Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Žogca bo letos diskriminatoren Dedek Mraz!

Posted by zogca na december 19, 2008

Zdaj pa do novega leta res ni več daleč. Ostalo je samo še dobrih deset dni in, šment, jaz nimam niti enega darila. Če seveda ne upoštevam tega, da sem v ponedeljek igrala Dedka Mraza sami sebi in zapravljala denar na Amazonu.

Lani je bilo drugače. Več kot mesec dni sem hodila po trgovinah in z velikim užitkom kupovala darila za svoje najdražje. Predvsem zanj, zanj sem zapravila pravo bogastvo. Če bi takrat vedela, kar vem danes … Ne, saj mi ni žal denarja, sploh ne. In vse, kar sem podarila, sem podarila z veliko ljubezni. Žal mi je, da sem mu dala toliko ljubezni, ona pa meni … Ko se obrnem nazaj, lahko samo rečem. Žogca, trapa si. Ko se spomnim vsega grdega, kar mi je letos naredil, lahko ugotovim, da sem vrhunska trapa. Letos ne bom trapa. Daleč najlepše in temu primerno tudi najdražje darilo bo dobil oče. On se namreč darilu vedno najbolj razveseli. Kupovanje za mamo je veliko bolj nehvaležno. Ponavadi darilo vzame s prikladno pridigo o tem, da ne potrebuje ničesar, da sem zelo nespametna, ker zapravljam denar in ga ne varčujem za hude čase ter da je ona skromno in bi se razveselila tudi sprehoda. Pa temu ni ravno tako, zato mi ne pade na kraj pameti, da bi ji podarila samo sprehod, potem pa poslušala o tem, da imam očeta raje od nje. Pravijo, da se pri kupovanju daril za otroke ne sme delati razlik. Verjemite, za starše velja enako pravilo.

Za vse tiste, ki me niso previjali ali dajali na kahlico, pa letos velja, da morajo biti ženskega spola, če želijo od mene dobiti darilo. Moja najboljša prijateljica. Seveda. To je že veliko let velika ljubezen. In potem moja nova prijateljica. Nova, ker jo poznam šele nekaj mesecev, vendar je najlepše, kar mi je prineslo leto, ki se izteka. Še nekaj daril in zaprla bom denarnico.

Če mi bo zato, ker sem moške črtala s spiska, ostalo kaj denarja, ga bom vsega zapravila zase. Tako ali tako si želim kupiti še eno posteljnino, preden mojo kolekcijo za vedno umaknejo iz prodaje. Prepričana sem, mi ne more škodovati, če si naredim malo večjo zalogo parfumov. Tudi kakšno masažo si lahko plačam. Karkoli, samo moškim ne bom kupovala daril. Kot je govorila gospodična, ki je lani ob istem času kot jaz bila brcnjena v ta zadnjo in sva skupaj celili srčne rane … Manj, kot narediš zanj, manj ogoljufano se počutiš, ko spoznaš, da mu v resnici nisi nič pomenila.

Tako. Jutri se bom odpravila po nakupih, da ne bom zadnje dni, ko bo, predvidevam, vsesplošna norišnica, skakala po trgovinah. Ker nakupovanje ni nikakršen užitek, če po trgovinah hodiš skuštran in skodran, moram prej nujno k frizerki na »likanje«. Mimogrede še eno vabilo. Jovanka, si jutri za kavo in kratek sprehod po trgovinah? In ne, ne bom ti povedala, katero darilo je zate.

In vi, ste že kupili darila ali čakate zadnje dni? Koga obdarujete? Kakšna darila kupujete in kako globoko ste ob prazničnih dnevih pripravljeni seči v denarnico?

56 Responses to “Žogca bo letos diskriminatoren Dedek Mraz!”

  1. samo jaz said

    Meni se decembra vedno “sfuzla”😉 in zapravljam do onemoglosti – zase in za svoje bližnje.
    Z velikim veseljem in pravim užitkom razmišljam o tem, kaj komu kupiti, kako zaviti…

    Sicer pa na splošno rada in tudi kar veliko zapravljam.😦
    Moja starša vedno pravita (no, tudi partner), da jaz sploh ne znam varčevati.

    Za letos imam vsa darila že nakupljena, morda bom nabavila samo še kakšno malenkost (zgolj zaradi samega zapravljanja – ne zaradi tega, ker bi res še kaj morala kupiti).

    Največje darilo vedno dobi partner in seveda starši.
    Potem pa še kar precej manjših daril za otroke sestričen in bratrancev, pa seveda za prijateljice in nekaj tudi za sodelavce.

  2. cija said

    jaz pa sem letos relativno hitro začela zapravljati za darila. Potem pa so me doma postavili pred dejstvo, da baje božička ni. Razumem, ker sta sestra in njen finančno trenutno bolj tako tako. Kaj naj zdaj z darili?
    Je pa tako, da sem za očeta našla nekaj femenomenalnega, česar bo strašno vesel, za mamo bom vzela nekaj, kar itak nujno rabi, sestra in njen dobita neke tehnične gizmote, za katere vem, da si jih želita, duška pa si bom dala pri nečaku in še pri nekom.

    Potem pa pridejo še malenkosti za kakšno kolegico in prijateljico. Sem pa danes božiček v službi. Sem spekla mojo ubijalsko torto za nekakšen zaključek leta. Pol kile čokolade in liter sladke smetane je šlo – skratka pregrešno.

  3. zogca said

    Luštno, punci, da sta že čisto padli noter. S takšnim užitkom sem jaz lani nakupovala. In upam, da letos tudi padem noter, pa čeprav vsaj za nekaj dni. Jaz samo za očeta vem, da ga bom “oblačila”. Skratka, cunje. Ker on si jih sam nikoli ne kupi. Za druge pa še premišljujem oziroma bom počakala, da bodo stvari v trgovinah “poklicale moje ime”.

    Tale čokoladna torta me zdaj spravlja v izjemno hude skušnjave.😉

  4. Spider said

    Cija, a jo boste kar v službi pojedli, trorto namreč?:)

  5. zogca said

    Spider, se ti tudi priporočaš?😀

  6. lynx said

    Diskriminacija je negativen pojem. Malo diši po maščevalnosti.😉
    To lahko popraviš s kakšnim ekskluzivnim darilom za vse člane Hrepenečih. Tu na blogu mislim. Relativno poceni bo in še moškim se boš vsaj malce odkupila.🙂

    P.S: V primeru, da si privoščiš masažo, katerega spola naj bi bil maser?
    a.) moški
    b.) ženska
    c.) vseeno

  7. cija said

    Je že ni več…
    Torte namreč.

  8. Spider said

    Sladkosnedi.:)

  9. zogca said

    Cija, takole se domenimo. Ti napiši recept. In če se bo Spider potrudil in kakšni pridni punci kupil lepo darilo (ko je še objava o darilih), mu bo mogoče potem po tem receptu spekla torto.😉

  10. zogca said

    Lynx, kakšno darilo pa predlagaš? Na masažo pa grem raje k ženski. In ne zato, ker bi me bilo sram sleči se pred moškim, ampak so bolj grobi. Jaz imam rada takšne “božalne” masaže.

  11. lynx said

    Recimo:
    pesem, enkrat za spremembo iz tvojega zeljnika
    fotografijo Žogce, s križcem ali brez
    recept za seks, kljub sladkosnednežem, ki jih zanimajo slaščice

    Lahko se pa spomniš kaj četrtega…

  12. zogca said

    Hmmm … Nič od naštetega seveda ne pride v poštev, čeprav tole z recepti za seks ne razumem, ker so že bili.😉 Mimogrede, lynx, Spider, In vi, ste že kupili darila ali čakate zadnje dni? Koga obdarujete? Kakšna darila kupujete in kako globoko ste ob prazničnih dnevih pripravljeni seči v denarnico? niso bila vprašanja samo za obiskovalce bloga, ki so ženskega spola. :mrgreen:

  13. maxi said

    Mojo zadnjo masažo je izvajala ženska….uuuuuuu, ej…skoraj sem ji ušla dol iz mize. Ma čist se ji je odpeljalo na trenutke, mene pa bolelo ko pes…..sicer dopuščam možnost, da sem jaz malo (pre)občutljiva.:mrgreen:

  14. Nevenka said

    Jaz mojemu še darila za rojstni dan nisem mogla izročit, me ni hotel več videti.

  15. zogca said

    Meni je enkrat en maser rekel, naj grem po masaži naravnost domov, ker sicer se lahko prehladim in zbolim. Kaj? Zunaj sploh ni bilo mrzlo, daleč od tega. In jaz sem bila toplo oblečena. Da moram domov, spiti čaj in v posteljo. Seveda ga nisem poslušala. 24 ur pozneje sem bila bolna. To mi še danes ni jasno.

  16. zogca said

    Nevenka, jaz sem ga svojemu izročila teden dni pozneje. Me je peljal na kosilo in na sprehod. Lepo, drago darilo, ga je sam želel. Še teden pozneje se mi je dobesedno usral na glavo, tako da … Mogoče je bolje, da mu ga nisi mogla izročiti. Človek se samo počuti še bolj trapasto.

  17. Jazz said

    Šment!:-(

    Jep,samoobdarovanje res osrečuje.Pa,-ne moreš sfalit;-)
    Jaz sem sebi kupil Karcherja,150 bar in sem ga bil res vesel:-))…aja,pa ko so ene pozabljene delnice čisto potonile en Murin plašč,tako za pogrebe in to….Če že gremo k hudiču,pejdmo s stilom…
    Za druge?Nekaj bo.Se pa skoz zavedam,da sem že jaz darilo,kakšna kao mašnca še in to bo to…:-))
    Ker je s tem povezano in sem v dilemi,kaj mislite: Imam en darilni bon za masažo,pa ne vem al se prej :
    -depiliram
    -pokosim
    -bo maserka že potrpela

    (da ga komu odstopim,-odpade)

  18. zogca said

    Jazz, potrebovala sem Google, da sem dešifrirala, kaj si si kupil. Katerega izmed njih? http://images.google.com/images?hl=sl&safe=active&q=Karcher&lr=&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

    To pa se strinjam. Kako že rečejo na jugu? Kada propadnemo, neka propadnemo otmeno. S stilom in v Murinem plašču.😉

    Kar pa se masaže tiče … Ti povem, kako sem jaz slišala. Najraje imajo, da si povsem gladek, ko prideš. Najmanj pa imajo radi, da si ravno par dni po depilaciji, ko dlake začnejo ravno poganjati in bodejo. V takšnem primeru je boljše biti povsem zaraščen. Tako je meni rekel en maser.

  19. lynx said

    Meni kakršnakoli obdarovanja povzročajo težave. Jaz in nakupovanje sva dva različna pojma. Domišljija mi tukaj povsem odpove. Moja darila so simbolična, predvsem denar (otrokom), CD-ji, rože, kakšna knjiga, spodnje perilo (enkrat), tudi bon za masažo. V glavnem, nakupovalna mrzlica me pusti hladnega.

  20. zogca said

    Lynx, jaz ti lahko napišem spisek, da se ne boš mučil.:mrgreen:

  21. enamoyca said

    Naj se pohvalim. Pri nas nosi dedek Mraz, ki je letos nekoliko pohitel in hčerkama pripeljal nov avto. S sorodniki in prijatelji se že vrsto let obdarujemo samo simbolično in raje poskrbimo za srečanje med prazniki in dober žur.

  22. lynx said

    Dedek Mraz prinesel avto? In pravijo da je recesija!😉
    Kako da ga ni prinesel meni? Ali zato, ker mu ga v pismu nisem omenil, ali pa zato, ker si ga ne zaslužim?😦

    Žogca, napiši.

  23. lynx said

    Ste že dobili mail s pripisom:

    Če tega maila ne posredujete vsaj 144.000-tim ljudem v naslednjih 10
    minutah, se bo ogromen pelikan z akutnim primerom driske posral na vašo
    glavo in bolhe 12 kamel bodo naskočile vaš hrbet in povzročile zelo
    neugledno rast kocinaste grbe.

    To vem zagotovo, ker se je to dejansko zgodilo vodovodarju drugega moža
    bivše tašče sestrične mojega soseda, pa tudi na avstralski televiziji so
    prikazali, v oddaji Good Morning Australia.

    Pa še to, mimogrede… ste vedeli, da je južnoameriški znanstvenik po
    dolgotrajni študiji ugotovil, da ljudje z nizkim inteligenčnim kvocientom,
    ki trpijo za pomanjkanjem seksa, vedno berejo maile tako, da držijo dlan na
    miški?

    Nikar se ne trudite umikati roko z miške, je že prepozno.

  24. zogca said

    Enamoyca, tega vašega Dedka Mraza se pa verjetno nihče ne bi branil.😉

  25. zogca said

    Lynx, jaz sem skromna in se razveselim tudi že pločevinke kokakole in škatlice cigaret. Sicer pa, če bi Dedek Mraz res obstajal in bi se šviga švaga sprehajal po svetu in bi lahko izbirala med čemerkoli, bi pa napisala naslednje stvari (stvari so namreč ameriške, saj jih lahko naročiš tudi v Evropo, ampak je poštnina draga kot sam žafran, zato jih jaz naročim na sestričnin naslov, potem pa mi jih ona pošlje, da je poštnina manj draga).

    Tale krema: http://www.philosophy.com/oprah/index.html?storeId=10001&storeId=10001&mpe_id=23151&cm_sp=espot-_-nov08-_-oprah+gift+guide+landing&intv_id=65052&evtype=CpgnClick&catalogId=10001&langId=-1

    Potem pa tale gel za tuširanje: http://www.philosophy.com/web/store/prod_cinnamon-hot-dots-shower-gel____24026_23504_79542

    In tega: http://www.philosophy.com/web/store/prod_pink-bubbly-shower-gel____24026_23504_79420

    In tega: http://www.philosophy.com/web/store/prod_cinnamon-buns-shower-gel____24026_23504_25666

    In tega: http://www.philosophy.com/web/store/prod_vanilla-birthday-cake-shower-gel____24026_23504_25669

    Te stvari bi prinesel idealen Dedek Mraz.

  26. zogca said

    Ko sem že pri teh rečeh.

    Tega uporabljam zdaj in po tem zdaj lepo dišim: http://www.philosophy.com/web/store/prod_mimosa-shower-gel____24026_23504_40520

    Tega imam tudi doma: http://www.philosophy.com/web/store/prod_blackberry-sauce-shower-gel____24026_23504_79790

    In tega: http://www.philosophy.com/web/store/prod_strawberry-milkshake-shower-gel____24026_23504_25679

    In tega: http://www.philosophy.com/web/store/prod_fresh-cream-shower-gel____24026_23504_79782

    In tega: http://www.philosophy.com/web/store/prod_falling-in-love-shower-gel____24026_23504_25619

    Še nekaj jih imam, ampak niso več v prodaji.

  27. lynx said

    Si pa res skromna. :liar:

  28. zogca said

    Kako ne? Rekla sem, da sem zadovoljna že s kokakolo in škatlico cigaret.

  29. lynx said

    Pravim da si skromna in preizkušam smajlije.😉😉 :anxious:😐 :whistle:

  30. zogca said

    Kje si pa dobil te liarje, whistleje in anxiouse, ki jih ni na tem spisku? http://codex.wordpress.org/Using_Smilies In zakaj ne delajo?

  31. vlatka said

    žogca,

    letos bo daril bolj malo, ali pa bodo zelo skromna. Že voščilnice sem improvizirala. So pa bile iz želje, ki sem jih napisala. Upam, da bodo tisti, ki jih bodo dobili, vseeno veseli.

    Ampak ima tvoja prijateljica prav. Čim manj kupovati, za vsak slučaj 😉 😀

  32. Jovanka Broz said

    Najlepše darilo,ki ga kupim v tem času je darilo za mojega sina,ki je rojen 1.1.

    Žogca, seveda gremo. Kdaj in kje?

  33. zogca said

    Jaz bom jutri šla na tisti konec. Imaš mogoče jutri čas?

  34. zogca said

    Moja sestrična ima rojstni dan na isti dan. Zanimiva štorija o tem, kako se je rodila. Je bil stric zraven v porodni dvorani. Čisto hin od vsega, šoka, krvi in podobno. Ko se je stvar končala, mu je zdravnik čestital, da je dobila zdravo deklico. Kakšna deklica, stricu ni bilo nič jasno. Da ne more imeti tako velikega lulčka in zraven biti deklica. Tisti lulček je bil popkovina.:mrgreen:

  35. Jovanka Broz said

    hahaha, vidiš, kaj moški vse vidijo,ko so v porodni. Tudi moj mož je bil z mano,ko sem rojevala. Ko ga je vzel v naročje je samo jokal,da ga je mogla sestra tolažit.
    Mogoče je pa zato jokal?

    ma, kaj gremo v BTC? jaz bi tudi tja šla? moram še na Žale itd…..

  36. zogca said

    Lahko? Katera ura ti pa ustreza? Grem lahko s teboj tudi na Žale, če ti ne bom odveč. Nisem bila že dolgo in bi se spodobilo, da babici in dedku prižgem svečko.

    Moj oče ni bil zraven, ko sem se jaz rodila. Verjetno je tako tudi bolje. Imam občutek, da se on boji vsega, kar je povezano z zdravniki. Verjetno ni v tem nič posebnega, je pač moški.

  37. zogca said

    Še Vlatki odgovorim. Kdor te ima rad, bo vesel, da si se spomnila nanj in bo upošteval, da se v tem trenutku ne moreš razmetavati z denarjem. Komur je pa samo za vrednost darila … Tako ali tako prihajajo hudi časi in bomo vsi morali štopirati zapravljanje. Ne vsi, večina običajnih ljudi pa gotovo.

  38. Jovanka Broz said

    a bi zjutraj ali popoldne?. Mislim,kdaj lahko tvoja visokost ustane :-))

  39. zogca said

    Moja visokost trenutno vstaja zelo zgodaj in potem celo popoldne spi. Frizerka mi je rekla, naj je bolj iti zjutraj oziroma dopoldne, da je popoldne strahotna gneča. Bi šli dopoldne?

  40. Jovanka Broz said

    lahko. Ti samo povej kdaj se dobimo, jaz bom točna.

  41. zogca said

    A rečeva ob desetih? Ob kateri uri ti začneš kuhati kosilo? Da bova imeli dovolj časa in ne nova hiteli?

  42. Jovanka Broz said

    ma briga me . Naj skuha mož. Ne zna sicer nič ampak se bo navadil🙂 upam.

  43. zogca said

    Da ne bo hud name. Kje se dobiva? Pri Žalah? Greva najprej tja?

  44. Jovanka Broz said

    velja.

  45. zogca said

    Zadaj pri tistem vhodu, ki gleda proti BTC-ju. Tam, kjer so krematoriji? Na tisti strani?

  46. asdf said

    kaj kupim?
    preprosta darila po tehtnem premisleku. ne gre za vsoto, ampak da jih razveseliš…včasih stanejo več, včasih manj.
    se mi zdi, da potrošništvo ni namen teh praznikov. mi smo srečni, da se srečamo, kaj skuhamo in se imamo lepo. to je smisel praznikov- družinskih. vsaj zame…
    lp

  47. zogca said

    Seveda, to je smisel praznikov, ampak stvari so šle svojo pot. Če reklamirajo vitaminske in ne vem kakšne tablete z napisi “Qda boste lažje preživeli praznični stres”. Namesto, da so prazniki čas, ko se sprostimo in odpočijemo, so očitno postali obdobje stresa, proti kateremu se je treba boriti s tabletami. Ajoj. Jaz osebno nisem pod stresom zaradi praznikov.

  48. Jovanka Broz said

    tudi jaz nisem pod stresom v tem predprazničem vrvežu. Ne vem zakaj bi bila?

    Moje sodelavke samo razmišljajo o pršutu, pecivu itd.

    Jaz nikoli ne čakam praznike,da naredim potico.Spečem jo sredi tedna,če imamo željo.

  49. zogca said

    Ljudje sami od sebe ne bi bilo pod stres. Najprej jih spravijo v stres s temi forami … Biti lep za praznike, kupiti najlepša darila, speči največ sladkarij … In potem, ko ljudje ne zmorejo vsega, jih prepričajo, da so pod stresom in jim prodajo še to.

  50. Jovanka Broz said

    bravo Žogca,bravo

  51. zogca said

    En primer: Prihaja čas novoletnih zabav in praznovanj, ko vsi potrebujemo še več energije in dobre volje kot med letom. In potem blablabla o neskočni utrujenosti. Če si neskončno utrujen, ne hodiš na novoletne zabave in praznovanja, ampak si vzameš nekaj dni za spanje in počivanje, napolniš baterije. Na vsaki pasji procesiji pa tudi ni treba biti, prazniki gor ali dol.

  52. Jovanka Broz said

    eh Žogca, najboljši mi je tisti stavek, ki pravi :”ker sem moške črtala s seznama in če mi nekaj denarja ostane bom vsega zapravila zase”. Pa kakšne se spomneš ej, prav nasmejala sem se.

    Faca si ni kaj ._)

  53. zogca said

    Obljubim, da bom danes “ven vrgla” vsaj deset takšnih.😉

  54. cija said

    recept?
    se mi ni dalo prepisovat in sem ga morala najti na internetu
    tole bo:

    http://www.kulinarika.net/recept.asp?ID=9627&offset=20

  55. Spider said

    Jaz kupujem darila smao bližnjim sorodnikom.Ženske na srečo trenutno nimam, ha ha.

  56. Jazz said

    K.HD 6/15 CX😉

Leave a Reply

 
