Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Kot star popotnik je!

Posted by zogca na december 18, 2008

JESENSKI DEŽ

Jesenski dež, ki neprestano pada,
pripoveduje žalostne povesti,
kot star popotnik je,
ki mi na cesti težave
svojih mračnih dni razklada.

In kot že dolgo moja je navada,
se zopet bližam tajni tej bolesti,
katere korenina ni v zavesti,
katere vonj mi trpka je naslada.

Ta vonj omamlja,
kakor seme maka,
uspava in me vabi na ležišče,
ki že na moje trudne ude čaka.

Jesenski dež pa pada iz oblaka
in vsaka kaplja hoče v zatičišče
in pot do črne zemlje
najde vsaka.

Lili Novy

98 Responses to “Kot star popotnik je!”

  1. zogca said

    Najlepša deževna pesmica!

  2. Nevenka said

    Lepa pesem, otožna…smo kot kaplje…vsi nekoč poniknemo.

  3. zogca said

    V črno zemljo, da. Ampak jaz nočem v zemljo. Posluša pa me tako ali tako nihče ne. Nekajkrat sem staršem rekla … Za vsak slučaj, če bi se mi kaj zgodilo, kaj naj naredijo z menoj … Da mora otrok pokopati starše in ne obratno. Vem, ampak če se mi slučajno kaj zgodi … Predbivši je vedel, zdaj pa … Vem, da bom šla pod zemljo … Naj si na roko vtetoviram, da se ne bodo zmotili.

    Imate tudi vi kakšne želje, kaj naj naredijo z vami, če umrete?

  4. PRABABI said

    Lepa deževna slikca in tudi pesmica.
    Nevenka pravi … vsi nekoč poniknemo, ja vsi, ke smo resnično kapljice.

    Žogca, sinoči sem Ti pri Krščenem Matičku napisala pod 125, da to vsak dočaka, ko dohodi začrtano pot. To je potrebno dojeti in lažje živiž, se ne obremenjuješ.
    Korajžno naprej in ne misliti na ta dogodek, enkrat pride. Edino prav je, da ne vemo kdaj, a ne?🙂 Ne smemo biti žalostni!😦 Škoduje!🙂

    Ponavadi ko pridem, ne berem odgovorov. Preberem pesmico in kar je napisano poleg slike in grem do konca in kaj napišem. Pa še kakšno pesmico poslušam, danes ne bom nič.🙂 Ali pa, bom videla, če si bom kaj zaželela?
    Tukaj so samo trije odgovori in sem prebrala.

    Lahko noč in lep pozdrav!

  5. zogca said

    Ponavadi je res tako, do večera, ko ti prideš na blog, je velikokrat že več kot 50 ali pa celo 100 komentarjev. Danes smo se razpisali v pesmici nižje, še včerajšnji, zato jih je tukaj manj.

    Jaz se smrti ne bojim. Moja smrt zame ne bo boleča, niti vedela ne bom, da me ni. Hudo je za tiste, ki ostanejo. Ne bi pa rada bila pod zemljo, to sem velikokrat povedala. Ampak me nočejo poslušati. Upam pa, če se mi slučajno kaj zgodi, prometna nesreča ali kaj, da se bodo spomnili, kaj sem jim govorila in bodo posuli moj pepel, ne pa me zakopavali.

  6. Nevenka said

    Jaz bi želela, da me raztrosijo, pa ne vem, če se to še sme…če se me bo kdo spomnil, bo lepo, če pa ne, pa se pač ne bo…Želela sem si predvsem živeti, vsaj nekaj časa srečno. Nisem hotela razmišljati o smrti. Ko si žalosten, pa misliš še na to.

  7. zogca said

    Seveda se sme, na Žalah je poseben hribček, ki je temu namenjen. Ne moreš pa se, če prav vem, raztositi kar nekje. Ne vem, če meni pade na pamet, da bi me raztrosili po Rožniku, to ne bo šlo. In tega ne moreš kar tako izigrati. Če ti dajo žaro, na primer, ker hočeš pokop izvesti v tujini, je dvojna in zapečatena. Ter moraš prinesti potrdilo, kje si ga pokopal. Jaz to govorim zelo laično. Mogoče Janis ve kaj o tem.

    JANIS, POMOČ!

  8. Nevenka said

    Si vedela, da v Švici iz pepela pokojnikov naredijo diamante, jih lepo dekorativno zapakirajo in pošljejo svojcem. Najcenejša storitev je 4000 EUR.

  9. zogca said

    Ne, pojma nisem imela. Kaj vse si ne bodo izmislili.🙄

  10. Nevenka said

    Ja, na nemški TV sem gledala oddajo. Nemci se že odločajo za to storitev. Pokojnika si lahko vdelaš v prstanček in ga vedno nosiš seboj.

  11. zogca said

    Očetov stric je pokopan na pol. Pol pepela v Ameriki, pol pepela v Sloveniji. Pri njih se lahko greš takšne stvari. Tista polovica, ki je zdaj v Sloveniji, je dve leti stala na kaminu, dokler ni nekdo potoval čez lužo in jo prinesel. Celo mene so hoteli uporabiti v ta namen. NO GO!

  12. zogca said

    Pokojnika nosiš s seboj v srcu, če ga. Meni to ni všeč. Mrtve je treba pustiti, da gredo.

  13. Nevenka said

    Ja, saj. A ljudje imajo čudne želje. Očitno.

  14. zogca said

    V bistvu pa je tako … Če si nekdo to zaželi, zakaj ne. Jaz, na primer, razumem, očetovega strica. On je hotel biti v Ameriki, ker so tam vsi njegovi otroci, vnuki, pravnuki. Prav tako je hotel biti v Sloveniji, ker je tukaj rojen in je tukaj odraščal, plus njegovi starši so tukaj pokopani.

  15. PRABABI said

    Žogca, sem si zavtela že Nedo in Terezo.

    Sedaj ste se pa razpisale o teh žalostnih dogodkih.
    Ja, strica razumem. Fifti, fifti, pol tukaj, pol tam, pri vseh malo.

    Ma dejte dejte, v teh decemberskih dneh, pa morate razpravljati o čem bolj zabavnem,🙂 ne o tem. Kadar pride, je prehitro za vsakega. Tudi za mene bo prehitro, čeprav sem si nakopala že veliko let. Ne mislim na to, le zakaj bi?🙂

    V teh norih dneh raje ne bom vozila po cestah, ponoči pa sploh ne, sem Ti že povedala. Nekaterim se tako mudi, le kam? Včasih smo pa peš hodili, pa vseeno daleč prišli, brez force. Ni me strah vozit, ne po mestu, ne po avtocesti. Ven iz Slovenije pa po letu 1990 sploh še nisem šla. Daleč na morje ne hodim, kot !smo včasih, v kakšne toplice, Stunjan, Portorož in domov.🙂
    Lahko noč!

  16. zogca said

    Prav imaš, Babi, zdaj je ob večerih pol ljudi na cesti pijanih, ko hodijo z zabav, ampak taksija pa ne bi vzeli. Jaz sem enkrat vozila na silvestrovo, ob enajstih zvečer, ampak sem bila bolj sama na cesti. In sem srečno prišla, kamor sem bila namenjena. Sicer pa se je verjetno takšnim vožnjam treba izogibati. Bomo nehale z morbidnimi temami, obljubim. Vseeno je Janis še vedno naprošena, da razloži, kako je s tem, da bom vedela.

    Seveda, včasih so šle stvari mnogo počasneje, pa jim ni nič manjkalo. Kolikokrat mi je oče razlagal, ko so šli s starši na obisk k teti v Vikrče. Vikrče je malo od Šmarne gore. Pa je to bil cel projekt. Ki je trajal več ur. Seveda niso imeli avta. Zdaj pičiš in si hitro tam. Bi bi radi bili še hitreje, hitreje, hitreje. In potem se dogaja vse to.

  17. PRABABI said

    Hahaha, tisti smeško pod devet, pa tako lepo pomiškuje.🙂
    A si kaj zapisuješ obiske po dnevih, danes jih je kar veliko.
    Včasih nisem gledala, sedaj pa.

  18. zogca said

    Ta je tudi meni najbolj luštkan.

    http://codex.wordpress.org/Using_Smilies

    Tukaj so vsi smeškoti. Prekopiraš kodo in po kodi še presledek, pa rata takšen lušten, ki zavija z očmi.🙄

  19. Janis said

    Žogca, nisem pogrebna služba, hehe, mi samo proizvajamo trupla za njih (malo obešenjaškega humorja ne škodi ;)). Kolikor vem, pokojnika “kar nekam” ne smeš stresti, mislim da rabiš dovoljenje občine.

  20. zogca said

    Obiski po dnevih? Ta blog ima števec. Za razliko od tistega prej. In se vse beleži. In to ostaja. Lahko pogledam za katerikoli dan.

    Danes je en takšen čisto povprečen dan. Največ obiska pa je med vikendi. Kar je zelo zanimivo. Za forume, na primer, je značilno, da imajo največ obiska ob delavnikih med 7.00 in 16.00, MON na primer.

    Do zdaj je bil največ obiska v nedeljo, 14.12. In sicer 1.200.

  21. zogca said

    Vem, Janis, da nisi pogrebna služba.:mrgreen: Ampak vseeno malo več veš o tem kot mi, navadni smrtniki. Zato sem vprašala. Saj bi kaj drugega, ampak danes nimam zdravstvenih težav. Če ne šteješ malo zlomljenega nohta.:mrgreen:

  22. Janis said

    Ne kaj dosti več, samo truplo mora biti sledljivo, mora obstajat dokumentacija o pokopu. Zato domnevam, da morajo tudi pri netradicionalnih pogrebih papirji štimat in ne moreš ničesar narediti na svojo roko. Domnevam, da konkretne predpise o dovoljenih krajih pokopa urejajo občine, kar pomeni, da je najbrž v eni več fleksibilnosti kot v drugi.

  23. zogca said

    To je v bistvu to, kar sem mislila. In mi je razumljivo. Ko gre za truplo. Kam bi prišli, če bi ljudje kar vlačili trupla okoli? Mislim, bolezni. Zakaj pa so tako strogi s pepelom? Od pepela pa ne more priti nič kužnega, kajne? V Ameriki s pepelom ni nekih prepovedi, ga lahko imaš tudi pod posteljo, če ti je ljubo.

  24. Janis said

    Pepel ni problematičen iz medicinskih razlogov, mislim, da gre bolj za skrb za dostojanstvo pokojnika in družbeno razsežnost pogreba.

  25. PRABABI said

    Žogca, sem si skopirala, prav lepa hvala. Nekje sem že enkrat skopirala, si že napisala. Sem založila, lažja skopirat, kot iskat.🙂
    Bom enkrat probala, če bo ratalo, samo, da ne bom kaj zašuštrala, bom samo po dva. Ma, sem se razpisala.🙂
    L.p.

  26. zogca said

    Babi, nič hudega, če zašuštraš, nobene trajne škode ne bo. Pač nekaj komentarjev, namenjenih testiranju. Večina nas je to že počela, smo testirali smajlije.

  27. zogca said

    Vem, Janis, samo če si jaz želim biti posuta po Rožniku, me ne zanima, če oni mislijo, da to ni dostojanstveno. Bom morala iti umreti v Ameriko ali kaj?😉

  28. Janis said

    Načeloma mislim, da je drugače ,če to željo lepo razloženo zapišeš v oporoko, kot če se neki tvoji sorodniki sami od sebe spomnijo, da bi te raztrosili po Rožniku, ker se to njim pač fajn zdi.

  29. zogca said

    Eden od sklepov za leto 2009. Raziskati, kaj dovoljuje predpisi na tem področju. Na tistem hribčku na Žalah je gneča, jaz bi kam drugam.😉

  30. Spider said

    Hm, vsi bi radi bili raztreseni..Jaz sem staromoden, mene naj kar pokopljejo.

  31. zogca said

    Pokopljejo v pepelu ali v mesu???

  32. Janis said

    Sicer pa, Žogca, če misliš, da je tvoja tema morbidna – smo se v študentski družbi šli tudi kakšne hujše, recimo take, na kakšen način bi bil rad umorjen, če bi si lahko izbral.

  33. Spider said

    Zogca, v pepelu.

  34. zogca said

    Ne, meni ni. Babi je rekla, da bi se v predprazničnih časih lahko pogovarjali kaj bolj veselega. In na nek način ima prav. Sicer pa ne, se mi ne zdi žalostno. Saj ne bomo zdaj umrli, enkrat, ko bomo … Zanimivo, kaj ste se šli? Če bi jaz lahko izbirala, cegel na glavo z desetega nadstropja. Da nič ne vem.

  35. Spider said

    Hm, umorjen..jaz bi bil ustreljen.

  36. zogca said

    Spider, to mi je že bližje.😉

  37. Janis said

    Cegel na glavo se sliši bolj nesreča kot umor LOL

  38. zogca said

    Ne, ni mi bližje do z ustreljenostjo, da ne boš narobe razumel. To s pepelom. Če si ustreljen, se še kar nekaj časa zavedaš stvari. Razen če dobiš v glavo. To pa že je področje za Janis.😉 Kako dolgo še živiš, če te ustrelijo v srce, glavo, trebuh? Se zavedaš in kako dolgo? Kaj pa cegel na glavo?

  39. Spider said

    Vendo sem občudoval seppuku, obredni samurajski samomor.Znan tudi kot harakiri.Najprej si je samuraj prerezal trebuh in ko si ga je lepo natančno razrezal in je že vs even gledalo, mu je en odsekal glavo.

  40. zogca said

    Janis, vidiš, kako pametno razmišljam. Lahko bi bila morilec in bi vsi mislili, da je nesreča.

  41. Janis said

    Spider, najbolj zajebano podrobnost si pa izpustil – ni mu smel odsekat glave do konca! Japonci so to smatrali za smrt, ki ni vredna višjega sloja.

  42. Spider said

    Kugla v usta si po moje ziher mrtev.Večina, ki dela samomor, s etako ustreli.Ponaavdi rata.

  43. zogca said

    Če se ne motim, se moški raje obešajo.

  44. Janis said

    Ja, če pa fališ, pa ni lepo(in za povrhu še preživiš) in ni jih tako malo, ki jim rata falit.

    Povsem nebolečnih smrti IMHO ni. Razen tiste, ki so zgodijo, ko si že od prej v komi ali zadrogiran z morfijem.

    Zlasti samomori grejo lahko hudo hudo narobe v smislune-bolečnosti. Ampak pustimo to temo, so mi umori ljubši.

  45. Spider said

    Ja rajši pustimo.Dost mojih prijateljev je naredilo samomor:((((

  46. zogca said

    Saj, Janis, saj. O umorih sem spraševala zgodaj. Bom ponovila. Kako dolgo še živiš, če te ustrelijo v srce, glavo, trebuh? Se zavedaš in kako dolgo? Kaj pa cegel na glavo?

  47. Janis said

    Ne vem vsega, kar tebe zanima. Sem živa😉 Vse ostalo je pa odvisno od spretnosti strelca. Dobri streli so praktično hipno smrtni za zunanjega opazovalca – kako dojemaš čas, če si na strani umirajočega, je pa tema, o kateri ti ne morem nič kaj dosti povedat. Ampak ljudi ponavadi ne zanima, koliko časa še živiš, ampak če boli.

  48. Spider said

    Kitajci eksekucije delajo s streli v tilnik.To si najbrž takoj mrtev, ane.

  49. zogca said

    Tega te nisem vprašala, ker vem, da ne moreš vedeti, če sama nisi bila ustreljena. Predstavljam si, da boli. V tistem trenutku, ko prileti. Potem pa po moje od šoka ne čutiš prav veliko.

  50. Janis said

    Da.

  51. zogca said

    Če bi pobrskala po spominu, kjer je nekje globoko zakopanih vsaj 50, če ne več, prebranih zgodb Agate Kristi … Ste jo radi brali?

  52. Spider said

    Itak, da sem prebral vse od Christie, kar je prišlo pod roke.

    Ampak raje sem imel Botra.

  53. zogca said

    Zdaj so ga vrteli, vsako nedeljo enega. Mene pa ne presune. Mi je bila pa blazno dobra ena knjiga, ki sem jo brala tri leta nazaj. O ženah mafijcev. Ne vem, če bi se spomnila naslova.

  54. Janis said

    Jaz tudi veliko od nje, ampak nobene knige v slovenščini. Sem se je pa naveličala na točki, ko sem ugotovila, da en in isti kriminalni zaplet reciklira vsaj v petih različnih zgodbah.

  55. Spider said

    Puzo je dober…Boter, pa Sicilijanec..pa tanova Omerta in Zadnji don

  56. zogca said

    Jaz sem jih par prebrala v slovenščini še tam v petem razredu, ko pa sem jih lahko dobila v angelščini, izključno v angleščini. Če bi šla primerjat za nazaj … Brati je treba original, če znaš angleško. Ker ti prevod osiromaši branje. Ne vem, kakšni patroni so prevajali Kristijevo, ampak cvet slovenskega prevajalstva niso. Enkrat sem za hec v knjižnici primerjela eno in isto knjigo v obeh jezikih. Bog se usmili. Saj verjetno ni vse zanič, ampak ta je pa bila.

  57. Janis said

    No, se mi je zdelo, da nič ne zamujam.

  58. zogca said

    Saj pravim, mogoče so kakšni deli prevedeni tudi boljše, ampak tisti, s katerim sem se jaz poigrala in primerjala, je bil zelo slabo. Vso sočnost mu je vzela prevajalka, vsi tisti lepi opisi. In presenetljivo je knjiga v slovenščini imela občutno manj strani.

  59. Spider said

    Jaz sem kot mulc (gimnazija, začetek faksa) bral samo kriminalke, he he.

    Zdaj samo izjemoma, kakšne posebne, recimo od Eca (ni glih klasična kriminalka).

  60. Janis said

    Umberta Eca?

  61. Spider said

    Jeps.Niso glih klasične kriminalke, ane.

  62. zogca said

    Jaz sem v mladosti najraje brala Sidneyja Sheldona in pa seveda vse dnevnike mojega najnajnaj fanta Jadrana Krta.

  63. Janis said

    Dobro, kakšno Ime Rože je kar odkrita kriminalka po strukturi, medtem ko je ostalo že bolj mešano z vsem drugim.

  64. Spider said

    Zelo rad imam Eca, moj najljubši moderni pisatelj.

  65. zogca said

    V odraslem obdobju pa me je najbolj navdušila Sophie Kinsella s svojo šopoholičarko. Seveda je to čik-lit, nobene resnične vrednosti ni v tem, ampak jaz sem scala od smeha, ko sem jo brala.

    http://www.randomhouse.com/bantamdell/kinsella/

  66. Janis said

    Meni je že dolgo pa škoda časa za literaturo, ki ni top klasa, glede tega sem sob, priznam.

  67. zogca said

    Film so mi posneli iz prvega dela knjige!!!!!!!

    Ampak upam, da ne bodo manjkala pisma banki.

  68. zogca said

    Meni je pomembno to, da se narežim. In nič drugega. Prvo knjigo o šopoholičarki sem kupila slučajno, imela je luštno platnico.😉 Potem sem šla na daljšo pot, cel dan sem potovala in sem začela brati. Crknila sem od smeha. Takoj sem si naročila še drugo in tretjo knjigo, pozneje še četrto. Zdaj je menda že peta, nujno jo moram naročiti.

  69. Spider said

    Janis, verjetno si hotela napisat snob.:)

    Jaz imam rad marsikaj, tud klasike, predvsem ruske.

  70. lynx said

    Za smrt s ceglom z desetega nadstropja, bi si morala izbrati preciznega morilca. Jaz sem dober v tem (v preciznosti, da ne bo nesporazuma). Tudi tarča si kar prava, le disciplino bi zamenjal (po možnosti prej kot 2028), ker za umor, četudi tak “blagodejen in zaželen” nimam jajc.🙂

    Že dolgo nismo nič poslušali. Malo eksotike:

  71. Janis said

    Ja, snob. Jao, moja večerna natančnost LOL

    Lynx, a si ti samski, da te celibat od Žogce tako neznansko žuli?😉

  72. zogca said

    On ima tako ali tako prijateljico, je napisal.

    Sem mu pa za leto 2028 obljubila seks.:mrgreen:

  73. zogca said

    Lynx, ti si bil naš glavni DJ na blogu. Zdaj si se do konca polenil in je, kar je. Jaz sem se potrudila in sem prilepila pesmico, glej sporočilo številka 1.

  74. Janis said

    Prijateljica se sliši tako vrtčevsko😀

  75. zogca said

    Ne, to je, da ne bi užalil te dame. Mene je danes predbivši vprašal, ali imam kakšnega prijatelja. Tako moški govorijo, ko so ekstra uvidevni.

  76. Spider said

    Prikolica.Jebačica.Družica.

  77. zogca said

    Ne, pa ne govorijo vsi tako. To pa vem, da ne.

  78. Janis said

    Priležnica?😀

    Vidiš, jaz pa za fuckbuddy-ko nikoli ne bi uporabila izraza prijateljica.

  79. lynx said

    Saj me ne žuli celibat.😕 Mene bolj žulijo joški in rit… 🙄
    LN

  80. Spider said

    Jaz mojim samo rečem, da sem spoznal eno punco, pa že vsi mislijo, da ji najmanj zaročni prstan kupujem.Ljudje ne ločijo znanka, simpatija, prijateljica, kolegica, punca….njim je to vse isto.

  81. Janis said

    Vidiš, Žogca, to je pa zato, ker daješ svoje pohujšljive fotke na blog, da Lynx zarad tebe ne more več spat😀

    Ja, Spider, zdej si v letih za oženit, tako da se kar pripravi, da te bodo bližnji terali pred matičarja, če bodo samo zavohali vonj ženske kože na tebi, hehe.

  82. lynx said

    Nobeden od navedenih izrazov ni pravi. Nimam pojma…

  83. Spider said

    Janis dobesedno tako je, žal.Samo da zavohajo, da imam stike z žensko, že so čist zmešani, me celo sorodstvo zaslišuje in hoče vedet vse o njej.LOL.

  84. Janis said

    Moje sožalje. Najboljše je razvit dobre živce, nič drugega ne pomaga.

    Lynx, če pustimo sorodstvo in znanke, vsaka ženska pač mora pasat nekam v prijatelica – fuckbuddy-ka – punca možnosti.

  85. Spider said

    Mislim, da je mojim vrstnicah, ki so samske, še huje glede tega.

    Bo Zogca povedala, sej je samo 3 leta starejsa od mene.

  86. lynx said

    Janis, vse troje v enem.

    Še malo vzhodnjaške tematike.
    George Harrison – My sweet lord:

    Zdaj bi pa res bil cajt za spat.

  87. Janis said

    Ojej, ne Harrisona. Te presnete melodije si potem tri dni ne spravim več z glave, tko da ne bom tvegala.

  88. zogca said

    “Vidiš, Žogca, to je pa zato, ker daješ svoje pohujšljive fotke na blog, da Lynx zarad tebe ne more več spat.”

    Prav zato pa hodim vsak dan k spovedi.:mrgreen:

  89. zogca said

    Lynx laže, joške ne žulijo, rite tudi ne. Žulijo kosti. Če ga ženske žulijo, jim že ne da za jesti. Kar ni kavalirsko.:mrgreen:

  90. zogca said

    Spider, res je. Oziroma ne, moji sorodniki so zelo v redu glede tega, je pa nekaj sosed, ki so pod vsako kritiko. Kdo je pa ta, ki je včeraj prišel k tebi, je tvoj novi fant? Ali pa sosed, ko sva se z bivšim rihtala za na sprehod, jaz sem bila že pred vrati, on pa še v stanovanju, se je obuval in nekaj govoril. Sosed je šel mimo in slišal moški glas. A to je pa tvoj novi fant? Da ga vidim. In je odprl na pol priprta vrata in si ga ogledam. Naj dodam, da mi je zaradi tega tale moj bivši svetnik potem najedal, kot sa sem jaz kaj kriva. Zakaj se je pa tako skrival, sem pa tudi pozneje ugotovila. Neplemeniti nameni.

  91. lynx said

    Take ki grejo, je treba stradat…si rekla.😉
    Žulijo pa me ne tako, ampak sajveškako. Janis, obstaja kakšno cepivo proti temu?

  92. zogca said

    Kaj sem rekla, koga je treba stradati?

    Žulji te, če ni dovolj vlažna. Izbiraj naoljene.😉

  93. lynx said

    Rekla si, da je dovolj sendvič. In ne piše se žulji.

    Ta je pa res zadnja.
    Sicer bi rad ostal še malo:

  94. zogca said

    Seveda, za takšne, ki mi lažejo v obraz. Veš ti, na koga sem jaz mislila. Takšnim, ki po pravici povejo, prav rada spečem tudi palačinke.

    Ta pesmica je pa prva liga. Tudi jaz bom samo še deset minut, potem pa grem spat. Ker se moram naspati in se nehati zalezavati v vse premično in nepremično v stanovanju.😉

  95. Nevenka said

    Ja, ja…skrivanje vedno pomeni nekaj neiskrenega.

  96. Nevenka said

    Moj je tudi nekaj časa težil z idejo, da bi bila raje prijatelja.
    Jaz sem mu povedala, da s prijatelji ne spim. Prijatelja!!!!
    Očitno je iskal luknjo v katero bi se skril pred odgovornostjo, ki jo prinaša ljubezen. In ker nisem bila dovolj elastična in ga “razumela” je raje do konca pobegnil. Za ljubezen mora biti človeka nekaj skupaj.

  97. PRABABI said

    Žogcaaaa, dobro jutro!

    test, 😎 😮 😛 😀

    Bom videla, če mi je kaj ratalo🙂

  98. PRABABI said

    še en test
    😯 🙄 😥 😳

    Za danes zadosti! 🙂

    Lahko noč in lepo spančkaj!

Leave a Reply

 
