utopljene ljubezni

    (Tudi iz moje zbirke: nekoč sem se vrnila.)

  14. zogca said

    Krute? Te pesmi, ki jih ti označuješ za krute, so menda višek slovenske ženske poezije. Pa saj, ljubezen je kruta. Vsaj zna biti. Ko je nesrečna. Se pa držimo, pogumno.😉

  15. vlatka said

    žogca,

    to šteje. 🙂

  16. vlatka said

    žogca,

    višek slovenske poezije?

    Kaj pa tiste neobjavljene? 😉

  17. zogca said

    Teh nekaj “krutih” je iz Antologije slovenskih pesnic. Predvidevam, da je nekdo ocenil, da naj bi bile najboljše. Prepričana pa sem, da je še ogromno pesmi, ki so ostale neobjavljene in tičijo v kakšnih dnevnikih, spominskih knjigah ali pa samo v srcih.

Leave a Reply

 
