Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Slovensko-hrvaška vojna na spletu!

Posted by zogca na december 21, 2008

Ko je slovenski premier Borut Pahor sporočil, da bo Slovenija dala veto na hrvaška pristopna pogajanja, se je na spletu vnela prava vojna med “nami” in “njimi”. Odprtih je več bojišč. Komentarji pod novicami na spletnih portalih informativnega značaja. Komentarji na spletnih straneh časopisov. Forumi. Blogi. In nenazadnje virtualna različica življenja, Facebook. Aktivno sodelujete v teh bitkah ali ste mogoče opazovalec in jih berete? Menite, da ti spletni bojevniki lahko karkoli dosežejo ali pa gre samo za praznjenje in izražanje jeze nad drugo stranjo? Kaj mislite, kako se bo končal slovensko-hrvaški spor? Tisti pravi, ne spletni.

19 Responses to “Slovensko-hrvaška vojna na spletu!”

  1. vlatka said

    žogca,

    kako se bo končal?

    tako, da volk sit in koze ne bo več 😉 😉

  2. -jerry- said

    Sramota, kako manipulativni so mediji in politiki. Na koncu bo pa seveda ponovno naje*al folk. Če bi hoteli, bi že zdavnaj rešili zadevo okoli meje, samo potem ne bi politiki imeli sredstva, da zastrupljajo javnost. V našem primeru sploh ni težavna določitev meje: imamo mednarodni sporazum, da se upošteva stanje na 25.6.1991. To pomeni samo, da se pogledajo dokumenti in se sprejme sklep. Po hitrem postopku. Samo če pa se politiki nimajo namena usesti, je pa jasno, da bodo še naslednjih 100 let izkoriščali obmejne spore za odvračanje pozornosti od notranjih težav in nabiranje političnih točk.

  3. Spider said

    Meni je vse to malo otročje.

    Z doputovanjem v Lijepi njihovi sem pa zaključil.Niso država z najlepšim morjem, kot sem leta zmotno mislil, zato jih nič ne bom pogrešal.

  4. asdf said

    oj!
    bedake in napeteže najdeš povsod. stvari se bodo rešile, skladno s sposobnostmi in zaledjem politikov. mi, navadni ljudje, pa s tem nimamo nič. ne poznamo podrobnosti in zakulisij, zato je vsako komentiranje in mnenje pomanjkljivo in nepomembno.
    ajt, kotalite se?

  5. Nevenka said

    Na Hrvaškem nisem bila od odcepitve, in če ne bo meja enkrat pošteno rešena, me tja ne bo nikoli več. Enostavno se mi upira.
    In na tiste, ki s takim veseljem tja hodijo, gledam kar malce z zadržki. Jaz ne morem podpirati nekoga, ki mi slabo želi. V hrvaški politki do sedaj ni bilo čutiti nobenega poštenja, ob meji so se ves čas dogajale same čudne reči. Rampe, količki, objekti, vojaške postojanke…na naši zemlji. Nikome ništa. Sporazumi, ki za Hrvate ne veljajo, incidenti na morju…nič dobrega, nikoli.
    Mi se sicer po netu lahko jezimo, rezultat bo odvisen od politike.
    Hvala bogu, da so naši enkrat pokazali nekaj odločnosti.
    Saj nam ni treba počepniti pred nikomer, niti pred EU.
    Slovenija je Slovenija.

  6. zogca said

    Vlatka, kaj misliš, kdo je tukaj volk in katera stran je koza?

  7. zogca said

    Spider, jaz bi, če bi se mi šlo na morje (zadnja leta počitnice raje preživljam drugače), šla na Hrvaško in bi se lepo požvižgala na vse.

  8. zogca said

    Asdf, moje mnenje je, saj sem ga že večkrat napisala, ampak mislim pa, da na svojem blogu še ne … Zadeva se bo razrešila tako, kot želi EU in kot je v interesu EU. Mi sicer mislimo, da je nekaj odvisno od nas. Hrvaška misli, da je nekaj odvisno od nje. V bistvu pa … Če si EU ne želi Hrvaške kot članice še zdaj, so blazno veseli, da smo jim naredili to uslugo. Če pa je kakšni od zelo pomembnih držav EU v strateškem interesu, da oni postanejo članica, se mi lahko postavimo na trepalnice in ne bomo dosegli nič. Tako bodo pritisnili na nas, da bomo cvilili tisti da. Jaz pač ne verjamem ne v demokratičnost, še manj pa v enakopravnost znotraj EU.

  9. zogca said

    Nevenka, jaz pa mislim … Če nismo hoteli počepati pred EU, v EU sploh ne bi smeli. Mi smo že tolikokrat počepnili pred EU in kolikokrat še bomo, dokler bomo člani. Mimogrede, jaz sem na referendumu glasovala proti EU. In sem še zdaj proti. Prej je bilo v Beogradu so nas pohvalili, zdaj je v Bruslju so nas pohvalili (ali pač grajali) in meni se delajo pege, ko poslušam, koliko si damo opraviti s tem, kaj misli nekdo od spodaj ali od zgoraj.

  10. zogca said

    Jerry, oprosti, tvoj komentar se je zataknil nekje v sistemu in je čakal na mojo odobritev. Sicer se pa strinjam s teboj. Če ne bi bilo tega spora, če bi ga razrešili, kaj bi pa potem privlekli ven pred vsakimi volitvami in s čim bi si nabirali politične točke?

  11. vlatka said

    žogca,

    hehe, kaj sploh sprašuješ?

    Volk je Hrvaška in koza je Slovenija.

    P.S.

    EU bo pa rekla: ma dajte no, za tistih par metrov se pa ja ne boste kregali. Itak meje ne bo in bo vseeno, kje bo zrasel krompir, le da bo dober in debel 😀

  12. vlatka said

    P.S.

    “Švabu” je pa vseeno, kje se ob morju ustavi. Samo, da ni predrago. Francozem je še manj, saj jih skoraj ni. Vsi ostali so pa romantiki in avanturisti 😉

  13. vlatka said

    žogca,

    😀 😀 😀 , si nisem mogla kaj, da se ne bi nasmejal svojim komentarjem 😆 😆

  14. vlatka said

    ups,

    nasmejalA 😆

  15. zogca said

    Vlatka, jaz tudi mislim, da bo na koncu Slovenija potegnila ta krajšo, ker Hrvaška lahko Evropi da več kot mi. Kar pa se morja tiče … Moja mama misli, da jih zaradi morja hočejo v EU. Jaz pa mislim, da je bolj logično, da jim najprej pokupijo vse hotele (po še neevropskih cenah, po balkanskih), potem pa jih, da zaščitijo svoje investicije, popokajo v EU. Jaz na politiko gledam zelo cinično in mislim, da je takšen pristop povsem v redu. V politiki ni prijateljev, kot Rupel rad govori … Naši prijatelji. So samo tisti, s katerimi imamo podobne interese. In tisti, ki imajo od nas koristi. Kar pa se kaj hitro lahko obrne. Če postaneš sovražnik nekoga, s katerim imajo še bolj podobne interese in ki jim lahko koristi še bolj.

  16. zogca said

    Če hočete bojkotirati Slovenijo, boste vsa navodila našli tukaj:

    http://www.bojkotslovenije.tk/
    :mrgreen:

  17. lynx said

    KAD SRBIN HRVATU KAŽE BRATE,

    KAD SLOVENCI PIČE PLATE,

    KAD SE CRNOGORCI POSLA HVATE,

    KAD MAKEDONCI DOBIJU VIŠE PLATE I

    KAD BOSANCI SVE TO SHVATE,

    BIT ČE OPET SFRJ , BRATE.

  18. zogca said

    Da ne bo spet cela reč padla na Slovencih.:mrgreen: Čeprav tudi tale s Črnogorci je kar težka.:mrgreen:

  19. zogca said

    Aja, še to … Ko se jaz privlečem vsa zaspana k staršem, mi oče ponavadi po vic … Kaj reče Črnogorec, ko vstane iz postelje in po tem naporu počiva na kavču? Kad će mrak da polegamo.:mrgreen:

Leave a Reply

 
