Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Utvara, da nisi živel zaman!

Posted by zogca na december 23, 2008

UTVARE

Ne zadrži jih,
naj tiho odidejo,
preden se prižgo
večerne luči.
Pomagaj jim,
beračicam,
če katera izmed njih klone
pod bremenom cunj,
da ti ne obsedi
na pragu!
Ne vabi jih nazaj,
saj se ne bodo več vrnile,
ne poslušaj
njihovih laskavih besed!
Naj gredo
in naj ne vedo,
da so ti strle srce.

V tvojem praznem domu
bo ostala ena sama,
ki te bo spremnila
prav do konca poti,
utvara,
da nisi živel zaman.

Ludovika Kalan

84 Responses to “Utvara, da nisi živel zaman!”

  1. zogca said

    Kakšno mora biti življenje, kaj se v njem mora zgoditi oziroma kaj naj bi dosegli, da življenje ne bi bilo zaman? Izhodišče za debato. Namesto mojega “modrovanja” tokrat pesem.

  2. Nevenka said

    Uh, I wish. Na tej točki v mojem življenju mislim, da sem živela čisto zaman. Ravno včeraj sem o tem premišljevala. Še edine ljubezni mi ni bilo dano uresničiti, niti toliko, kot je bilo možno, čeprav sem dala in hotela dati vse in več od sebe.

    Več ne morem in ne zmorem.

    Utvare? Sama si jih nisem nikoli delala, ker sem zelo realen človek. Nikoli nisem imela pričakovanj do drugih, ki so izvirala zgolj iz moje želje. Edine utvare v moje življenju so temeljile na laži. In to tuji. Moje utvare so bile prevare.
    Moja bolečina ima dve komponenti, izgubo vsega, kar mi je ljubo in občutek izigranosti, zaradi utvare, da sem ljubljena. Ta utvara je bila razlog za mojo resnično ljubezen, ker sem jo ustvarila zato, da jo bom vračala.

  3. zogca said

    Mene je prejšnji teden mama vprašala … Ne, v bistvu me ni vprašala. Rekla je, da sem jaz njen otrok, ampak vseeno ne razume mojega “programa”. In sem ji rekla, da ni kaj razumeti. Da je moj cilj v življenju se čim manj matrati. In res, sploh ne vidim razloga, da bi se matrala, ker na koncu tako ali tako … Pod matrati mislim skakati sem ter tja, si beliti glavo s tem in onim, si prizadevati za to in ono, si odtrgovati od počitka, od spanja, od zadovoljstev … Kar pa se tiče utvar, Nevenka … V bistvu je utvara, da v tuji laži vidiš svojo resnico. Vem, ne moreš si misliti, da ti človek lahko laže naravnost v obraz, ampak … Kakor vidiš …

  4. Nevenka said

    Moj cilj v življenju je bil: doseči ravnotežje med željami in uresničitvami.
    Da ni življenje zaman, bi morala ustvariti vsaj eno resnično ljubezen v življenju, ki bi bila osrečujoča za dva človeka.
    Ne živim zato, da bom dober človek, to je samo pot do sreče. In pogoj. Ne cilj. Sreča je cilj.
    In, ker nimam otrok, se ne morem izgovoriti, da je moj otrok moje uresničenje. Samo sebe imam.
    Če bo po moji smrti še kdo kdaj bral moje pesmi, bo od mene ostalo vsaj nekaj. Sicer pa ne bo ničesar. Tudi spomini umrejo.

  5. zogca said

    Vidiš, na to sem pa povsem pozabila. Pesmi bodo ostale za teboj. Kako je že pisal Prešeren???

    Ni dobro, res ni dobro, da je življenjski cilj nekaj, na kar nimaš vpliva. In na početje drugih nimaš. Vsaj jaz zase vem, da si česarkoli povezanega z moškimi ne bom jemala za življenjski cilj. Hvalabogu, če se mi bo hotelo imeti otroka, obstajajo spermske banke.

    Misliš, da je biti dober človek pot do sreče? Jaz ne mislim tega. Poznam kar nekaj dobrih ljudi, ki niso srečni. In kar nekaj zlobnih in nizkotnih, ki so srečni.

    Po moje pa sreča ni cilj, ampak je pot.

  6. Nevenka said

    Žogca, oprosti, ampak sem morala zbrisati tvoj komentar. Na mojem blogu ne želim na tak način razpravljati o moji nesreči, samo v okviru, ki ga daje pesem. Prosim lepo za razumevanje.
    Tu, pri tebi, sem povedala več kot sem hotela, zato, ker vem, da me kdo razume in me ne bo nihče začel trepljati in plozati o kakšni neverjetni sreči, ki me čaka in kakšnem božjem upanju.
    Ker zrel človek ve, da to sedaj nima smisla.
    Tu zbrani ljudje so realisti, kar zelo cenim.

  7. zogca said

    Nič hudega, nisem vedela.

    Res je, tukaj so zbrani večinoma realisti. Ne pa tudi pesimisti. Verjetno sem jaz tukaj še največji pesimist. Čeprav biti realist ne pomeni popolnoma se odreči upanju na srečo. Kar pa se Božjega upanja tiče … Boš videla, kakšno pesem sem vam pripravila za božični večer … Ima tudi naslov NA BOŽIČNI VEČER. Ni pa v njej veliko Božjega upanja.

  8. Nevenka said

    Dobrota ni pot do sreče, a življenja ne bi hotela prehodti kot slab človek. V dobroti so vsi drobni cilji, ko se odločaš za najboljše ali pa vsaj najmanjše zlo. Stalno se odločamo v smislu koristi. Če ne na zavednem pa na nezavednem nivoju.

    Jaz verjamem, da se po ciljih v življenju ljudje razlikujemo.
    Saj si izgradimo različne vrednostne sisteme. Moj je pač tak.
    Spremenil se je z leti. Včasih je bil bolj podoben tvojemu.
    Moj cilj je moja največja želja. Če ne bo dosegljiv pač ne bo.
    Srečnih poti je malo. Vsaj tako kot jaz občutim.

  9. zogca said

    Jaz tudi ne, nikakor ne. Vendar si ne delam utvar, da mi bo dobrota kaj prinesla. Če si dober, če si pošten, če drugim ne želiš škodovati … Tega ne počneš za nagrado, ampak zato, ker takšen si in drugače ne moreš.

  10. Nevenka said

    No, bomo videli.
    Biti brez upanja je težko. Vsaj eno majhno pikico je treba rešiti.
    Da bo življenje vsaj znosno, če že lepo ne more biti.
    A to je tisti kompromis, ki ga človek naredi navznotraj in ga jaz tako vražje zavračam. Ko ga bom jaz sprejela, bo pomenilo, da sem v življenju popolnoma resignirala.
    Zato se čutim tako izstreljeno izven Zemlje. Ne vem v resnici kako naprej. Vedno sem prebolela slabo. Sedaj nočem preboleti nekaj kar mi je sveto. Ne morem se odpovedati svojemu bistvu.
    Kako naj živim, mi ni jasno.

  11. lynx said

    Raje imam življenje z vzponi in padci, kot tako, ki izgleda kot ravna črta. In ne vem natančno kje na tej krivulji se pravzaprav nahajam.
    Pravijo, da nikoli ni tako slabo, da bi ne moglo biti slabše in nikoli tako dobro, da bi ne moglo biti boljše.

  12. vlatka said

    žogca,

    utvara ali upanje, ki se je spremenilo v utvaro?

  13. -jerry- said

    Se popolnoma strinjam z Lynxom. Sploh pa ni nobena stvar slaba, samo od tebe je odvisno, kako na to gledaš. Včasih sem se bal padcev, danes pa v njih prav uživam. Sliši se smešno, samo to je velikokrat edini način, da vidiš svet z druge perspektive. In večkrat kot padeš, hitreje se naučiš padati na noge (tako kot maček). Hehe, se mi zdi, da sem eden redkih, ki se med to “globalno krizo” smejim:)

  14. maxi said

    Cool Jerry, jaz rada vsaj berem, če že ne znam (povsem) živet takega optimizma.

    Ps: Ampak….se pa(na)smejem tudi jaz.

  15. zogca said

    Kje sem ostala?

    Aha, že vidim. Nevenka, nekaj upanja gotovo imaš. Vsaj kakšen žarek. Ljudje, ki ga nimajo, naredijo … Ena lučka od nekje gotovo sveti.

    Ampak to si pa prav povedala. Nočeš preboleti. Tudi to poznam. Tudi hoteti moraš preboleti. Že res, da samo dejstvo, da to hočeš, ne pomeni, da bo kar nehalo boleti. Pa vseeno, vsaj hoteti moraš.

  16. zogca said

    Lynx, kako ne veš? Letiš po luftu? Se plaziš po tleh? Ali normalno hodiš?

  17. zogca said

    Jerry, ta tvoj “in večkrat kot padeš, hitreje se naučiš padati na noge.” To me pa malo spominja na mojega bivšega. Frajer je izjavil nekaj takšnega. S toliko puncami je že nehal, da je zdaj že skoraj imun na bolečino. Ali bolje, toliko jih je že zapustil, da ga počasi več ne gane tuja bolečina. Čeprav je kakor govoril o svoji.

  18. zogca said

    Maxi, krizi se smejim tudi jaz. Sicer ne temu, da bi ljudje bili lačni. Daleč od tega. Se pa smejim temu, da bo malo manj preseravanja.

  19. maxi said

    Jaz se sploh ne smejim krizi…se pa kdaj kljub krizi🙂.

  20. zogca said

    Če grem po Gaspariju … Mi niti ne vemo, kako hudo je. To njegovo izjavo sem danes slišala, tako da … Jaz se smejim temu, da bo manj preseravanja. Ne smejim pa se temu, da bodo ljudje živeli bedno. Ampak nekako se mi zdi, da se zna zgoditi, da se bodo tisti, ki se preseravajo, preseravali še najprej. Samo revni bodo še bolj revni. To pa ni več smešno.

  21. zogca said

    Zdaj berem na forumu, da so po eni uro čakali, da so lahko sploh zapeljali v BTC. Torej povsem očitno neke hude krize ni.

  22. maxi said

    Spadam med tiste, ki jih je/bo kriza zagotovo oplazila (upam, da bo plaz rahel), torej to mi ne gine. Imam pa izbiro, da še vedno lahko pontecial bistva zajamem drugje. Se mi zdi, da je Jerry govoril o tem…

  23. maxi said

    Sploh pa danes ne bi o krizi…
    Jaz bi raje o njem, ki zgleda včasih kot demon-divje, pa podarja tako lep in nežen sex.:mrgreen:
    😛

  24. zogca said

    Jaz ne vem, ali me bo ali ne. Neposredno naj ne bi bila odvisna od teh stvari, posredno pa … Posredno smo pa skoraj vsi. Pravim pa tako, če bom imela za najbolj osnovne stvari, ne bom preveč stokala. Tako ali tako se mi zdi, da … Ne potrebujem novega avta. V bistvu niti počitnic ne potrebujem. Marsičemu se še lahko odrečem, če bo treba. Za položnice in za hrano pa moram imeti.

  25. zogca said

    Komot, Maxi, komot o moških in seksu namesto o krizah.😉

  26. maxi said

    Tudi jaz sem odvisna zgolj posredno…pa vseeno leze plaz.

  27. maxi said

    Torej…če se spustim s ketne, ga po…..papam.:mrgreen:

    …hehe

  28. zogca said

    To, kar jaz delam, po zakonu nekdo mora opraviti. Ne obstaja bližnjica, s katero bi me lahko preskočili. Zato brez službe ne bi smela ostati. Če bodo pa nižali plače, ne vem, če bodo ravno začeli pri nas. Ne vem, nočem razmišljati. Je pa tako. Jaz že šparam.😉 V letu 2008 nisem porabila 300-ih kondomov, ki sem jih porabila v letu 2007. Zdaj pa računajte, koliko sem prišparala.:mrgreen:

  29. zogca said

    Spusti se s ketne.

    Zakaj se držiš na ketni??????

  30. maxi said

    In ti si začela šparat ravno pri kondomih…ej, ej…😉

  31. maxi said

    Ne morem…Žogca, no way. Govorim (še vedno) o žrebcu…
    V bistvu je čas, da si ga dokončno izbijem iz glave, jaz pa takole golfam.:mrgreen:

  32. zogca said

    Ni bilo prostovoljno. Jaz bi jih z veseljem tudi v letu 2008 porabila 300, ampak sem naletela na enega, ki razmišlja z napačno glavo – zgornjo.

  33. zogca said

    Nisi edina, ki si ne moreš izbiti iz glave bivšega žrebca.😳

  34. maxi said

    Se zgodi…:oops:

  35. zogca said

    Žrebci imajo velike tiče.

    In je spet Žogca pri tičih.

    Potem pa bodo rekli, da gotovo nimam vročine, če pišem o tičih.
    :mrgreen:

  36. maxi said

    Žrebci imajo poleg tičev, nežne in čutne roke, sočne ustnice in prodorne poglede….
    Pismo nooo, kako naj to zavržem….🙂

  37. zogca said

    Jaz te ne razumem. Ker si zavrgla. In ti ne bi bilo treba.

  38. maxi said

    A imaš vročino? Mislim, resno…?!

  39. zogca said

    Včeraj sem bila vsa vročična. Zdaj se ti bo čudno zdelo, ker sem imela samo 37,4, ampak meni se pri tej temperaturi že skoraj blede, ker ne prenašam dobro vročine. Kaj ne dobro, zelo slabo. Danes sem imela 37,1, kar že veliko bolje. Zdaj pa niti ne vem. Pa mi sicer nič ni, ne kašljam, ne kiham, ne piham. Nič od nič.

    Lynx pa je dvomil o moji vročini, ker sem pisala o tičih. Kot da se mi pod vročino ne prikazujejo. Vedno se mi prikazujejo.

  40. maxi said

    Žogca ne veš vsega, če bi vedla…eh, nima veze. V glavnem, če bi bile stvari zastavljene drugače, bi šla z njim na konec sveta…

  41. zogca said

    Največ seksamo med božičnimi in novoletnimi prazniki!!!!!

    http://24ur.com/ekskluziv/erotika/obilo-praznicnega-seksa.html

  42. maxi said

    Pri 37,4 temperature, pa še čist kamot misliš na tiče.🙂

  43. zogca said

    Saj vem, da ne vem. Gotovo tega nisi naredila brez dobrega razloga, to mi je jasno.

  44. maxi said

    Midva z ex možem sva včasih moje vročine zdravila z njegovimi antibiotiki.:mrgreen:

  45. Nevenka said

    Jerry, enkrat v življenju prideš do točke, ko se naveličaš padanja in lovljenja in itd. Res se naveličaš. Takrat si želiš nekaj kar gotovo bo. Kvalitete, ki jih ceniš v življenju in se ti zdi normalno, da jih dosežeš. Vsak človek nekaj hoče. Slej ko prej mu je tudi jasno kaj. Noče padanja in ne lovljenja do konca dni.
    To je bistvo dozorevanja.

  46. zogca said

    Jaz se ne bi branila seksa pod vročino (se tudi ne bi mogla), ampak seksa v stilu – na bok in v žličko. Takoj za. Kaj drugega pa dvomim, da bi lahko. Res, ker sem kot cunja. Greh je, da jaz vsak dan ne dobim žličke. Upam, da je šel k spovedi, spodobilo bi se.😉

  47. zogca said

    Nevenka, jaz tudi nisem za ringlšpile. Življenje se da popestriti tudi drugače kot z “adrenalinskimi športi”.

  48. maxi said

    Imamo tudi športniki in adrenalinci radi mehke padce.

  49. Nevenka said

    Jasno, da se da za adrenalin skrbeti drugače🙂

    Joj, ve pa kar o žličkah. Oh, me je kar pri srcu stisnilo, ko ste me spomnile na njegovega tička. Čisto sem se raznežila. Takega lepotička ima. Očarljivčka.
    Največji greh na svetu se je odpovedati ljubezni.
    Usoda vse zaračuna, še posebej če zavrneš njeno darilo. Pa še kako.
    Ja, k spovedi. Vsevesoljni.

  50. zogca said

    Če gredo stvari na mehko, to pomeni, da si postal že brezbrižen, ravnodušen in ne vem, ali je to še pozitivno. Pri teh zvezah. Da vsako laže preboliš. To pomeni, da imaš vsako manj rad. In na koncu … Ti je že vseeno za vse.

  51. zogca said

    Nevenka, zanimivo, kako ti tiča opisuješ. Jaz imam povsem druge besede. Ne tako romantične. Jaz ne cenim toliko očarljivost, kot cenim dolžino, širino in barvo. Seveda, cenim tudi pravi kot.😉 In ne rečem nikoli tiček, vedno tič. Ja, k spovedi bi moral. Ampak saj tudi k polnočnici verjetno ne bo šel. Samo meni je težil s to vero.

  52. Nevenka said

    Zakaj rečem tiček? Nima ravno z velikostijo nič opraviti, tiček je meni drugi izraz za lumpek, kar pa nakazuje bolj značaj. Nagajiv, radoživ…Imam zelo ljubeč odnos do njegovega telesa, ni mi samo orodje za zadovoljitev…že mojim očem je bil neskončno lep in mojim čutom tako prijeten…ne vem. O tem pa res nisem še nikoli govorila. Tako zelo moj.

  53. zogca said

    Tudi meni je bil moj zelo moj. Bil je nekakšen tretji osebek v najini zvezi. Tako sem ga jaz doživljala. Veliko ljubezen sem čutila do njega. In ne samo, da sem ga jaz imela za svojega, tudi on je rekel, da je moj in da ga nobena druga ne bo uporabljala. Zdaj je to verjetno že pozabil in če ga še ni, ga bo pa kmalu tlačil v kakšno drugo. Potem pa mi gre, ko se na to spomnim, kar lepo na bruhanje.

  54. Nevenka said

    Oh, jaz pa tega raje ne razmišljam, ker bi kar umrla.

  55. zogca said

    Meni ne gre na umiranje, bolj na bruhanje. Po drugi strani pa si mislim … Nikoli več ne bo našel takšne, ki bi mu ga tako dobro pofafala. Sploh pa to drži ob upoštevanju dejstva, da … Saj ne bom. Njegova spodnja glava je pametnejša od zgornje, to bom rekla.

  56. maxi said

    Žogca Says:
    “Nikoli več ne bo našel takšne, ki bi mu ga tako dobro…”

    Žogca sory, ampak te besede mi zvenijo tako pomilovanja vredno. On bo našel, kar rabi in ti boš dobila kar ti pripada. Ne glede na to, kaj od tega je boljše.

    Mogoče sem malo burno odreagirala, ampak te tvoje besede me spomnijo na besede mojega moža:
    “Nikoli te nihče več, ne bo imel tako rad kot sem te imel rad jaz…”

    Ajooj, mislim…kot, da bi grozil z njimi. V bistvu je bilo pa jasno, da jih je izustil osebek poln strahu in negotovosti, ki je z njimi bolj kot ne moledoval.

  57. zogca said

    Ne, Maxi, to je izjava nekoga, ki se zelo dobro zaveda svojih sposobnosti. In da, imaš prav, našel bo, kar rabi. Odličen seks verjetno ni ena izmed teh stvari, on ima druge prioritete. In da, mogoče tudi jaz mislim tako, kot je rekel tvoj mož. In tudi dodam, verjetno tudi tega ne rabi. Jaz sem mu bila popestritev, je bilo luštno biti z nekom, ki je razigran, razposajen, brez zavor in podobno. Za življenje, če ga ne bo preživel kar sam, ker je po duši samec, si bo našel pa nekaj enako zadrgnjenega, kot je zadrgnjen on sam. V končni fazi pa … Skurcana, česa jaz vse nimam (bolj s strani onega drugega, ampak to je vse isti šmorn), kako jim nisem podobna, kako sem drugačna (beri, nisem verna, nisem desna, nisem čistokrvna), si prav z veseljem dam duška in napišem, kaj pa oni niso. Same neke množine, pa prisežem, nismo tolkli grupnjakov.

  58. zogca said

    Razumeti moraš, Maxi, da je on mene na koncu ponižal in zraven tega še dovolil, da me ponižuje njegov prijatelj. In da je zato v meni veliko gneva in zagrenjenosti. Jaz tega ne skrivam. In da, zato ne bom napisala, da mu želim najboljši seks tega sveta in najčudovitejšo ljubezen tega sveta. Pa ne, da mu želim kaj slabega, daleč od tega.

  59. maxi said

    Tudi moj bivši mož je mene ponižal. In po vsem kar je počel, je bil sposoben še teh besed.
    Ok, valjda vem…da vaju sicer ne morem primerjat, ampak nesmiselne so mi take preteče besede.
    Kako bo on vedel, koliko bo mene imel še kdo rad….
    In kako boš ti vedla, kako mu ga bo druga…

    V glavnem nesmisel. Ko boš prišla tako daleč, kot jaz…mu boš zaželela tudi najboljši sex in veliko ljubezni, kot vse to jaz želim svojemu bivšemu možu.

  60. zogca said

    Maxi, ti bo lynx leta 2028 potrdil, da tisto nisem napisala kar tako, brez razloga.:mrgreen: Poglej, jaz gledam statistično. Jih je prej imel cel kup, pa mu ga ni nobena niti približno tako dobro. Če bi mu ga, vsaj približno tako dobro, ne bi na začetku zveze rekel, da on tega ne mara. Ker zanimivo, potem je pa kar naenkrat zelo maral in je bilo to vsak dan na tapeti vsaj eno uro. Si mislim, da ni prav verjetno, da bi frajer imel takšno srečo, da … Če jo pa ima, jo pač ima. Kar pa se tiče ljubezni, sem tako ali tako napisala, da on ne potrebuje ženske, ki bi ga imela toliko ali še bolj rada. Ampak manj. Njega čustva tako ali tako obremenjujejo.

  61. maxi said

    Ej, Žogca jaz sploh ne dvomim v tvoje sposobnosti. Prav gruntam kako bi to jaz izkoristila…😆
    V glavnem ne gre za (ne)resničnost stavka, gre za namen s katerim je izrečen.

    Ma reci že enkrat, temu svojmu pobožniku; ko te jebe….😆

  62. zogca said

    Če imaš tiča, me komot izkoristiš. Če pa ga nimaš, in jaz mislim, da ga nimaš, potem ti moje sposobnosti ne koristijo kar prida. Ampak premisli, mogoče jih pa lahko kako uporabiš.😉

    Namen pa … Mogoče ni najbolj plemenit. Vendar tudi on zadnje čase ni bil prav plemenit do mene. Nimam pa temu svojemu pobožnjaku kaj govoriti, ker nimam nobenih stikov z njim, tako da …

  63. zogca said

    Janis je aktivna štiri teme nižje, ampak mogoče bi se lahko oglasila tudi tukaj in napisala, ali se te moje sposobnosti da uporabiti tudi v drugačni vrsti odnosov.:mrgreen:

  64. maxi said

    Saj, saj…po moje bi šlo za kakšne skupne točke. In bi lahko to morda na drugi strani, ravno tako s pridom uporabili….:lol:

  65. zogca said

    Poglej, če boš kdaj po naključju imela preveč sladoledov tipa Magnum, jih lahko prineseš k meni in jih bom jaz vse polizala ter te rešila nadloge.:mrgreen: To je en način, da me izkoristiš.😉

  66. maxi said

    hehe….tale z Magnumi je bilu optimistična. Moja otroka jih sproti mažeta.🙂

    Tako zdaj grem pa brat…Transurfing realnosti.

  67. zogca said

    Zdelo se mi je, da je optimistična. Nikogar ne poznam, ki bi imel odveč kakšnega Magnuma.:mrgreen:

  68. Janis said

    Aha, seks😀

    Kje rabite mene? Obdelovanje tičev je pri meni preteklost.

  69. zogca said

    “Ej, Žogca jaz sploh ne dvomim v tvoje sposobnosti. Prav gruntam kako bi to jaz izkoristila.”

    Tukaj nekje je dilema.

    Maxi verjame, da odlično fafam. In grunta, kako bi to izkoristila.

  70. zogca said

    Seveda seks. Kaj pa si mislila??? :mrgreen:

  71. Janis said

    Če znaš odlično fafat, znaš tudi najmanj rahlo nadpovprečno lizat😀

  72. zogca said

    Res misliš, da ima to kakšno skupno točko? Jaz je ne vidim.

  73. Janis said

    Kako da ne? Skrivnost dobrega oralnega seksa je prvič v tem, da si upaš in drugič v tem, da znaš reagirati na partnerja. Ne pri moških ne pri ženskah ni tehnike, ki bi bila enako zadovoljujoča za vse.

  74. zogca said

    Še vedno mislim, da bo za Maxi bolje, če mi kupi kakšnega Magnuma.😉 Najraje imam tistega z mandlji. Čeprav imam v principu še raje Kinga. Ampak zdaj Hrvate bojkotiramo, zato tega ne bi smela pisati.🙄

  75. Janis said

    In potem boš na Magnumu razkazovala svoje oralne potenciale?😀

  76. zogca said

    Ne, jaz se bom samo sladkala.😉 Maxi sem dala predlog, kako me lahko izkoristi. Za lizanje sladoleda.:mrgreen:

  77. Janis said

    Po moje ni imela tega v mislih, hehe.

  78. zogca said

    Saj veš, da sem jaz vedno čistih misli.😳 Za druge pa ne vem.😉

  79. Janis said

    Skoraj vsaka tvoja tema se konča z debato o seksu – tudi če si ti čistih misli, ostali očitno nismo😀

  80. zogca said

    Saj tudi jaz nisem.

    Ampak moje nečiste misli so povezane s tiči. Bolje, da ne prešteješ, kolikokrat sem jih omenila samo pod to pesmico. Ki, mimogrede, nima prav nič opraviti s seksom. Govora je o smislu življenja in jaz sem spet pri tičih.🙄

  81. Spider said

    Grozne ste..he he he

  82. zogca said

    Ne!!! Imamo samo zdravo-živahne hormončke.😎

  83. Spider said

    Zogi, daj poslji mi mejl.res me zanima, ce poznas tisto punco.

  84. zogca said

    Pošljem.

    Pa sem mislila, da smo samo “estrogenke” firbčne.😆

Leave a Reply

 
