Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Rane, krvaveče in skeleče …

Posted by zogca na december 18, 2008

ŽIVLJENJE

Ko nate vsa nesreča se vali,
ko te preganjajo okrutni dnevi,
ko zate prav nikjer zavetja ni,
ko bičajo te burje in valovi,

ko nič več ne veš,
kdaj ti vsaj mirno srce še zaživi,
čeprav brez sreče,
če kdaj robovi rane se zapro,
te črne, krvaveče in skeleče,

tedaj morda v odprt pogledaš grob,
globoko dol na krsto,
ki zausta takoj s plastmi prsti bo,
ko zakop začela
že naslednja bo minuta.

O, in tedaj začutiš,
pa čeprav do mozga peče
divje te trpljenje,
kaj luči vsemogočni je pozdrav
in kakšna svetla sila je življenje.

Lili Novy

27 Responses to “Rane, krvaveče in skeleče …”

  1. zogca said

    Jaz imam skoraj identično fotografijo – svojo. Samo brez križa. Da se pohvalim.😉 Ker sem važička.:mrgreen:

  2. lynx said

    Ajd da vidimo!
    Lahko je tudi brez rok in ne samo brez križa.😀

  3. zogca said

    Tudi brez rok jih imam. Tebi bom vse skupaj pokazala leta 2028. Ampak predvidevam, da bo takrat … Koliko let bom že imela? Leta 2028 bo verjetno moral zraven biti še kakšen umeten material, da bodo stale pokonci.:mrgreen:

  4. lynx said

    Šenkanemu konju se ne gleda … jošk.😉

  5. zogca said

    Kaj pa rita, se ta gleda?😆

  6. lynx said

    Veš kako je v Dekameronu lump delal neumnemu kmetu iz žene kobilo? Pravzaprav je najbolj zanimiv tisti del, ko ji je delal rep. Gotovo si predstavljaš, na kakšen način je to naredil. V takem primeru rito moraš gledati, če nisi ravno cepec in mižiš.🙂

  7. zogca said

    Joj, zdaj sem imela pa nesrečo.😦 Mama, ki je bila v soboto pri meni, mi je steper nastavila v predsobo. Popoln nesmisel, kar sem ji rekla, ampak njene trapaste ideje … Vsakokrat, ko greš mimo, malo stopiš gor. Jasno, da ne bom. Se pa zato vedno, ko se zbudim in v temi vsa zadeta tečem kot, na primer, prej k telefonu … Zaletim se vanj. Vsakokrat. In zdaj sem si zlomila noht. Ne čisto do konca, ampak zdaj moram vse občutno skrajšati.😈 Jezna kot hudič. Ne vem, zakaj ga takoj nisem premaknila nazaj. Vem, ker sem lena.😡

  8. Jovanka Broz said

    Žogca,jaz sem mislila,da se ti zaletavaš samo po trgovinah??’

  9. zogca said

    Očitno ne, Jovanka, očitno ne.

    Že jutri bom preselila steper. Zdaj se mi ne ljubi.

    Jutri zjutraj se bom verjetno še enkrat zaletela vanj.

    Ampak, Jovanka, najpomembnejše si zanemarila. Noht se mi je zlomil.😥 To je že skoraj na meji tragedije.🙄

  10. Jazz said

    Hm,Žogca…bi pričakovali,da boš kar odskočila,ali se odbila…mogoče pa nisi…khm,khm…dovolj napumpana😉

  11. zogca said

    Če bi se zaletela s kakšnim obloženim delom, bi se mogoče res odbila. Ampak sem se z neobloženim.😉

  12. Nevenka said

    🙂

  13. zogca said

    Če je pa res …

  14. zogca said

    Čeprav je ta pesmica v resnici o nekih drugih ranah, ne mojemu zlomljenemu nohtu, ki ni več dolg centimeter čez kožo, ampak samo pol centimetra. Bogsmeusmili, da bi šel do konca, potem sploh ne bi znala več tipkati.

  15. Jovanka Broz said

    miška tudi, ko jih skrajšaš imaš lepe. Zdaj si jaz puščam, jih negujem ,lakiram… moramo se dobiti,da vidiš preden kakšen odfrči

  16. zogca said

    Nujno, nujno, nujno. Da greva nekam na en kofetek in poklepetava. Pred novim letom boš pa tako ali tako povabljena k meni na en prigrizek in pijačo. Kosila se tebi ne upam kuhati.:mrgreen: Priti pa skorajda moraš, ker bo Dedek Mraz nekaj prinesel zate in se ne spodobi, da ne prideš.😉

    Ko gre za frčanje nohtov … Najpomembnejše je, da paziš. Pri odpiranju vrat avtomobila, hladilnika, kuhinjskih elementov. Ti bom pokazala, na kakšen način gre najlažje noht. Potem se navadiš, da določene gibe delaš drugače in sploh ni težav. Meni se noht zlomi dvakrat na leto, največ trikrat. Glede na dolžino je to res zelo malo. Ampak tega direktnega naleta v steper danes pa res ni mogel preživeti.:mrgreen: Čista tema je bila. In jaz šprint do kuhinje, da se oglasim, mobilni telefon mi je zvonil. Buuuum! In če upoštevaš, da sem letela iz spalnice, ker sem bila na popoldanskem spanju in sem še na pol spala, si lahko misliš šok. Enkrat si bom razbila glavo.

  17. Jovanka Broz said

    žabica moja, ni ti treba kuhati. Jaz bom nardila zeljanico ti počakaš z vročo pečico in dokler spijemo kavo(turško z mlekom) bo pečena.

    E tako se to dela pri meni.

  18. zogca said

    Toooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!

    Strinjam se v popolnosti.

    Ampak meni sicer ni težko skuhati. Ampak veš, da jaz nisem mojstrica in da … Za moške je dovolj dobro, a ne?:mrgreen:

  19. Jovanka Broz said

    ma si me nasmejala ej. Moškim je važno tisto kar ti obvladaš. Tako,da nič ne skrbi :-)))))))))))

  20. zogca said

    Ne, jaz mislim, da sem jim dobro kuhala. Sploh zadnjemu. Veš, kako sem se trudila. In vedno kaj drugega. Ampak ko pogledam nazaj … Bi bilo vseeno, ali bi mu dala sendvič, namesto mesa, krompirja, solate in sladice. A ni res? Za takšnega, ki gre, je vseeno, kaj mu daš za jesti.

    Eni cenijo, Jovanka. Za takšne se splača potruditi. Če pa nič ne cenijo, potem pa … Sendvič.:mrgreen:

  21. Jovanka Broz said

    “za takega,ki gre je vseeno kaj mu daš jesti”. To je stavek leta!!

  22. zogca said

    Edina napaka je, da sem zadevo pozabila začiniti z ricinusovim oljem.:mrgreen:

    Zdaj se pa že hecam. To bi bila prehuda.

    Tisto zgoraj pa mislim resno. Za takšnega, ki tako ali tako odide, je dovolj dober tudi sendvič.

  23. Nevenka said

    Kaj sendvič!!??? Tri Bobi palčke😦

  24. Nevenka said

    Pa en arašid.

  25. maxi said

    Pa kozarec vode.

  26. Nevenka said

    He, he🙂

  27. zogca said

    Ojoj, kakšne večerje sem mu jaz kuhala. Nobenemu moškemu prej nisem kuhala, njemu pa sem. Ker sem mislila, da je on najčudovitejši na tem svetu. Kakšna napaka. Noben moški me še nikoli ni tako zelo prizadel.

Leave a Reply

 
