Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kako srce boli!

Posted by zogca na december 23, 2008

IŠČEM TE

Kako boli srce, odkar sem sama,
odkar še z dušo išče
trudni te korak.
Ne morem pozabiti,
kar med nama bilo je lepega,
ko šepetal je mrak.

Vse dneve je oskrunila črnina,
srce samotno
kliče te še v molk noči.
Odzvala klicem se je bolečina
in mi z dlanjo
zasenčila je luč oči.

In vendar kljub samoti
nisem sama,
še, še počiva v meni
tvoj obraz sladak.
In pozabila te ne bom,
ko jama pripne mi na srce
prsti za žalni trak.

Ada Škerl

18 Responses to “Kako srce boli!”

  1. zogca said

    Bonnie Tyler – It’s a heartache

  2. zogca said

    Tale Skitnica je za mojo dušo …

  3. zogca said

    Pa še ena o pogrešanju …

  4. Nevenka said

    Ne semem takih reči brat, ker sem potem še bolj fuč.
    Itak sama potem napišem kaj takega, kot da sem ravno iz groba vstala.
    Se bo treba truditi za kaj lepega. Ane?

  5. zogca said

    Jaz prebrem takšno pesem, se pošteno zjokam, si še kakšno zavrtim, se še malo zjokam in potem mi je laže. Čustva ven, solze ven, joške ven … Ne, to zadnje ne sodi sem.:mrgreen: Evo, ko sem se pošteno zjokala, sem pa spet za hece.😉

  6. lynx said

    V samostan tudi ne sodi tisto zadnje.🙂

  7. vlatka said

    O, to je pa huda. In huda bolečina.

  8. zogca said

    Lynx, jaz sem takšna nuna, ki je v svojem stanovanju. Nisem v samostanu.:mrgreen: Tam bi vse pokvarila.:mrgreen:

  9. zogca said

    Vlatka, ti dvomiš o tem, da mi je hudo? Mi je, veš. Ampak se skušam tudi smejati. In šaliti na svoj račun.😉

  10. Jazz said

  11. zogca said

    Balašević.😆 Ja lično još više ne voli decembar.😉

  12. zogca said

    Ena fajn vesela in fajn poskočna od Balaševića …

    Devojka sa čardaš nogama!

  13. Jazz said

    Ma dejmo no… svet je lep!

    http://www.mojvideo.com/video-neca-falk-zivljenja-krog/4853c45302822305ed41

  14. zogca said

    Jaz imam pa rada ta dva nesrečnika …

  15. Jazz said

    🙂 Ja,nekaj je nepozabnih….

  16. zogca said

    Tale je med nepozabnimi …

  17. zogca said

    Elvis Presley – Heartbreak Hotel

  18. vlatka said

    žogca,

    zelo dobro poznam fizično bolečino, ki jo povzroči ljubezen. Ne, nič ne dvomim. A boš šla tudi skozi to, ko boš spoznala sebe. 🙂

Leave a Reply

 
