Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Mnogo cest in poti …

Posted by zogca na december 21, 2008

MALODUŠJE

Mnogo cest in poti sem prehodil
– in stranpoti,
na mnogih križiščih sem obstal
in ne vedel, kam.
Čas pa je šumel in šumel
v topolih
in življenje je bežalo mimo
kot brzojavi drogovi
ob progi z brzovlaki.
Jaz pa sem vselej
zakasnil na postajo.
S svojega opustelega perona
sem ves čas samo gledal za njim.
Samo gledal.
Žejen, a neodžejan,
nepotešen kot deček,
ki ob strani z zavistjo opazuje
igro svojih vrstnikov.
Spet rumenijo topoli,
čas se premika kot lena,
plitva reka.
Z bosimi stopali stojim v njem
in iz praznega srca
v starikavo prgišče
lovim kaplje let.

Ivan Minatti

75 Responses to “Mnogo cest in poti …”

  1. zogca said

    Žejen, a neodžejan … Ena najlepših pesmi moje mladosti …

    Jessie – Joshua Kadison

  2. Nevenka said

    Samo ustaviti sem se hotela,
    za trenutek,
    da bi enkrat zajela
    v svoje naročje najlepše sanje,
    preden vse zbledi in izgine
    in se življenje zapiše v globoke gube.
    Samo za trenutek,
    enkrat samkrat,
    sem hotela odpreti srce
    drugemu srcu.
    A drugega srca ni bilo,
    samo plakati ob cesti.
    Pot, ki ne vodi
    nikamor.
    In izgubljeni poljubi.

  3. zogca said

    Nekje drugje sem ti napisala … Še tako dobro seme ne pomaga, še toliko zalivanja in gnojila, nič ne pomaga, če se zadeva sadi v beton. Nekatera srca so beton.

  4. Nevenka said

    Ja, res je smešno, da ti nekdo pride blizu in ti zaupa, da pravzaprav mnogo prečustven za to življenje. In potem, si želiš spoznati to prečustvenost in si misliš, no,končno sorodna duša, in se zaletiš v zid. Zid.

  5. zogca said

    Moj bivši je tudi veš. Ko sva se spoznala, mi je na dolgo in široko razlagal, kako zelo je on čustven. Čuteč. Ranljiv. Trpeč. In ni kot jaz. Ki sem tako na hojladri. Dve leti pozneje mi je nič kaj čustveno, nič kaj čuteče, nič kar ranljivo in sploh ne trpeče razlagal, da se je od mene nekaj naučil in da pri naslednji punci ne bo ponavljal istih napak. Jaz njemu nisem bila nič drugega kot pripomoček za učenje, jaz in verjetno tudi druge pred menoj. Bogve, koliko src bo tako polomljenih, preden bo on poln znanja res enkrat bil vse to, kar je meni govoril, da je.

  6. Nevenka said

    Ja, saj…tudi moj je naredil iz sebe naivno žrtev. Kot, da si ni želel biti z menoj in sem ga v to prisilila. Samo podprla sem ga v želji, ker se je za dobro smiselno zavzemati in ljubezen je vendar najlepše in najvrednejše kar se ti lahko v življenju zgodi.
    Saj je on rekel, da me ljubi. Jaz sem si najino ljubezen iskreno želela. Zaupala sem mu. Res. Pri njegovih in mojih letih človek ne pričakuje več, da nekdo ne ve kaj govori. Saj čas vendar izkristalizira tudi željo po ljubezni.

  7. zogca said

    Moj tega si sicer ne naredil, ker ni mogel. Ker vsemu klinčevemu sprenevedanju navkljub ni šel tako daleč, da bi zanikal vse, kar je nekoč govoril. Ker zelo dobro ve, da jaz nisem spomina vinske mušice. Je pa na določene stvari postavil vprašanje, ali je to res bilo tako mišljeno. Na primer, dva dni, preden me je zapustil, mi je rekel, da bo ponosen, ko bom njegova žena. Pozneje me je spraševal, ali je to res bilo mišljeno tako, kot je zvenelo. Ne vem, kako je bilo mišljeno, vem pa, kako je zvenelo. In na primer, ko sem jaz enkrat izjavila njegovemu zoprnemu prijatelju, da sva skupaj izbirala poročne obleke, je izustil, da lažem. In sem mu lepo forwardirala mejle, iz katerih je več kot očitno, da sva si pošiljala gor in dol fotografije poročnih oblek. Ko jih je dobil pred oči, je videl, da se pač ne more več sprenevedati. Potem je pa rekel, da vseeno lažem, ker kupovala jih pa nisva. Sem jaz kdaj rekla, da sva jih? Če tvoj prijatelj ne zna enega stavka ponoviti, kot ga je slišal, pač to ni moj problem. In na koncu … Da ti mejli dokazujejo samo to, da sem ga jaz skušala zavesti na stranpota. Jaz? Sto prič lahko pripeljem, ki bodo povedale, da sem bila jaz, dokler nisem spoznala njega in mi ni začel prati možganov, proti poroki. Mislim, vse skupaj … Enega človeka tako imeti za norca.

    Seveda, pri teh letih pričakuješ, da človek ve, kaj govori. Pa žal ne ve. Oziroma, kaj ga briga. Dokler mu ustreza, mu ustreza. Ko pa mu ne ustreza več pa … Potem pa začne s takšnimi nebulozami … Je to res bilo mišljeno tako, kot je zvenelo? Direkt jebanje v glavo. Ker niti toliko niso, da bi rekli … Hotel sem te imeti toliko časa, dokler si mi ustrezalo, zdaj se mi pa kratko malo jebe, če ti jokaš, če nikomur več ne moreš zaupati, ker sem te jaz tako nategnil in me briga za vse. Jaz si bom poiskal novo in se bom spet imel luštno. In spet. In spet. Ker to tako ali tako delam vse svoje življenje.

  8. Jazz said

    Žogca,če še slučajno nisi,ti moraš napisat knjigo.Veš kako se te bere?!Tudi Nedolžna ni čisto nevina,;-)zagotovo…zanimivo branje.

  9. zogca said

    Ne, nisem še napisala knjige.😉 Kako to misliš, da nedolžna ni čisto nevina? Misliš to, da jaz nisem takšen biser, kot se iz tega bere. Nisem in jaz sem svoje nebisernosti napisala, večkrat priznala in sem se mu za vsako stvar, ki sem jo morebiti nehote naredila narobe, neštetokrat opravičila. On meni … Pozabi. Pa je jasno, da je najino zvezo zafural on in ne jaz.

  10. Jazz said

    Tisto se je nanašalo na Nevenko…;-)

  11. vlatka said

    žogca,

    občutek imam, da je bil Ivan zelo oamljen človek, ali pa razočaran nad življenjem. NO, ni nujno, lahko so se mu porodile samo misli take 😉

  12. zogca said

    Jazz, jaz pa sem mislila, da si želel brati mojo knjigo.😦

  13. zogca said

    S svojega opustelega perona
    sem ves čas samo gledal za njim.
    Samo gledal.
    Žejen, a neodžejan,
    nepotešen kot deček,
    ki ob strani z zavistjo opazuje
    igro svojih vrstnikov.

    Povsem očitno, Vlatka. Očitno misli, da je vse vlake zamudil in da ni mogel sodelovati v igrah, ki so se jih šli drugi.

  14. Jazz said

    Seveda si želim,preberi še enkrat:-)) Prva dva stavka sta tebi… Zadnji Nevenki(nedolžna),tudi njo je lepo brat….;-)

  15. zogca said

    Okej, zdaj pa razumeš. Jaz sem eno neskočno zaspano bitje, ki ga je mati z nenehnim zvonenjem izbezalo iz postelje in zdaj se odločam, ali naj grem kar lepo nazaj spat ali pa … Ker zjutraj tako ali tako vstajam on nečloveških urah in moje edino upanje, da se naspim, je, da hodim spat ob šestih zvečer. A kaj, ko se mi ob osmih obesijo na telefon in zvonijo, dokler se ne oglasim. Mimogrede, bi želel, da knjige pišem po resničnih zgodbah ali uporabim domišljijo?

  16. zogca said

    Aja, še to povem, odkar so mi danes v Mercator centru nabijali http://www.youtube.com/watch?v=f2fnnjzDdBI (Silvestrski poljub) in me sredi trgovine spravili v solze, potem pa za nameček dodali še http://www.youtube.com/watch?v=MPQakRkMArk (Bela snežinka), kar je povzročilo, da sem jokala še bolj … Zdaj me je pa kar groza praznikov in povem samo to, da za novo leto bo delal DVD non stop, niti enkrat ne bom dala na nobenega od televizijskih kanalov. Ne bodo me spravili v jok.

  17. Jazz said

    Mislim,da bi ti oboje odlično šlo,saj to,kar si že,je tako sočno,z malo ironije…ne vem,kako je zdaj tebi,ampak meni,ki nisem vpleten je zelo zabavno:-))))..seveda ne dogodki sami,opis pa.

  18. zogca said

    Moja najboljša prijateljica pravi, da bi nujno morala napisati knjigo. Mogoče nekega dne … Nikoli se ne ve. Za sončno in z malo ironije … Mogoče bi bil pravi naslov … Moja prva noč z njimi. Po resničnih dogodkih, ampak seveda brez imen. Ne toliko s poudarkom na sončnih podrobnostih (četudi tudi), kot na to, kako so se nekateri tresli kot šiba na vodi, drugi jecljali, tretji bili štorasti. Kajpak, nekateri pa ultra samozavestni in brez težav. Čeprav oni ne bi bili zabavni za branje. Ampak zaenkrat jih je bilo premalo za pravo pravcato knjigo. Ker pa sem zdaj nuna, ne zbiram novega materiala za pisanje.:mrgreen:

  19. ivanhudobivnik1 said

    Draga Žogca!
    Tale tvoj blog in tvojo zgodbo na njem spremljam nekaj časa. Nekako me je pritegnila. Do sedaj se nisem oglasil in se verjetno tudi ne bi, če ne bi bila predhodno omenjena knjiga. Mogoče resnično ne bi bilo slabo, če bi o tem napisala knjigo. Meni je pomagalo. Svoji »veliki« ljubezni sem napisal knjigo. Knjiga vezana v usnje je imela en izvod in ko je bila končana sem se rešil tega boja s samim seboj v katerem sem skušal najti odgovor na vprašanje: »Zakaj tako?«
    Šele potem sem bil pripravljen sprejeti novo ljubezen. Ni šlo hitro.
    Menim, da si na dobri poti. Piši, ustvarjaj in skušaj najti svoj smisel. Vedi, da nisi čisto sama. Hiti počasi in daj času čas.

  20. zogca said

    Hvala ti, Ivan. Veš, jaz sem ves ta čas hotela, da bi me razumel. Veliko sva se pogovarjala, veliko me je poslušal, vendar me ni nikoli razumel. Ni hotel ali ni mogel, tega ne vem. Vem pa, da me ni. Po eni izjavi, ki jo je čisto na koncu napisal v mejlu, vem, da sem mu niti sanja ne, kaj je naredil. Da razmišlja po principu – jaz vse življenje delam samo dobro in vse kar se slabega zgodi zaradi mene, se zato, ker ljudje ne razumejo, kako zelo dober sem. Mogoče bom enkrat res vse te misli dala na papir (ali v Wordov fajl), ampak dvomim, da mu bom dala to v branje. Če bi njega resnično zanimalo, zakaj mene tako zelo boli to, kar je naredil … Bi se vedel drugače. Hvala ti tudi za hiti počasi in daj času čas. Čutim, da mi je laže. Me še boli, seveda me boli, ampak je veliko laže, kot je bilo prej. Vsak mesece je laže. In vem, da drugače tudi ne bi šlo. Če bi hotela kaj prehiteti, bi mi pa pozneje vse to vrglo nazaj ven. Hvala ti, ker me bereš in še se kaj oglasi.

  21. ivanhudobivnik1 said

    Vedi vse kar boš naredila (napisala knjigo, besedilo v Word-u, blog ali kaj drugega) boš naredila za sebe. Njemu tako ali tako ne moreš več pomagati. Ti si tista, ki potrebuješ pomoč – predvsem spodbude, da si na pravi posti in tukaj imaš tudi mojo podporo. Še bo bolelo. To ne gre tako hitro. Čas je v tem primeru tvoj najboljši zaveznik – zdravnik.

  22. zogca said

    Saj zato. On je odšel in odšel je prostovoljno. Torej ga ne zanima, kaj jaz čutim in kako mi je. Dolgo sem mislila, da ga. Zdaj vem, da ga ne. Če jaz še tako mislim, da on vse dela narobe, on je misli in to je to. Jaz moram pomagati sebi. Kakor vem in znam. Včasih nisem verjela, ampak da, čas je najboljši zaveznik in zdravnik. In ko tako pogledam … Vsak mesec je manj solz. Nekoč jih ne bo več. Ne bom pozabila, vem, da ne bom, ampak bolelo pa ne bo več.

  23. Spider said

    To je čustveno najtečji “veseli” december v mojem zivljenju. Vsi so veseli, vsi nekaj praznujejo, povsod veselje, lepe božične pesmi..jaz imam pa krvaveče in hrepeneče srce. Zaljubljen sem tako, da me vse boli.Ko slišim kakšno malo bolj nežno pesem, kaj šele Belo snežinko, se samo še zjočem…Sej sploh ne vem, če sem ubral dobro taktiko.Nočem izpasti preveč zainteresiran, zato sem se za nekaj dni kakor “umaknil” od nje.Še vedno imam v glavi, da bom pri ženski absolutno izvisel, če bom izpadel oboževalec. Zdaj se bojim,da ga že lomim in preveč igram hladnokrvneža.

    Danes imam rojstni dan, cel dan sem prejemal čestitke, mama mi je spekla torto, takšno, kot v otroških eltih.Pa mi je samo še huje.Da ne bo nesporazuma, sem popolnoma trezen, spil nisem kaplice alkohola, saj vem, da je nahuje kaj spiti, ko si otožen.Potem je samo še huje…

    Kmalu bo božič in takrat mi bo najbrž res za znoret.Pa novo leto.In jaz bom sam, skoraj zagotovo.Joj, kako je to hudo, biti na sveže zaljubljen decembra, ob tem pa je predmet tvojega poželenja daleč stran..Sanjam, da bova prihodnji božič preživela skupaj.

  24. mmisaa said

    Hodila je po travniških poteh in se sprehajala nad oblaki.
    Sonce ji je govorilo zgodbe,
    stare kot on
    in svetlejše od njega.

    Govorilo ji je o očeh,
    ki jo gledajo izza oblakov.
    Govorilo ji je o vseh smehljajih
    poslanih iz daljave.
    Iskre so se svetile v temi,
    ljubezen je lebdela nad njimi.

    Deve so se gledale na vodni gladini
    in poslušale pesem o njem.

    Tam daleč čez potoke je sanjal o njej.

    Ona je hodila po travniških poteh
    in se sprehajala nad oblaki.

    On je sanjal o njej…

    Bil je veter v njenih laseh,
    bil je tih šepet,
    bile so iskrive oči.

    Skupaj sanjata nad oblaki.
    Ona z njim in on z njo.
    Mavrica s soncem,
    nad oblaki…
    eno.
    (Tanja Prezelj)

    Dragi Spider, VSE NAJBOLJŠE!!!

  25. Spider said

    Ojoj, kakšna pesem…Sem dobil solzne oči.

    Hvala.

  26. lynx said

    Vse najboljše Pajek😀

  27. zogca said

    Vse najboljše, Pajek. Z malo zamude.

    Poglej, preveč eager res ni dobro biti. Ampak tudi preveč hladen ne. Neka sredina je najboljša. Vsaj v situaciji, kakršno imaš ti. Predvidevam pa, da je težko loviti ravnotežje, če si do uhljev zaljubljen.

    Ne boš edini sam za božič in novo leto. Saj jaz bom tudi. In še veliko drugih. Boš videl, vsi bomo preživeli. Samo odmisliti moramo, da gre za zelo pomembna dneva. Dan kot dan, si rečem.

  28. Spider said

    Hvala Lynx, hvala Zogca…

  29. zogca said

    Če ti bo jutri, ko bo božićni večer, hudo, ker boš sam, pridi na blog, bomo malo počvekali in bo hitro minil. Saj je jutri božični večer, kajne? Seveda, danes je 23, jutri boo 24.

  30. Spider said

    Zvečer ne bo krize, ker imamo itak družinsko božično večerjo, mogoče edino pozno zvečer, pred spanjem.

  31. zogca said

    Vidiš, jaz niti božične večerje ne bom imela. Pa sem kljub temu optimistična. Oziroma, mogoče si skukam puranove mesne kroglice in pire, potem pa s krožnikom pred teve in gledat Zlata dekleta. Dan kot dan. S takšnim odnosom ga najaže preživiš.

  32. ivanhudobivnik1 said

    Ko sem včeraj pisal o knjigi sem se spomnil, da sem vanjo zapisal neko misel, ki pa se je nisem več natančno spomnil. Zvečer sem poiskal knjigo ter v njej poiskal iskano misel, ki jo navajam v nadaljevanju poleg zgodbe o njenem nastanku.
    »Na hribu nad Cavtatom stoji (upam da še) Mavzulej družine Račić. Mavzulej (nagrobna stavba, spomenik) je zgrajen iz belega braškega kamna. V njem ni vgrajeno niti koščka lesa ali nekega drugega materiala, razen brona iz katerega so vrata in zvon. Ta impozantni spomenik je resnično vreden ogleda. V njem so sarkofagi in celo vrsto kipov, ki predstavljajo posvetno življenje. Mavzulej je zgradil znani kipar Ivan Meštrović.
    Nekega večera leta 1914 v Rimu je ena izmed pripadnic ženskega spola družine Račić (Marija) postavila Meštroviću vprašanje: »Ali mi boš naredil grob, če umrem, in dal dokaz, da je smrt navidezna?« Meštrović tega večera ni vedel pravega odgovora, a ker se z Marijo ni nikoli več videl, je napisal svoj odgovor na postavljeno vprašanje na zvonu tega mavzuleja. Odgovor se glasi:
    »Spoznaj uganko ljubezni,
    rešil boš uganko smrti in verjel boš,
    da je življenje večno.««
    Resnično je težko spoznati uganko ljubezni, pa jo razvozlaj, če jo moreš.

  33. zogca said

    Pa jo razvozljaj, če jo moreš. Tako je. Saj včasih se ti zdi, da vse veš, da vse razumeš, da ti je prav vse jasno, potem pa sledi streznitev, kakršna je doletela mene. Jaz sem, na primer, verjela, da, ko se imata dva rada, se mora zgoditi nekaj res šokantnega, da zadeva poči. Nekaj res groznega, grdega, nesprejemljivega. Da je nekdo sposoben oditi, brez da bi se dogajali prepiri, nesporazumi, slaba voljo, da kar gre, brez enega samega opozorila ali stvarila, da mu karkoli ni prav … Saj vem, da v življenju ni jamstev in da je cela reč, samo življenje, zelo negotova. Ampak ne tako. Mislila sem, da so ljudje vseeno malo bolj predvidljivi. Danes ne vem, ali bi lahko verjela, da bo nekdo šel kot moj fant z menoj v kino in bo ob koncu predstave še vedno bil moj fant. To je pa njegovo darilo meni.

    Sicer pa prelepa zgodba.

  34. Spider said

    Ves, Zogi, zelo fajn punca je, smao moram skrbno izbirat besede, kako kaj napisem, ker vcasih kaj razume cist nasprotno, kot je bilo misljeno.Na nek nacin je malo trmasta.En tak zanimiv karakter je, nemiren.Sem ji to ze omenil, pa je rekla, da je to verjetno zato, ker pac ni Slovenka (res ni, niti kaplje slovenske krvi nima, pa je rojena v Ljubljani).Po drugi strani pa mi kaksno stvar osvetli iz taksne perspektive, s katere sam niti slucajno ne bi znal gledat.Verjetno mi je ravno zato tako zanimiva, ker je malo posebna.

  35. zogca said

    Tole bitje je pa meni en mičkeno podobno.😉 Tudi meni se zdi, da sem tistemu svojemu bila tako zelo zanimiva, ker sem malo posebna. Pa tudi trmasta in nemirna. Samo je tako – on za to povsem očitno ni bil dovolj deca. Resnično upam, da ti boš. Tale južna kri pa, res je, da malo več ognjevitosti. So področja, na katerih pride zelo prav.🙂

  36. Spider said

    No, ona ni nic mesana je cisto..hm…trofazna…khm..sej si razumela he he

  37. zogca said

    Sem, sem, ona je še bolj trmasta kot jaz.:mrgreen: In še bolj vročekrvna.:mrgreen: Mene slovenska kri drži nazaj.😥

  38. Spider said

    Ti se nekaj zaupam? Zivi v istem delu Ljubljane, kot ti.Mogoce jo pa celo poznas.He he.

  39. zogca said

    Pazi, da ne boš kaj preveč napisal.😉

    Bom huda.

    Hmmm … Če je res v istem delu in če je še približno mojih let, bi jo pa znala poznati. Sicer ne vem, kako ti veš, v katerem delu Ljubljane živim, ampak mi raje tega ne napiši javno, da ne bo šel kdo brskat.

  40. zogca said

    Če hočeš, ti pošljem mejl. In bova hitro videla, ali jo poznam ali ne.

  41. Janis said

    Spider, vidim, da ti je treba čestitat za rojstni dan😉 Vse najboljše🙂

    Madona, dedec, daj povabi to svojo pupo na pijačo, no😉

    (Mimogrede, od papeža smo mi vsi izprijenci dobili prekrasno predbožično darilo. Bojda je obraniti vas, normalne, pred nami, nenormalnimi, v istem ranju nujnosti in pomembnosti kot obvarovati naše okolje pred uničevanjem. Vidiš, Žogca, sedaj lahko namesto tega, da greš v trgovino z eko vrečko, rajši eno primažeš meni. Ti papež garantira, da si naredila nekaj enakovredno dobrega LOL)

  42. zogca said

    Nič, Janis. Potem te pa vabim na pijačo, da te bom lahko pretepla. In na božični večer naredila nekaj za človeštvo.:mrgreen:

    Je papež torej že imel svojo poslanico ali kaj že ima? Če se ti ljubi, jo prilepi. Da je ne bom iskala okoli. Ali ni to praznik miru in ljubezni? Ali pa sem jaz zgrešila poanto???

  43. Spider said

    Tenkju, Janis.:)

    Zogi, malo si pozabila…Sej se spomnis, da se midva “poznava” iz nekega drugega foruma, leta nazaj..To sva pred casom ze razcistila, se spomnis, po debati na politicnem cveku..In takrat sem te vprasal, ali s evedno zvis v…In ti si potrdila.Ekola, to je vsa skrivnost.Da ne bos mislila, da sem kaksen zaupnik od tvojega bivsega he he he.

  44. zogca said

    Saj, to sem mislila. Ampak sem se vseeno zamislila nad tem, da se nisem kje zagovorila. Sicer pa vem, od kod se midva poznava. Ih, da bi mislila, da si zaupnik mojega bivšega, daleč od tega. Vem, kako ti je ime. In vem, da nisi Primož.😉

  45. Janis said

    Ni poslanica, je pa javni nagovor kuriji:

    http://24ur.com/novice/svet/za-papeza-so-homoseksualci-ekoloski-problem.html

    V bistvu je ful smešno, ampak te smeh mine, ko pomisliš, koliko njegovih podanikov je že tebi in tvojim bližnjem poskušalo zagreniti življenje zaradi takih spodbujanj k nestrpnim izpadom, ki prihajajo s samih verskih vrhov.

  46. Spider said

    Ma sej ni normalen.Kot sem napisal, pred casom na forumu, Ratzingerju ne pravijo kar tako vatikanski rotvajler.

  47. Janis said

    Ja, ko bo kdo od nas tepen ali šikaniran od njegovih podanikov, si bo pa umil roke, da on pa nasilja in diskriminacije pa ni hotel spodbuditi. Njegov moralni prednik je Kajfa, ne Jezus.

  48. zogca said

    Imam jaz izkušnje z enim njegovim podanikom, ki mu je danes po dolgem času uspelo ugotoviti, kaj sem jaz pisala (tema o varanju) in je verjetno onaniral, ko je temo iz 40 sporočil zbil na 20 (brisal mene in vse, ki so me citirali). Si je dal duška, ker me zdaj spet dva tedna ne bo dobil. Ampak te revanščistične fore – to je zelo v božičnem duhu. Pa nisem bila edina, na katero se je danes spravil. Zato me nič ne čudi.

    “Potrebujemo nekakšno ekologijo človeka.” Zanimivo je to, ta nova veda ekologije človeka. In seveda oni vedo, kaj je ekološko in kaj ni. Uničevanje božjega dela, torej. Naj raje popuca med svojimi heteroseksualci, ki se včasih vedejo, kot bi bili hudičevi veleposlaniki. Sama homoseksualnost ni greh, je pa greh homoseksualno dejanje??? Tipično sprenevedanje. Mimogrede, a oni sami po sebi pa niso deviacija? Življenje brez seksa in zanikanje naravnih danosti, ki so verjetno tudi božje delo.

  49. zogca said

    Ni hotel spodbuditi? Lepo te prosim, kaj pa je mislil, da spodbuja s takšnimi izjavami? Medsebojno ljubezen ali kaj?

  50. zogca said

    V bistvu je zadeva zrela za na sodišče. Ampak kaj, ko njim nihče ne more prav nič.

  51. Janis said

    “Ni hotel spodbuditi? Lepo te prosim, kaj pa je mislil, da spodbuja s takšnimi izjavami? Medsebojno ljubezen ali kaj?”

    Seveda😀 Najlažje je toliko časa metati ven nestrpne izjave in metafore, da raja namesto tebe opravi umazani del, potem pa si umiti roke in igrati svetnika, ki je bil zmeraj proti nasilju. Še dobro zanje, da je Jezus po krščanskem verovanju vstal od mrtvih, drugače bi jim morala napisat, da se ob takih forah obrača v grobu.

  52. Spider said

    Ce je torinski prt pristen, potem v bistvu Jezus ni umrl na krizu, temvec je prezivel krizanje.

    RKC seveda trdi, da je torinski prt ponaredek in da Jezus nikakor ni bil zavit vanj.

  53. zogca said

    Če Bog je, tako ali tako vidi, kaj počnejo. In hudo dvomim, da se strinja. Meni so nekatere njihove fore tako hudo mimo. Roka se mi bo posušila, če z njo šarim po svoji ta mali. Bushu se še vedno ni, pa koliko bomb je zmetal na otroke.

  54. zogca said

    Spider, vse, kar ne ustreza je ali ponaredek ali zarota.

  55. Janis said

    “Ce je torinski prt pristen, potem v bistvu Jezus ni umrl na krizu, temvec je prezivel krizanje.”

    Tale bo pa tough one, Spider. Križanje ni bil ravno sprehod na hrib, pa tudi izvajalci (če se lepo sodobno izrazim :D) so za uspešno izveden postopek odgovarjali z lastnim življenjem.

    Drugače pa, Žogca, grešnega kozla je pač treba najti, seveda takega, kjer nič ne tvegaš. Z nosilci moči in denarja se papež ne bo kregal. Udariti je treba po tistem, ki ti udarca tudi teoretično ne more vrnit in to toliko bolj silovito, ker je treba vso namišljeno gorečnost za pravičnmost in etiko pač nekje pokurit. Za to ne rabiš nobenih jajc, samo pokvarjenost. Jajca rabiš, da oblastniku in kapitalistu zarohniš, da je sprevržen grešnik, ki se je pregrešil nad nedolžnimi. No, Jezus je bil pripravljen iti na križ za svojo etično pozicijo, papež pač ni.

  56. zogca said

    Ne samo, da papež ni. Tudi nižji od papeža niso. Kaj križ, zadeve premnogokrat padejo že veliko pred križem. Ne, ampak tole z ekologijo človeka … Zadeva bo vsekakor postala objava na mojem blogu že pred novim letom.

  57. Janis said

    Samo če pomisliš, je ta izraz v bistvu grozljivo hitlerjanski.

  58. zogca said

    In na čigavi strani je bil Vatikan v tistih časih?

  59. Janis said

    SAj. In oni bi radi odreševali človeštvo z našo krvjo.

  60. zogca said

    Čim nekdo začne reševati človeštvo ali pa demokracijo, se meni začnejo prižigati alarmi.

  61. Janis said

    Sploh tisti, ki drugače pridigajo, da je svet že odrešen. Očitno kri njihovega ustanovitelja ni dovolj, potrebujejo še kakšno drugo. Sedaj recimo našo. Dobro. Naša kri na njih in na njihove otroke😀

  62. zogca said

    Ljubljanski nadškof in metropolit Alojz Uran je v maši za domovino dejal, da gre vzrok današnje krize iskati v človeški sebičnosti in zaslepljenosti.

    http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=1&c_id=189573

    Tale je malo bolj zmeren in veliko bolj krščanski!

  63. zogca said


    :mrgreen:

  64. Janis said

    V bistvu mu kar paše😀

  65. zogca said

    A ne? Meni se tudi zdi.😉

  66. Janis said

    No, ko bo Kučanu spodletela vsaka druga kariera, gre očitno lahko še zmeraj za cerkvenega dostojanstvenika😀

  67. zogca said

    Zanje je on komunjara. Tega nikar ne pozabi. Komunjare so mogoče še večje zlo kot tvoja skupina.

  68. mmisaa said

    Spider, spomnil si me, da imam en tak prt. Dala mi ga je babica, ko sem bila še majhna in rekla, naj ga čuvam. Če bom kdaj bolna, naj si ga dam na prsi in se bom pozdravila.
    Sedaj je nekje v omari.

  69. Janis said

    To samo v Sloveniji.

  70. zogca said

    Mmisaa, tole zdaj je pa hud greh. :mrgreen:

    Janis, pazi, da te ne preberejo desničarji. :mrgreen:

  71. Janis said

    Deničarji me imajo v želdcu že brez tega, ne skrbi. Enačenje komunizma z največjim zlom je res posebnost kakšne Slovenije in Poljske.

  72. zogca said

    In še trenutno hudo nepriljubljenih Hrvatov. Danes je bilo dobro … Nisi videla, ker je bilo hitro zbrisano. Danes se je na veliko brisalo. Skratka, en hud vernik je vsem zaželel blagoslovljen božič. Vsem, razen Hrvatom, njem je zaželel grozen božič ali kako že. Pa mi je čudno, po Bogu so Hrvati veliki bratje. Potem pa tako …

  73. Janis said

    Ja, tudi Hrvatov. Ampak ne skrbi, katoliki se bodo med sabo že pobotali, z nami pa nikoli.

  74. zogca said

    V čisto zgornji objavi (pesem) sva z Maxi potrebovali strokovno pomoč. Tvojo, kajpak. Maxi je bila pred nenavadno dilemo.😉

  75. Spider said

    Ne, Janis, to je resnica.Dokazali so, da je bil človek, ki so ga zavili v torinski prt, živ.

    Torej je možno le dvoje:

    -Jezus ni bil zavit v ta prt
    -Jezus je preživel križanje

    Verjetno bo res bolj držalo, da torinski prt pač ni original.

Leave a Reply

 
