Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kdaj sva se ločili, ne vem!

Posted by zogca na december 19, 2008

TO JE ONA

Moja podoba v valujoči vodi.
Ko odhajava na sprehod,
se že dolgo ne drživa več za roke.
To je ona
in to sem jaz,
obračam se k njej,
ki je višja,
to je ona.
Kdaj sva se ločili, ne vem.
Vsak dan po malo.
In vendar sva eno.
To sem jaz,
moja podoba v valujoči vodi.
Rada bi jo zadržala,
a voda jo nese naprej
in jo postavi na svoj breg.
To je ona,
obračam se k njej,
ki je že višja,
ostajam za njo.
Moja podoba se razliva
v valujoči vodi.

Ela Peroci

10 Responses to “Kdaj sva se ločili, ne vem!”

  1. asdf said

    všeč ela, vedno bila. pa fotka tudi- saj vem, da i perocijeva….

  2. asdf said

    sem razmišljal, kaj bi napopal gor.
    zame eno največjih melodij- strast in hrepenenje. čudovito jo je igrat. vedno znova. ajt , žogine.

  3. zogca said

    Prečudovita melodija, asdf, trikrat sem si jo zavrtela za dobro jutro. Zdaj pa poslušam o nesmrtnosti ljubezni. http://www.youtube.com/watch?v=-Spkpt1geCk Čeprav vanjo več ne verjamem. Pa še ena pesmica o tem, ko si sam. http://www.youtube.com/watch?v=bVKv6PdBR-I

  4. Nevenka said

    Veliko odsevov imamo.
    Nekatere vidimo sami, nekatere drugi ljudje.
    Podoba človeka je odvisna od tega kako ga gledamo in s kakšnim namenom.
    Če kdaj misliš, da te ni, te odsev lahko potolaži.

  5. zogca said

    To si zanimivo napisala. Nekatere vidimo sami, nekatere drugi ljudje. Jaz sem nekaj časa zelo rada ljudi spraševala, kako me doživljajo. Brala sem nek članek o tem, da je prav, da ljudi to kdaj vprašamo. In sem to počela eno leto. Ugotovila sem, da so si ta doživljanja precej podobna. Odstopali sta samo dve doživljanji, in sicer mojega bivšega fanta in moje (zdaj tudi že) bivše prijateljice. Onadva sta imela nek “insight”, kako jaz v resnici sploh nisem tako v redu. Tudi prav. Bivši me je velikokrat, tudi nedolgo tega, vprašal, kako to, da sem se predbivšemu zdela tako zelo v redu in da tudi po tem, ko sva se razšla, ni imel nič grdega za povedati o meni. Hvalabogu jaz danes vem, da mnenje predbivšega, ki me od vseh ljudi na tem svetu najbolje pozna in je z menoj preživel eno tretjino mojega (pa tudi svojega) življenja šteje več od mnenja nekoga, ki me je eno leto imel za igračo in je ves ta čas v meni (po lastnem priznanju) iskal napake. Zato, da me je lahko zapustil (ta del ni po lastnem priznanju).

  6. lynx said

    “Podoba človeka je odvisna od tega kako ga gledamo in s kakšnim namenom.”
    In to ne velja le za ljudi, temveč tudi za stvari in dogodke. Primer je napol poln kozarec.

  7. zogca said

    “Podoba človeka je odvisna od tega kako ga gledamo in s kakšnim namenom.”

    Prav o tem sem jaz zgoraj govorila. Tisti dve osebi sta v meni hoteli videti slabo. Zakaj, vesta sami.

  8. zogca said

    Za kapučino, lynx???

  9. lynx said

    Za tole verzijo, verjetno originalno, sploh nisem vedel.
    Sem mislil da je od Paula Younga. Ti, ti lump.🙂

  10. vlatka said

    Lepa pesem in lep Nevenkin komentar. 🙂

Leave a Reply

 
