Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

K vragu lepota, mene zebe!

Posted by zogca na december 22, 2008

Pravijo, da je treba za lepoto tudi potrpeti. Puljenje dlak. Potrpim. Vse, kar je povezano z lasmi. Potrpim. Petke. Potrpim. Občasno, ampak vsekakor ne zadnje leto in pol, potrpim tudi lakoto, da se lahko spravim v luštne cunje. Ko pridejo ledeni dnevni, kakršni so se začeli v soboto, si pa rečem … K vragu lepota, mene zebe!

V soboto sva se z Jovanko odpravili na pokopališče in potem po nakupih v BTC. Zgroženi sva prišli do zaključka, da je temperatura občutno padla. In četudi sva se večino časa greli znotraj City Parka, sem se jaz tistih nekaj minut pod vedrim nebom tresla kot šiba na vodi, pa tudi zobje so mi šklepetali. Vendar je bilo najhujše zmrzovanje šele pred menoj. Ko sva z do konca napolnili voziček, sem se odpravila v mesto. Najboljši prijateljici sem namreč obljubila, da bom prišla pred Mestno hišo poslušat koncert pevskega zbora njene nečakinje. Po petih minutah sem bila že povsem zmrznjena, vendar sem morala prijateljico in njenega bratranca počakati še kakšnih deset, petnajst minut. Zapodila sem se med stojnice. Upala sem, da bo kje tudi kakšna, kjer strežejo hrano in pijačo ter seveda imajo plinske buče. Našla sem jo. Na tržnici. Priznati moram, da so imeli zelo zanimiv glasbeni izbor. Vrteli so Druže Tito, mi ti se kunemo in Hej, slovani. Za silo sem se ogrela, potem pa sem šla vohljat okoli drugih stojnic. Še dobro. Kajti našla sem prav takšne rokavice, ki sem jih želela zadnjih nekaj let. Volnene in še podložene. Ter prešite z usnjem v tistem delu, kjer se roka oprime volana. Odrezane na polovici prstov, da lahko kadim, ampak s pokrovčki, da prste lahko pokrijem, ko jih več ne potrebujem. Kakšen izum. Pisan prav meni na kožo. Zadovoljno sem mahala s svojo vrečko, ampak sem bila že čez pet minut spet pri isti stojnici. Gospod, mi lahko odrežete etiketo in ločite rokavici, da si jih nadenem? Z veseljem mi je ustregel ter se pozanimal, ali me res tako zelo zebe. Zelo, gospod. Hotel me je peljati na vroč čaj, ampak kaj, ko ni mogel zapustiti stojnice. Saj ne bi šla, bil je kar nekaj let starejši od mene. Ampak ko se treseš in šklepetaš z zobmi, se ti zdi luštno, da si tudi v tako neuglednem stanju nekomu ljubek. Potem smo poslušali koncert, po koncertu je sledil še sprehod, na kratko gretje v moji najljubši restavraciji in še zmrzovanje do avtomobila. Ne vem, koga je bolj zeblo, mojo prijateljico ali mene, ampak odločila sem se … Dokler bo tako zelo mrzlo, gredo lepota in plaščki v omaro. Ven pa je prišla moja najtoplejša bunda. Nekoč davno sem zanjo odštela zajetno vsoto denarcev in je eno mojih najljubših oblačil. Tako zelo je namreč lepa. In hkrati ogromna. Včasih se sicer spomnim, da je moj predbivši fant govoril, da je ne bi smela nositi, ker sem v njej povsem brez oblike … Ko me zebe, mi je prav vseeno za vse. Za lepoto. Za obliko. Za mnenja drugih. Če me zebe še bolj, si na glavo nadenem tudi kapuco.

In zdaj imam tudi rokavice … Zakaj so tako pomembna pridobitev? Moj volan je pozimi leden. Četudi takoj vključim gretje, iz avta še precej časa piha samo mrzel zrak. Jaz pa roke tlačim v rokave bunde ali plašča in se prek »posrednika« dotikam volana. Kajpak tako ne gre in do prvega križišča se sprijaznim z mrazom ter se s golimi rokami dotaknem ledene površine, kajti moram zaviti. In moje avtomobilsko petje, ki je že samo po sebi obupno, je zahvaljujoč tresenju in šklepetanju z zobmi verjetno naravnost tragično. Če bi me kdo posnel, bi mu bila morala za posnetek izročiti vse svoje premoženje. Ne, samo te sramote ne. Volan in avto sta ponavadi topla šele takrat, ko sem že sto metrov pred ciljem.

Tako je videti moj boj proti mrazu. Ki se mu sicer najraje izognem s tem, da preprosto ostanem doma. Vendar to kdaj ni mogoče. Včasih pa si tudi zaželim ven, v družbo meni dragih ljudi.

Kupila sem vsa darila. Zdaj se moram samo še odpraviti v klet po smrečico, jo okrasiti, darila postaviti pod njo in Dedek Mraz, po imenu Žogca, bo pripravljen na najdaljšo noč.

24 Responses to “K vragu lepota, mene zebe!”

  1. vlatka said

    žogca,

    naj ti objame ljubezen in toplota, da ne boš zmrzovala 🙂 🙂

  2. Nevenka said

    🙂 ja v hudem mrazu je pa težko biti hudo lep. Je treba na vso stvar gledati bolj tako, kot na darilca. Pustiti ljudem, da z domišljijo letijo v nebo in si zamišljajo odvijanje paketka.
    Po drugi strani pa človek itak hoče biti najlepši za čisto določene oči. Te pa že najdejo pot tudi pod bundico, če je treba.

    Moj brat je včasih praktičen, kupil je avto z ogrevanim volanom. In sedežem. Mene pa zebe tako kot tebe.

  3. zogca said

    Vlatka, bistvu me objema vročina. Meni je že prejšnji teden bilo čudno, da toliko spim. Pa tisto spanje včeraj. Zdaj sem si jo pa izmerila, 37,4. Nič tragičnega, ampak verjetno jaz že kakšnih deset dni skačem s takšno vročino okoli. Ni mi pa nič. Ne teče mi iz nosa, ne kašljam, ne kiham, nič. Samo spala bi. Evo, Vlatka, če ne greje ljubezen, greje pa vročina.😉

    Janis se priporočam za diagnozo ali nasvet, kaj bi to lahko bilo. 💡

  4. zogca said

    Nevenko, po moje nihče nima tako hude domišljije, da bi si predstavljal, kaj je pod mojo eskimsko budno. Ampak nič hudega. Kar pa se avtomobilov, takšnih ogretih tiče … Na blogu imamo nekaj zagovornikov delitve dela, pa se jim bom pridružila.😉 Moško delo je, da ogreje avto, preden jaz pridem dol. V lepem plaščku in modno oblečena. Dokler tega ne bom, bom pa eskimka.:mrgreen:

  5. lynx said

    Gospodična Žogca. Ne vem ali tako nerazumljivo pišem, ali ti tako površno bereš, da sklepaš, da sem zagovornik delitve dela. Čeprav resnici na ljubo, bolj težko bi gledal, kako kolješ drva ali nasajaš sekiro.😉

    Jaz imam rad zmrzljive ženske, ker imam potem razlog več da jih ogrejem. Vsekakor rajši kot avto.🙂

  6. zogca said

    Verjetno ni krivo niti prvo niti drugo. Po moje je krivo to, da znam jaz kdaj pa kdaj (beri: ko mi ustreza) malce obrniti okoli besede, da lahko dražim. 😆 Rada dražim moške.😉

    To sem priznala samo zato, ker imam vročino.:mrgreen: Sicer ne bi.:mrgreen:

  7. vlatka said

    žogca,

    37,4 ni pravzaprav nobenana vročina, hehe….To je le znak, da potrebuješ počitek 😉 🙂

  8. Jovanka Broz said

    Žogca, čestitam za rokavice. Pameten nakup.Ko sem brala tvoj prispevek sem se že ustrašila,da si med stojnicami pila kakšno kuh. vino ali vročo medico. a ti si v bistvu nakupovala?!, brez mene? ajd, to ti oprostim.

    Vročinca,ki jo imaš kaže na to,da je nekaj “malo” narobe. Lahko ,da boš zbolela- mogoče pa ne bo nič. Dr. Jovanka Brozzzzzz

  9. Jazz said

    Za moške nima daril,pa jo kuha…

  10. zogca said

    Jazz, misliš? Koliko bi potem moralo kuhati tiste moške, ki zame nimajo tiča, pa bi ga bili morali imeti?:mrgreen: Vsaj 40. To, da nimajo tiča zame, je večji greh kot to, da jaz nimam darila zanje.:mrgreen: Poljubno vstavi ednino namesto množine.😉

  11. zogca said

    Jovanka, kje pa. Kuhanega vina in vroče medice v življenju nisem pila. Ne, samo plinske buče sem iskala. Ker vem, kjer strežejo hrano in pijačo na prostem, so pozimi tudi plinske buče. Toliko sem se vrtela tam, da sem se malo segrela. Rokavice so pa prva liga, boš videla. Včeraj sem zaspala na kavču, ob osmih zvečer. Oblečena, neumita, samo zaspala sem. Potem sem se ob enih zbudila, preoblekla, se za silo umila in šla v posteljo. Ter spala do šestih zvečer. In ti povem, prvič po ne vem koliko časa imam občutek, da sem se res naspala. Zdaj imam 37,2, ampak se ne počutim niti približno tako slabo, kot sem se počutila včeraj.

  12. zogca said

    Vlatka, saj vem, ampak jaz zelo slabo prenašam vročino. Za razliko od bolečine, ki jo menda prenašam neobičajno dobro. Kar je reklo že več zdravnikov in kirurgov. Pri določenih stvareh, pri katerih se ljudje dobesedno plazijo po tleh od bolečine, jaz skačem okoli, kot da ne bi bilo nič. Ampak vročino pa … Tam pri 37,6 sem nesposobna živeti, čeprav tudi to ni ne vem kakšna vročina. Plus to, da moja mama že za 37,1 zažene paniko in me pošilja k zdravniku, kot bi mi manjkalo pol glave.

  13. Spider said

    Moja mama je pa ravno obratna, pod 38 za njo sploh ni vročina.In se skoz dela norca iz nas moških, češ, da smo pomehkuženi in da pri 37, 5 vročine mislimo, da bomo umrli.

  14. zogca said

    Zanimivo. Meni je včeraj takoj začela težiti, naj grem k zdravniku. Mislim!!! Za vsak drek pa res ne bom lezla tja. Moja stara zdravnica je govorila, da jaz, ko pridem, ker grem vedno potem pod nož. In to je tudi res. Zdaj imam že eno novo zdravnico, vendar še nisem bila pri njej. Videla sem jo takrat, ko sem se šla dogovoriti, da bom njena pacientka. In naj tako še nekaj časa ostane. Čeprav te nizke vročine tudi niso tako nedolžna stvar, če se dolgo časa vlečejo, ker povsem brez razloga pa človek tudi nima vročine. Ni pa razloga za paniko.

    Nepanična mama, zanimivo.😉

  15. Jazz said

    Žogca,ti si povsem zdrava!🙂

  16. zogca said

    Misliš, da v nezdravem stanju ne bi blodila o tičih? Napaka. O tičih jaz blodim ne glede na telesno temperaturo.:mrgreen:

  17. vlatka said

    žogca,

    za bolečino imam tudi sama velik prag bolečine. Pri 41,5 sem pa vseeno bila normalna, hehe, niti vrtelo se mi ni. Le zbala sem se, da ne bo šlo čez 42, ker na termometru ni več števil, in sem si delala obkladke na nogah 😀 😀 ,

    zdaj mi je pa žal, da sem to počela, ker ne vem, kaj bi še pokazal termometer 😉

  18. zogca said

    Kje pa! Mene od 37,5 ne smeš več upoštevati. Bogseusmili jemati resno ali me dati za volan. Ker nisem pri sebi.

  19. Spider said

    Zogi, kaj pa na kuhano vino si sla kaj? Vi imate to lusno v LJ ob Ljubljanici, sem bil 3 leta nazaj.Ljudje se druzijo, se pogovarjajo…

  20. zogca said

    Nikoli v življenju nisem pila kuhanega vina, res ne. Je pa bilo luštno v mestu, prav zares. Samo zeblo me je. Nujno moram pred novim letom še enkrat iti, nujno. Saj bom čez nekaj dni že zdrava. Saj sploh ne vem, kaj mi je. Res je luštno. Samo bolj se moram obleči. Pa še kaj bom kupila na stojnicah. In na pleskavico grem. Jovanko povabim s seboj, da ne bo huda, če bom kupovala brez nje.😉

    Imam par fotk, kako je Ljubljana okrašena. Če hočeš, jih nalepim. Ampak kvaliteta ni zavidljiva, ker je ipak bila noč plus telefon.

  21. Spider said

    Sej vem, kako je okrasena, sigurno podobno, kot vsako leto.Nazadnje sem videl bozicno Ljubljano 3 leta nazaj.Zelo lepo.

  22. zogca said

    Meni se letos zdi najbolj grandiozna. In bila je prepolna, resnično, ljudi, kolikor hočeš. Kljub temi in mrazu.

  23. Spider said

    Tudi v MB imamo bozicni sejem in stojnice s kuhanim vinom, se pa ljudje ne druzijo toliko zunaj.

  24. zogca said

    Hmmm … Mogoče je pri nas več južnjakov??? Na jugu se ljudje zbirajo zunaj, hodijo ven zvečer. Slovenci se bolj držijo notri. Če si bil kdaj v Srbiji … Tam so vsak večer zunaj širne ljudske množice. Ne samo mladi, tudi stari. Tukaj pa se bolj čepi za štirimi stenami. Z menoj na čelu, da ne bo pomote.

Leave a Reply

 
