Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Bi morala ob božiču koga treščiti po gobcu?

Posted by zogca na december 24, 2008

Ne vem, kje naj začnem. Naj začnem na koncu in zaključim z začetkom? Ali naj začnem na začetku in, kot se spodobi, končam z zaključkom? Začetek bi bil papežev nagovor kuriji, zaključek pa moje vprašanje, ali moram, kajpak v dobro človeštva, ob božiču treščiti po gobcu kakšnega homoseksualca.

Letošnji božič je očitno v znamenju ekologije. Vse lepo in prav. Ampak je žal ta ekologija dobila dve veji, ena je ekologija okolja, druga pa ekologija človeka. Ekologija okolja bo potekala na naslednji način. Božično drevo na Trgu sv. Petra v Vatikanu bodo po božično-novoletnih praznikih reciklirali in iz njegovega lesa izdelali igrače za revne otroke. Je sploh kdo, ki tega ne pozdravlja? In potem je tukaj še druga ekologija, ekologija človeka. Za katero resnično upam, da je ljudje ne bodo pozdravljali. “Cerkev bi morala ljudi zavarovati pred samouničenjem. Potrebujemo nekakšno ekologijo človeka. Tropski gozdovi zaslužijo našo zaščito. Vendar človek kot stvaritev ne zasluži nič manj. Kot je treba zaščititi gozd, je treba ljudi zaščititi pred homoseksualnostjo,” je dejal papež Benedikt XVI. Zanj so homoseksualci očitno ekološki problem. Jaz pa sem, očitno zmotno, mislila, da je božič čas miru in ljubezni.

Zdaj se odpravljam v trgovino. Kajpak s svojo ekološko vrečko. Varujem okolje. Vendar se sprašujem, ali je to dovolj, kajti s tem rešujem samo okolje. Bi bila mar morala po gobcu treščiti kakšnega homoseksualca in pomagala reševati tudi človeštvo? In če naletim na biološkega ter temu primerno razgradljivega homoseksualca, kaj potem? Jaz pa sem mislila, da bo danes moja edina dilema, kateri kruh naj kupim, Jelenov ali Krjavljev. Šment!

71 Responses to “Bi morala ob božiču koga treščiti po gobcu?”

  1. Jazz said

    Lahko tudi Taborca pa en se tud Sosedov imenuje…vsi iz Dvorne pekarne Najboljšega soseda.
    Heh,kar približno nam je škrlatni princ trosil par let nazaj,tu okoli,dobiš zdaj iz prve roke:) nič novega…
    Je bil pa dopoldne intervju na A1 z Robijem Friškovcem…vreden poslušanja.Le da takih ljudi Prada ne pritegne,Šuštarjev pa skoraj ni več…Jim je pa vedno znova treba vzkliknit:”In vendar se -premika”! Čas,ki jih je povozu…

  2. zogca said

    Aha, ker nisem še šla (prej pomivam posodo in sesam), mi tvoji nasveti pridejo zelo prav.😉

  3. Jazz said

    Aha,sesaaaš…ja,dej pol…:)hkrati?

  4. zogca said

    Ne hkrati. Naredim eno. Pridem na čik in buljim v računalnik. Potem naredim drugo. Pa spet pridem na čik in buljim v računalnik. Ampak zdaj se bom pa verjetno skoraj morala odpraviti, ker menda trgovine delajo samo do petih. Malo se mi ne ljubi ob misli na gnečo, ki me čaka. In še vedno se nisem odločila, ali grem v ta večjo trgovino (z večjo gnečo) ali v ta manjšo (z manjšo gnečo). Kakor berem na forumu, vladajo izredne razmere. Še dobro, da imam do petih trgovin samo pet do deset minut sprehoda, ker menda z avtom ne prideš do nobene trgovine. Prideš, ampak najprej eno uro stojiš.

  5. Nevenka said

    Sram ga naj bo, papeža.

  6. zogca said

    Prišla sem iz trgovine in nisem treščila nikogar.😉

  7. Jazz said

    Še vedno se lahko zneseš nad uno rečjo na hodniku…
    Mene pa tole http://www.planet-tus.com/film/zgodbe_za_lahko_noc/4742 vlečejo gledat…
    Ajde!:)

  8. zogca said

    Dobro, da si me opomnil, steper moram prestaviti.

    Če te to vleče gledat kakšna luštna mala punčka, šibaj!!!!!!!!

  9. Janis said

    Jaz sem biološko razgradljiva😀

    Vesel božič vsem, ki ga praznujete in dober tek vsem, ki jeste🙂

  10. zogca said

    Ti, biološko razgradljiva, si mi včeraj dala dobro idejo.😉 Lahko zahtevaš avtorske pravice na ekološko vrečko in tolčenje po gobcu.:mrgreen:

  11. Janis said

    Izpeljava je res moja, ideja je pa od papeža, hehe.

  12. zogca said

    Če ti kaj pomeni, so ljudje ogorčeni nad to papeževo izjavo. Saj veš, da imam jaz isti blog tudi na eDnevniku (back up zaradi Primoža še v tistih časih prej) in tam so zadevo komentirali takole: http://www.ednevnik.si/entry.php?w=zogca&e_id=80575

  13. Janis said

    Ja, njegov timing je bil res perfekten, no. V času, ko se praznuje “mir ljudem na zemlji”, ti začne ata papež reciklirat nacistično retoriko. Saj vem, da se veliko ljudi zgraža. Ampak zgražajo se normalni. Abnormalni ga pa poslušajo.

  14. zogca said

    Kot sem napisala tam: “Za ekologijo razumem kot čiščenje in očiščevanje. Meni ta izjava zveni, da se gre akcijo očiščevanja človeštva od homoseksualcev. Seveda on osebno ne bo nikogar očistil, ampak kako to prebere nekdo, ki je zelo versko usmerjen (da ne napišem fanatičen), hkrati pa še sovraži homoseksualce???”

    Me pa prav zanima, ali bo razložil do podrobnosti, kako si predstavlja to novo ekologijo.

  15. Janis said

    Hja, težko reči, da ni dosleden. Navsezadnje reciklira nacistično retoriko, za reciklažo je pa težko reči, da ni ekološka🙂

  16. zogca said

    On bo nocoj imel nek govor? Tole se zdaj sliši zelo ateistično. Vem, da pobstaja eno prav luštno latinsko ime. Tam verjetno tega ne bo omenjal, kajne?

  17. Janis said

    Urbi et orbi.

    Če bo to svojo novo ekologijo vlačil še v božični nagovor celemu svetu, mu pa res ni več pomoči.

  18. zogca said

    http://radio.ognjisce.si/novice/papez_sv_sedez/20081223452473113627.php Tukaj pa nič ne piše, za kakšno samouničenje gre in kakšne vrste ekologija bo to.

  19. zogca said

    To, da urbi et orbi.

  20. zogca said

    Jeff Buckley – Hallelujah

    Se spomnite? Pred mesecem dni sem jo dala na blog. Zdaj je druga na božični lestvici (čeprav je stara). Na prvem mestu pa je ista pesem, samo da jo ena črka poje.

  21. zogca said

    Pope misuses science to attack homosexuality

    http://www.newscientist.com/blogs/shortsharpscience/2008/12/pope-shows-his-ignorance-of-ec.html

  22. Janis said

    “Ker pa je vera v Stvarnika vsega bistven del krščanske vere, Cerkev ne more in ne sme posredovati sporočila o odrešenju le svojim vernikom. Ima odgovornost za stvarstvo in mora to odgovornost zagovarjati tudi v javnosti. Pri tem pa ne sme zavarovati le zemlje, vode in zraka, ampak tudi človeka pred samouničenjem.”

    Cerkev ne bo nikoli zadovoljna s pluralno družbo in državo, kjer je zakonodaja minimalni etični konsez različnih prepričanj ljudi. Na MON-u me pa histerično popadejo vsakič, ko napišem, da je za katolištvo idealna družba tista, kjer bo država podrejena morali iz Katekizma. Če raztolmačimo zgoraj citirano, pa ven dobimo točno to prepričanje. Mi imamo edino “prav” in ker imamo mi edino “prav”, ne bomo odnehali toliko časa, dokler ne bomo vsem drugim odvzeli možnosti, da se odločijo oz. živijo “narobe”.

  23. zogca said

    Live and let live jim je očitno tuje. Mah, je mogoče grdo, da zdaj udrihamo čez celo zadevo na božični večer, ampak … Še bolj grdo je bilo pred božičem pošiljati v svet takšne pozive. Mi pa res ni jasno, na kakšen način si on predstavlja to očiščenje. Res po hitlerjansko ali kako drugače?

  24. zogca said

    And a white childless man tells us to increase our world population?! I would say it’s suicide, but the church is against that, too.:mrgreen:

  25. Janis said

    Tega ne boš izvedela. Ampak meni se zdi grozljivo že prepričanje, da imaš pravico “zavarovati človeka/človeštvo pred samouničenjem”. Seveda s hkratno predpostavko, da si ti edini, ki veš, kaj je dobro za druge oz. za cel svet. Hudičeva aroganca in pridevnik hudičeva je tu zelo z razlogom. Danes tradicionalno praznujemo rojstvo Jezusa iz Nazareta, ampak taka prepričanja nimajo prav ničesar z njim. Prav tako ne z ljubeznijo, mirom, žrtvovanjem samega sebe za druge. To, kar se gre ata papež, je žrtvovanje drugih za neko kobajagi višje dobro. To ni krščanstvo, to je hitlerjanstvo.

  26. zogca said

    Ne pomnim, da se je katerkoli reševanje enih pred drugimi končalo dobro. Za kogarkoli. Ti, Janis, praznuješ? Imate božično večerjo? Smrekico?

  27. Janis said

    Smrekico imamo. Povabljeni smo pa k njenim staršem na prigrizek in kozarec vina🙂

  28. zogca said

    Mene so starši povabili na bakalar, ampak sem rekla, naj mi ga prišparajo za jutri. Pri nas se na božični večer od pamtiveka je bakalar. Pa nismo verni, v bistvu ne gre za to. V bistvu sta se dedek in babica poročila 24.12.

  29. Jazz said

    Mestu in svetu;Ker še imate dosti otroka v sebi vam ga priporočam,kar zabavno,če peljete še deco zraven pa sploh…(za film mislim:-))
    Ajaj,mala deklica… sem srečal Prijateljico Courtney Cox,je videt kar zrela za svoja leta…tako da..

  30. zogca said

    Izgubila sem se na pol poti. Babica in dedek sta vedno na ta dan povabila na bakalar. Nekateri smo vedeli, zakaj vabita. Eni pa so mislili, da gre za božično večerjo. In oče še vedno na ta dan hoče bakalar ter ga tudi dobi. Čeprav ne več tako dobrega, moja mama pač ni tako dobra kuharica kot je bila njegova.

  31. zogca said

    Jazz, meni, meni priporočaš? Jaz imam v sebi ogromno otroka. Kanim pa peljati v kino fantka, kateremu se bila nekoč davno varuška, samo povabila ga še nisem. Ampak je zdaj že tako velik fant. Verjetno je že večji od mene. Srčece moje malo, pa s kahle sem ga dvigovala.

  32. Janis said

    Pri nas pa velike božične večerje niso v navadi in moram reči, da sem prav vesela, da je tako.

  33. zogca said

    Saj pravim, to je moj dedek organiziral, v bistvu je praznoval obletnico poroke, ki je pač padla na božični večer. Drugače pa po očetovi strani nihče ni bil veren. Razen ene tete, ona je bila hudo verna. Po mamini strani je bila pa mama zelo verna, ampak to je že druga vera. Je bila pa ona verna drugače. Ni hodila v cerkev, ona je vse opravila doma. Vem to, da se je prav vsak petek postila. In pred veliko nočjo. Je pa moja mama danes špilala božička. Sosedje so jo prosili, da se skrije na balkonu in cinglja z zvončki, da bo mali sosedek mislil, da je prišel božiček. In je, je mislil, verjel je.🙂

  34. Janis said

    Vidiš, Božička tud nimamo pri nas😉

  35. zogca said

    Mi ga tudi nismo nikoli imeli. Mama je pač naredila uslugo sosedi in ji je zraven še razložila, da smo mi hudi ateisti.😉 Čeprav je v resnici ona kar precejkrat v cerkvi, staršem hodi prižigat sveče.

  36. Jazz said

    Evo,imeli-rečmo tradicionalno Božično večerjo.Smo pa odprli(iz inata) cabernet shiraz 2004,tudi če mu pogledaš v zobe,odlično vino;-),ki ga je poleti prinesel en gejevski par,he he…vidiš kakšna kombinacija…
    Ker ga še srkam,bom sfalil od tule,da ne bo kažin;-)
    aja… če ti film ne bo všeč,ti vrnem denar.ajde!

  37. zogca said

    Če bi bila ta najbolj huda Gorenjka, bi maksimalno uživala ob filmu, potem pa pristokala na blog, da je bilo grozno in pokasirala denar. :mrgreen:

  38. samo jaz said

    Da vas še jaz pozdravim.🙂

    Večerja pospravljena – bila je sila okusna.
    Če koga zanima dober recept:
    http://www.kulinarika.net/recept/mesne_jedi/Piscancji_zur-2789.html

    Zdaj s partnerjem gledava malo TV, postavljava smrekico, odvijava darila.
    Božiča sicer ne praznujeva, praznujem pa zato jaz “Božička” (in na sploh vsakega decembrskega moža, ki nosi darila).😉
    Letos me je razveselil z mojim najljubšim parfumom.
    Zdaj že veselo ugibam, kako me bo presenetil dedek Mraz.😉

    Aja… papež… sploh ni vreden komentarja.
    Meni se ob tem prav bruha – ampak je škoda večerje.

  39. zogca said

    Moja večerja bo pa čez deset minut fertig.

    Kateri parfum, to me zdaj matra.😉

    Res je, večerje je škoda, je če bila tako okusna.

  40. vlatka said

    žogca,

    ljubezen za vse, ki se imajo radi. 🙂 In sploh vsem, ki te ne poznajo. 🙂

  41. samo jaz said

    Moj daleč najljubši (četudi že malo “v letih”) – D&G Light Blue.
    Sem jih menjala že kar nekaj, pa se za moj okus noben ne more kosati z njim. Meni so enostavno vsi ali premočni ali presladki – v tega sem pa skoraj zaljubljena.😉
    Četudi je bolj primeren za poletne dni, ga jaz uporabljam skozi celo leto.

  42. zogca said

    Vlatka, jaz ljubezen želim vsem.😉

  43. zogca said

    Samo jaz, poznam, zelo dobro poznam. Zase ga sicer nisem kupila, jaz imam rada zelo sladke vonjave, sem pa prav ta pafrum kupila za darilo. Nekdanji “tašči”. Poznam to, poznam parfume, h katerim se vedno vračaš. Zame sta to Angel in Addict.

    Moja večerja je nared. Se spet javim, ko pojem.😉

  44. vlatka said

    žogca,

    saj to sem tudi jaz napisala: ljubezen za vse 😉

  45. zogca said

    Ampak brez seksa za …, lepo prosim.

    Dobra sem, nisem pa svetnica.:mrgreen:

  46. lynx said

    Vesele praznike vsem skupaj tudi od mene.😀

  47. zogca said

    Hvala, lynx, enako tudi tebi.

    Za vse pa moja najljubša Ave Maria v izvedbi mojega najljubšega pevca.

  48. Spider said

    Spider se je vrnil iz bozicne vecerke, nazrt ko svinja, pijan nic, zaspan, rahlo otozen..Ah ja.

  49. zogca said

    Za Janis. Zdaj gledam polnočnico in slišim tole: »Slava Bogu na višavah in na zemlji mir ljudem, ki so mu po volji.« Mir ljudem, ki so mu po volji??? Po tej logiki ti papež povsem upravičeno ne da miru, če nisi Bogu po volji?!?

    »Slava Bogu na višavah in na zemlji mir ljudem, ki so mu po volji.« (Lk 2, 14)

  50. zogca said

    Vrnil, Spider??? Jaz sem mislila, da se boš ti nažiral doma. Pohvaljen, da si trezen.😉

  51. Spider said

    Ne, nisem bil doma, pri teti sem bil.

  52. zogca said

    Jaz sem tudi že čisto zaspana in se že dve uri selim do kavča, pa se nikakor ne preselim. Še en čik, še en čik, še en čik. Ampak zdaj bom pa res ugasnila računalnik. Na hitro na kavč, potem pa v spalnico. Kučan bi rekel, da je jutri nov dan.:mrgreen:

  53. Jazz said

    Bi kdo After Eight?Pa hitro,kr kopnijo….;-)

  54. zogca said

    Ne, hvala, jih ne maram.

    Pijem kapučino. In fanto. Ter se imam luštno.

    Zvonijo pa, joj kako zvonijo. Ampak božič je, razumem.

    Vesel božič vsem!!!

  55. zogca said

    Merry Christmas everyone!!!!!!

    Še v pesmici.

  56. Jazz said

    Lepe Praznike,Mir Ljudem na Zemlji!

  57. zogca said

    Celine Dion – Happy Christmas

  58. Jazz said

  59. Nevenka said

    Še smo, ane. Dobro. Dobro jutro in dober dan. Prazniki pač.
    Moj je včasih rekel, da so zato, da te izpraznijo. Čudna beseda. Res.
    A svet pripada pogumnim. Torej želim vsakomur svoj košček sveta.
    Srečno.

  60. zogca said

    Gledam pod smrečico in nič. Nič, nič, nič. Ste potrebovali boljši dokaz, da Žogca ni pridna?😈 Še božiček se strinja. Vsem pridnim prinese darila, meni jih ni.

    Naughty girl – Beyonce

    Nevenka, glede praznjenja in praznikov. Pred nekaj dnevi sem prilepila link do članka, ki govori o tem. Med prazniki je največ praznjenja, torej seksa.

  61. Nevenka said

    Hja, mogoče…med tistimi naključnimi, ki jih misli in čustva ne bremenijo, manj med tistimi, ki ljubijo, in še manj med tistimi, ki sploh ne (več).

  62. zogca said

    Zakaj misliš, da je manj med tistimi, ki se ljubijo? Zakaj bi danes seksala kot zajček, če ne bi bila zapuščena. Mogoče bi v tem primeru božiček imel darilo zame.😆 Je pa tudi res, da je po praznikih (in počitnicah) največ vloženih vlog za ločitev. To so pa pari, ki se zelo težko prenašajo, ampak nekako gre, dokler so v službah in po opravkah, ko pa morajo biti drug z drugim, takrat pa poči. Jaz vseeno verjamem, da se ima danes veliko parov lepo in da so srečni.

  63. Jazz said

    Prav imaš.Jazz&Jazz se imava fajn.Ljudje,zunaj SNEEEEEŽIIIII!!!!

  64. zogca said

    Kje sneži? V Ljubljani? Laže mi je vprašati kot iti do okna.🙄

  65. Jazz said

    V Ljubljani menda ne.Mogoče vam proti večeru kaj pošljemo…

    http://www.mojvideo.com/video-alenka-godec-anastacia-strings-naj-snezi/e5f2997094ebb111bd79

  66. izbrana said

    Bil je Božiček, bil….. Tam pod gorami.

    Se mi je zdelo, da ni zame…. Zdaj vem, zdaj vem…. Med potjo mu je najbrž padlo iz vreče! Za Žogco😉 !

    Vesel Božič vsem!

  67. zogca said

    Jaz sem ti pa ravno zdaj hotela poslati sms, da ti voščim lep božič. Ti bom pa tako – vesel božič. Nisi napisala … Si bila pridna ali nisi, ti je božiček kaj prinesel?

  68. maxi said

    Mirne in prijazne praznike še od mene.
    Božiček je bil…pa sneži tudi.

  69. MONica said

    Vesel Božič vsem!

  70. Nevenka said

    Ah ja, zakaj manj seksajo tisti, ki ljubijo? No, saj ne vsi. Samo tisti, ki ne znajo ljubiti brez komplikacij, strahov in podobnega…Zaljubljenost ne komplicira, ljubezen pa. Ne tista prava, pogumna, ki bi jo midve rade in v resnici vsi ljudje….

    No, jaz sem pa vesela, da je danes navaden dan. Srečno tudi v navadne dni.

  71. zogca said

    Kako je navaden dan??? Moja domovina ima rojstni dan!

Leave a Reply

 
