Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Že dolgo srce ničesar več ne pričakuje!

Posted by zogca na december 17, 2008

PTICE VEDO

Ptice vedo,
kam jih nese perut,
in žita vedo,
čemu zorijo,
in trave in veje
se nemirno zganejo,
ko sape večerne zadišijo.
Ptice vedo
in trave vedo …

Jaz pa ne vem, čemu!
Že dolgo srce
ničesar več ne pričakuje,
že dolgo so mu vse poti
enako znane in tuje.

Kar tako,
križem rok,
ob vogalu vsega slonim,
premišljam let ptic,
grenak se vetra dotaknem,
ki po žitu diši …

Komaj komaj slišno
že skozme zemlja zvoni.

Ivan Minatti

88 Responses to “Že dolgo srce ničesar več ne pričakuje!”

  1. vlatka said

    Ivan Minatti,

    krasen pesnik. 🙂

    Včeraj sem stala na vogalu in sem razmišljala:

    Na vogalu, tu, stojim,
    in tam, na cesto gledam.
    Dva para ljudi se sprehaja.
    Eden z roko v roki,
    drugi vsak po svoje stopa.
    Na dvorišču pes zalaja.
    In avtomobili drvijo.
    le kam tako hitijo?
    Dneva še ni konec…

    In vogal me podpira,
    se na ljudi ne ozira.
    On je tam, sam stoji.
    Le opazuje mimoidoče,
    vozila premikajoče,
    in vse te ljudi,
    ki mimo njega,
    kot da ga ni,
    vsak po svoje stopa.

    (Vlatka K., 17. 12. 08, 21.35)

  2. zogca said

    Ta pesem je tudi meni neznansko všeč. Pretipkala sem jo iz zbirke, vendar je še vedno nisem dala na blog. Je “na čakanju”. O odtujenosti ljudi. Ne samo do mimoidočih, ampak tudi bližnjih, tistih, ki bi nam morali biti najbližji.

  3. Nevenka said

    Sedaj tudi moje ne pričakuje več ničesar. Jaz ne pričakujem več ničesar. Počutim se zelo konfliktno, ker bi rada izginila s tega planeta, ker bi rada ostala brez jutri, pa se bojim umreti.
    In životarim, brez vsakega smisla, popolnoma oropana. Kot lutka na baterije odslužim dan. Niti najmanjše pikice veselja ni v meni.
    Niti najmanjše. V življenje se prav prisiljujem.
    Z njim je odšlo moje zadnje upanje.

  4. zogca said

    Dobro jutro, Nevenka. Pijem kapučino. In kadim tisto famozno prvo cigareto. Ups, v bistvu je druga. In me zanima … Ti nisi prav nič jezna nanj? Jaz sem jezna, veš, kako sem jezna. Mogoče zato, ker sem že v naslednji fazi. Joj, kaj bi mu vse povedala. Obljubljal je najsvetlejši dan, dal najtemnejšo noč, iz sebe pa ni spravil nič drugega kot sprenevedanje, niti enega kurčevega oprosti ne.

  5. Nevenka said

    Nisem jezna. Samo žalostna sem.
    Neskončno.In pogrešam ga. On je moje ljubo bitje. Navaden človek, ki dela napake. Nepopoln tako kot jaz. On bi tudi verjetno raje, da bi bilo kaj drugače. A ni človek, ki bi znal.
    Če bi jaz lahko bila jezna, bi tudi nov smisel lahko našla. Tako pa vem, da ga ne bom.

  6. Nevenka said

    Aja, dobro jutro🙂

  7. Nevenka said

    Me sicer jezijo nekatere njegove ideje, ki se jih oklepa, in nama je zato sesul, nekaj kar bi res lahko bilo najlepše v življenju, a to ni jeza naperjena proti človeku.
    Res ga ljubim s celim srcem.

  8. zogca said

    Ker sem dala to skozi, ti lahko povem … Nehaj iskati opravičila zanj, res, nehaj. S tem si boš samo škodovala. Jaz sem na sto in en način opravičevala njegova dejanja in sem samo še bolj trpela. Tudi danes sem žalostna, ampak vsaj vem, s kom sem imela opravka. Če bi on hotel, ta tvoj, da bi bilo drugače, bi naredil drugače. Saj ga ni nihče s pištolo na čelu silil, da to naredi. Boš, tudi ti boš jezna. Jaz nisem bila, dokler se mi ni dobesedno posral na glavo. Zdaj se temu samo še smejim, res, zabavam se. Ko gledam, kako bednika brišeta sporočila nedolžnih ljudi, ker bi mogoče lahko bila moja. Pa ne, da ju motim, seveda ju ne, ker zgrešita in mojih niti ne obrišeta. Moti ju, da me nista mogla povsem iztrebiti. Ne vem, ali si ti s tem svojim še v stikih ali pa samo jokaš. Če si, verjemi, bo tudi on naredil kaj izjemno bednega, da se boš lahko jezila.

  9. Nevenka said

    Res ne vem kaj bo z menoj, ker se tako ne da živeti. Ker sem čisto
    paralizirana.
    Če bi bila bolj trdnega zdravja, bi šla v Afriko reševati otročke, da bi vsaj kaj bilo od mene.Tako sem pa sama sebi v napoto.

  10. zogca said

    Misliš, da jaz svojega bivšega ne ljubim? Ko bi ti vedela, koliko imam jaz njega rada. Ampak vem pa, da je bednik in slabič. In če sodim po bedarijah, ki jih zadnje tedne počne, tudi ni tako zelo inteligenten, kot sem mislila. Mogoče mu pri zadnjem delam krivico, ker razmišljata dve glavi skupaj. In ker je ena brez dvoma pod 80, njegovih nad 120 … Aritmetična sredina na koncu ni ugodna.:mrgreen:

  11. zogca said

    Nekaj si moraš poiskati, nek izziv, nek cilj. Vem, težko je, jaz ga tudi še nisem našla.

  12. Nevenka said

    Nisem v stikih, ker je rekel, da mi je vse povedal. Temu je težko kaj dodati. Ne zanimam ga več kaj dosti. Verjetno ga tudi prej nisem v resnici, potreboval je le neko mašilo v življenje. Moje resničnosti in mojega živega bitja ni nikoli dojel in sprejel v svoje življenje. Bila sem film, ki si ga je ogledal.

    Preberem pa, kaj na svoj blog napiše. Ne morem se zadržat, da ne bi.

  13. Nevenka said

    Saj bi pisala pesmi, pa so se res nekam globoko zaklenile, ker v sebi čutim samo eno bolečo kepo zaradi katere težko diham. Včasih malo popusti za kratek čas, sedajle, ko sem šla na literarni večer me je muzika malo pretresla. pesmi so pa velikokrat take, da te še malo dreznejo tja, kjer boli.
    Tiste presodobne sicer ne…ampak.
    Ko pa je Alenka brala, moja prijateljica, sem bila pa v solzah, komaj sem jih zadržala. Ker ona piše iz srca in z občutkom.
    Za tako dušo, kot sem, enostavno ni zavetja.

  14. zogca said

    To z mašilom … O tem sem jaz že pisala. So ljudje, ki so po duši samski in se na nek način tudi v zvezi vedejo, kot bi bili. Vsekakor pa veze končujejo, ki mislijo, da je njihova samskost ogrožena. In potem, to sem se jaz kregala na forumu … Mi smo tako imenitni, mi ne potrebujemo nikogar, blablablabla … Ampak čim so eno leto samski, spet skočijo v zvezo, jo potem zaključijo, spet blebetajo o samskosti in tako do večnosti. V bistvu je to izkoriščanje ljudi, ki verjamejo, da misliš zares. Oni pa samo potrebujejo nekaj čustvene hrane. Da so lahko naprej samski. Ko so lačni te čustvene hrane, si spet omislijo nekoga, da se pri njem najejo … Ti pa, ki si jih naivno vzljubil in jokaš, pa na koncu izpadeš odvisen od odnosov. Jaz že ne, ne iščem nikogar in ga nimam namena iskati. Od nobenih odnosov jaz nisem odvisna. Lahko sem samo trapasta, ker sem sveto verjela vsaki njegovi besedi. In vem, zakaj sem. Predstavil se mi je dobesedno kot svetnik.

  15. zogca said

    Nevenka, a tiste pesmi iz zbirke, ki sem si jo jaz že trikrat sposodila, tudi te so bile o njem?

  16. Nevenka said

    Ja, o njem. Cela knjiga je samo zanj.

  17. zogca said

    Ampak iz te zbirke jaz nikakor nisem dobila občutka, da si ti bila srečna, ko si pisala tiste pesmi.

  18. lynx said

    Dobro jutro.
    Nikoli si nisem mislil da je žensko in moško razmišljanje in čustvovanje tako različno.
    Zdi se mi nevarno staviti vse na enega konja.
    “Sreča je ljubezen” “Zadovoljstvo je nekaj drugega.”
    Jaz sem zelo zadovoljen, če sem sploh zadovoljen. Na kaj več niti ne mislim.

  19. zogca said

    Jaz sem zadovoljna, ko sem zadovoljena.😉

    Razlike v čustvovanju? Tudi na smrt zaljubljeni moški tako razmišljajo. Mislim, da ni toliko razlike v spolu, kot je v zaljubljenosti in nezaljubljenosti.

  20. Nevenka said

    Ja, Žogca, lepe, ljubezenske pesmi so bile vse njemu namenjene, a v pesmih je bilo tudi boleče izkustvo od prej in strahovi za naprej in pisala sem jih v obdobju njegovih negotovosti, ko me je strašno bolelo, da ti nekdo reče, da te ljubi in hkrati omahuje in vidiš, da bo za ljubezen pripravljen zelo malo storiti in mu je najlažje od vsega ubijati čustvo.

  21. maxi said

    Po moji filozofiji je narobe ravno to; Nič pričakovati…
    Treba je imeti vizijo in sanje. So pa obdobja v življenju, ko se vse podre in to je predvsem človeško. Potem čas liže in celi rane…da nekega dne spet (za)čutiš utrip.

    Lynx, morda si čustva med spolom niso tako različna in je bolj razlika med karakterjem in osebnostjo. Meni osebno je bližje tvoje razmišljanje kot razglabljanje Nevenke in (včasih) Žogce. Pa mislim, da lahko rečem, da zagotovo vem kako boli….tako zelo, da te lahko tudi utopi.

  22. zogca said

    On je v bistvu že vmes delal “štalo” s svojim omahovanjem in ti povzročal žalost? Zato pa sem ti že napisala … Prepričana bodi, da obstajajo moški, ki so stokrat boljši od njega. Se spomniš tiste objave od pred kratkim, o tem, kdo mora koga zapeljati? Tam sem pisala, da mora moški točno vedeti, kaj hoče. Od tega omahovanja nimaš nič razen bolečino.

  23. Nevenka said

    Lynx, jaz vsekakor zelo ločim med srečo in zadovoljstvom. Zame je sreča “blaženo stanje”, res vzvišeno nad vsemi ostalimi občutki. Zadovoljstvo pa ne, je umirjeno, varno. Nekaj srednjega.
    Da se filozofsko gledati na občutje sreče in reči, srečen človek, ki je vedno zadovoljen.
    Ampak, to je že drugačne vrste sreča. To je tista sreča, ki ni nesreča.

    Mene osrečuje samo ljubezen, čisto nič drugega.

  24. zogca said

    NOČ

    Noč.
    Dolga.
    Odmevi.
    Slika.
    Glas.
    Dotik.
    Dotik.
    Dotik.
    Hrepenenje.
    Bolečina.
    Brez sanj.
    Jutro.
    Praznina.
    Bolečina.
    Bolečina.
    Bolečina.
    Tišina.

    OBLJUBA

    Kot v rokah nekoga,
    ki ne ljubi,
    sem umrla
    v tvojih besedah.
    Brez izhoda,
    brez tolažbe,
    v rokah,
    ki so me pobožale
    in obljubile,
    da me ne bodo ranile.

    BREZ TEBE ME NI

    S svojim hrepenenjem
    si me zgrabil kot val
    in me iztrgal lunini resničnosti.

    Utonila sva v tvoj svet
    sanjskih svetlob,
    kraljestvo nedotakljivega.

    Ljubil si mojo dušo in moje telo,
    z ljubeznijo, ki ne prenese tal,
    ki jo vsak najmanjši drobec
    resničnosti rani …

    Preresnično si me položil
    nazaj na lunin sij,
    da bi rešil ljubezen,
    ki si jo sanjal
    in mi je nikoli nisi
    zares namenil …

    Jaz pa brez nje ne znam več živeti.

    Če sodim po pesmih, je on tebe bolel že prej, preden je odšel.

  25. zogca said

    “So pa obdobja v življenju, ko se vse podre in to je predvsem človeško. Potem čas liže in celi rane…da nekega dne spet (za)čutiš utrip.”

    MAXIČ, JAZ ČVRSTO UPAM, DA IMAŠ PRAV.

  26. Nevenka said

    Ja Žogca, ja to njegovo omahovanje, je bilo strašna izkušnja za moje srce. Prav zbolela sem zaradi tega, čisto me je strlo. A sem toliko verjela v ljubezen, da sem bila prepričana, da se da doseči stabilno stanje, varno stanje čustvovanja in premagati notranje konflite, ki so ga mučili. Samo svoj stalni prostorček v njegovem srcu sem želela. Saj sem sprejela, da je drugačen od mene.
    Obstajajo drugačni moški od njega, ni nujno, da so ravno boljši. On ima v sebi veliko tega kar spoštujem in občudujem in njegov dotik mi je neskončno ljub.

  27. Nevenka said

    Ja, Žogca. Našla si jih. Zapustil me je vmes že enkrat prej, ko se je čutil nemočnega.

  28. Nevenka said

    Ja, bolel me je, ker mi ni znal dati svoje ljubezni, čeprav bi mi jo zlahka dal, ne glede na vse v njegovem življenju. In ta “znal” ni čisto ločen od “hotel”. To pa je tisto najhujše.

  29. maxi said

    Res mi ni jasno, kako se odločite pričakovati ravno tisto od življenja, kar je najmanj odvisno od vas. Zanemarite pa vse tisto, kar je v vaši moči.

  30. Nevenka said

    Ja, verjamem, da je komu tuje moje dojemanje in občutenje. A tak človek sem. Nekaj od tega bi morala biti celo kvaliteta, menda nisem popoln škart od človeka.

  31. Nevenka said

    Če bi bila človekova ljubezen do sebe dovolj, bi človek evolucijsko bil drugačen. Drugih ljudi, ki jih potrebuješ v življenju, pač nimaš v svojih rokah.
    V mojih rokah je moja izobrazba, moje delo. Čustven svet ima človek težko v rokah, tudi če je pretežno razumski.

  32. zogca said

    Maxi, saj to je to. Vse drugo si lahko ustvariš ali omogočiš sam, tukaj pa potrebuješ drugega. In če naletavaš na slabiče in omahljivce, potem … Trpiš.

  33. zogca said

    “Ja, bolel me je, ker mi ni znal dati svoje ljubezni, čeprav bi mi jo zlahka dal, ne glede na vse v njegovem življenju. In ta “znal” ni čisto ločen od “hotel”.”

    Ne, Nevenka, ne opravičuj ga. Če ni znal, bi se lahko naučil. Ni hotel. Tako si reci. Ni hotel. Dokler boš iskala opravičila zanj, boš trpela kot Jezus, verjemi mi.

  34. zogca said

    Ne, nisi ti škart od človeka. ON JE ŠKART OD ČLOVEKA.

  35. Nevenka said

    Mene bolj jezi to, kaj je v meni takega, da mi usoda take ljudi namenja. Bolj iskrenega človeka bi že težko našel, lepotica sicer nisem, nisem pa najgrša ženska na svetu, niti najbolj neumna. In dolgo sem znala živeti, po svoji najboljši moči, tudi brez ljubezni.
    Dolgo. Pa sem se poslovila od zakona in še kakšne zveze, ki ni bila kar sem želela. Ne sama zveza, kot organizacija odnosa. Pač pa odnos. Resnično sem si želela ljubezni. In če čutiš, da si končno našel nekoga, a ti ne dovoli vstopiti, ker se boji bližine, ti pa si tam, izključno zato, da ti tega človeka ljubil.
    To je enostavno za umret. Bi res preklel usodo in cel svet.

  36. Nevenka said

    Nekoč mi je zabrusil: “Ti me ne boš bolela”.
    Nikoli ga nisem hotela boleti.

  37. zogca said

    Ne išči opravičil zanj. Jaz sem to delala in sem skoraj crknila. Ubogi on, ni me hotel prizadeti. Kaj me ni hotel? Zavestno me je prizadel. Vsak dan sva se slišala, po večkrat na dan, tudi videla velikokrat. Slišal je solze, videl je solze, vedel je, da dva meseca nisem zatisnila oči, gledal je, kako se spreminjam v zombija in vse to ga ni premikanilo niti za milimeter. Še več, celo to je izjavil po štirim mesecih od zapustitve. Rekel mi je, da se je ves ta čas hotel pobotati z menoj, jaz pa sem vse pokvarila. Da mi je zadal še dodatno bolečino, da sem še bolj krivila sebe. In te štiri mesece, ko se je on kakor trudil, da bi midva rešila najino zvezo, je okoli govoril, da je z menoj za vedno zaključil. Lažnivec. Ne vem, komu je lagal, meni ali tem ljudem, ampak lagal nekomu je. Jaz pa sem iskala opravičila zanj. Ni me hotel prizadeti, hudo mu je, dober človek je. Dober človek, okoli katerega se povsem naključno dogaja to, da ženske jokajo. On ni nikoli nič kriv. Zapustil pa me je zato, ker me ni hotel zavajati, pazi to, svetnik. Po vsem, kar je on meni naflancal v enem letu, se je odločil, da me ne bo zavajal. Za posrat. Jaz pa sem krivila sebe in trpela. Narobe. Nisem jaz nategnila njega, on je mene – koliko sem dolga in široka.

  38. zogca said

    Nekoč mi je zabrusil: “Ti me ne boš bolela”.

    Si ti prepričana, da tale tvoj v resnici ne sovraži žensk? Ne, saj o tem sva se že pogovarjali. Tudi knjigo sem ti priporočila.

  39. maxi said

    V tvojih rokah Nevenka je tvoje mrcvarjenje tebe. Ko sem se razšla z možem, s katerim imam tudi dva otroka, sem po udaru prve silne bolečine, počasi in z gotovostjo predelala najprej strahove. Ti slednji so me namreč najbolj hromili. Bolečina je ves čas vmes (vstrajno) ostro zbadala. Potem sem se mogla lotit tudi nje. In sem jo predelala, malo z razumom, malo s srcem. Verjamete ali ne, ko sem ga končno iz ljubezni spustila od sebe je prišlo olajšanje.
    In o tem tudi govorim. Nihče ni naša last. Zato z vso ljubeznijo, spoštujmo tudi njegove želje/odločitve (tudi, če v njih ni smisla za nas). Si želim ob sebi njega, ki si ne želi z isto mero mene? Jaz ne. Vsa opravičevanja, da on bi, pa ne zmore, so floskule, ki agonijo samo podaljšajo. Nekdo je tukaj že napisal: Kdor ima kaj dat, to tudi da…

    Moja naloga je hranit sebe, ne gre za samozadostnost, gre za zavedanje, da izhajamo iz sebe in posledično, da imamo vse v svojih rokah. Dejstvo, da me(bo) on ljubi(l)….je samo pika na i.

  40. maxi said

    “Mene bolj jezi to, kaj je v meni takega, da mi usoda take ljudi namenja.”

    Zelo dobro vprašanje, ki lahko napoveduje rešitev…

  41. Nevenka said

    Saj jaz bi rada drugače mislila, da bi mi bilo lažje.
    A se v sebi ne sprijaznim, da je nekdo pripravljen v življenju, ki je eno samo, zapraviti morda edino priložnost za ljubezen.
    Tudi v njegovem življenju. Tako pa mu bodo vedno ostale le zaljubljenosti in naveličanosti.
    Zame je to revščina, tista, ki lahko pelje k nekim klavernim zadovoljstvom in nikoli k sreči.

  42. Nevenka said

    Saj jaz kot človek se trudim, da osebnostno napredujem. Oklepanje mi gre na živce. Vem, da bolečina ne bo ostala vedno tako skrajno ostra. A z njo bom gotovo otopela tudi jaz. Postala bom taka kot on, zadovoljna z malim in nikoli srečna. Siva miš v sivi moki. Pridna kot mravljica, deloholik kot on. Nesrečnik za vedno.

  43. lynx said

    Ko si v nekoga zaljubljen, vidiš v njem samo dobro in lepo. To traja, dokler ti ljubezen vrača. Ko tega ni več, se najprej sprašuješ, kaj je narobe s tabo. Čez čas pride obdobje jeze, ko ugotoviš, da je za vse kriv pravzaprav on. Nesmiselno se je spraševati, ali zmore, zna, hoče, ali je čustveni invalid, bednik, slabič. Verjetno je njegova največja in mogoče tudi edina “krivda”, da te enostavno ne ljubi več ali vsaj dovolj ne.

  44. Nevenka said

    Ja, ampak človek ljubi, če si dovoli. To je čustvo, ki ga moraš negovati in je strašno boleče, ko čutiš, da nekdo počne ravno nasprotno. Ljubezen se rodi nepričakovano, v srcu raste, če jo gojiš ne pa če jo ubijaš.
    Nama se je rodila, v to ne dvomim.
    Hranila, božala in pestovala sem jo pa sama.

  45. lynx said

    “A se v sebi ne sprijaznim, da je nekdo pripravljen v življenju, ki je eno samo, zapraviti morda edino priložnost za ljubezen.”

    Nevenka, tako čutiš ti. In mogoče imaš tudi prav. Vendar on čuti drugače.
    Ne razumem pa tega, da sta vsaj vedve z Žogco pričakovali, da je vajina ljubezen dovolj velik razlog, da vama bo vrnjena. Žal ni tako.

  46. zogca said

    Nevenka, verjemi mi ali pa ne, tale tvoj je čustveno ohromljen oziroma nesposoben pristnega čustvovanja, hkrati pa še ena velika reva, ki je celo zvezo malo bežala, na koncu pa zbežala.

  47. maxi said

    “Vem, da bolečina ne bo ostala vedno tako skrajno ostra. A z njo bom gotovo otopela tudi jaz. Postala bom taka kot on, zadovoljna z malim in nikoli srečna. Siva miš v sivi moki. Pridna kot mravljica, deloholik kot on. Nesrečnik za vedno.”

    Ok, meni je prav. Ampak vedi, da je to tvoja odločitev!

  48. zogca said

    “Ne razumem pa tega, da sta vsaj vedve z Žogco pričakovali, da je vajina ljubezen dovolj velik razlog, da vama bo vrnjena.”

    TOLE SI PA MIMO USEKAL. JAZ SEM ZELO DOLGO UPRAVIČENO VERJELA, DA IMA TALE MOJ FRAJER MENE VELIKO RAJE KOT PA IMAM JAZ NJEGA. Jaz sem se precej trudila, da bi ga vzljubila kot moškega. Kot človek mi je bil tako ali tako v redu. Naj se še tako grdo sliši, celega sem ga morala obleči, poslati k frizerju in še kaj, da bi je bil videti normalno. Mah, je bil ves pocukran, dokler nisem zbolela. In ko je začutil premoč, jo je začel tudi izkoriščati, na koncu pa … Saj veš.

  49. zogca said

    Nevenka, bolečina ne bo ostala enako ostra. To ni mogoče. Lahko, da bo ostala brazgotina, verjetno bo, ampak rana se pa bo zacelila. Je pa potreben čas.

  50. Nevenka said

    Saj jaz tudi nisem iskala njega, on je k meni prišel z ljubeznijo.Imela sem ga rada, a na ljubezen nisem niti pomislila, vsaj ne na tak način…potem pa sem se odločila, da jo sprejmem in iz nje naredim resnično ljubezen. Vsak človek je aktivni del svojega čustva.

    Saj vem kaj Maxi govori, poznam teorijo izbire. Maxi, ko se verjetnost za srečo drastično zmanjša in to z leti se, je tudi prebolevanje izgub drugačno.

  51. zogca said

    Tudi jaz pravim, da je pri 30-ih težje preboleti, kot pri 20-ih, da je pri 40-ih težje kot pri 30-ih … Samo … Poglej, jaz to vidim, pa pri sebi nisem videla … Zato razumem, da ti ne vidiš pri sebi … Tip je lolek, slabič, reva. Zdaj v neki mišji luknji filozofira o življenju, ki ga tako ali tako ne zna živeti, ker je prepoln strahov.

    Verjemi mi, veliko boljših moških je od njega. Pa ti ni treba biti z moškim, jaz tudi ne bom, samo delaj na tem, da preboliš. In verjemi, čez pol leta bo bolelo manj. Prepričana sem, da bo.

  52. Nevenka said

    Pri dvajsetih sem prebolela v letu dni, pri tridesetih v treh, potem sem se pročila…in potem sem po dolgih letih ugotovila, da sem vredna ljubezni…čas prebolevanja se podaljšuje, življenja pa ti počasi začne zmanjkovati.

  53. zogca said

    A se sekiraš zaradi tega, ker se življenja začne zmanjševati? Meni je povsem vseeno, ali crknem jutri, čez pet let ali petdeset.

  54. Nevenka said

    Saj lahko, da so tudi boljši moški, jaz samo nikogar ne spoznam takega. A tako blizu ne bom več nikomur. V to sem prepričana. In če ne bom, potem pa itak smisla nima.

  55. Nevenka said

    Gojiti upanje je tortura posebne vrste. Čas jo podaljšuje. Če te doleti sreča prepozno, je pa užiti ne moreš. Čas ima vlogo. Čisto praznega življenja, je pa res lahko takoj konec.Glede na dipozicijo lahko pričakujem še približno petnajst let. Želela sem ji preživeti z ljubeznijo.
    Petnajst let praznine bo pa muka.

  56. Nevenka said

    In me je strah.

  57. zogca said

    Poglej, tega se ne zadevaš. Ti temu človeku sploh nisi bila tako blizu, kot misliš. Vsaj če sodim po tistem, kar si pisala. Ker on se je že med zvezo umikal. Ti potrebuješ moškega, ki nima čustvenih zavor. Tale je poln zavor.

  58. zogca said

    Česa te je strah???

  59. lynx said

    Nevenka, jaz se vidim v tvojem opisu, na nasprotni strani seveda. Razloži mi, kako si dovoliš ljubiti? Kako ljubezen neguješ? Nemara kot Žogca izbereš primerno osebo (ali ona tebe) in se jo trudiš vzljubiti? Meni to nekako ne gre.
    Mogoče pa je ravno to moj problem…

  60. lynx said

    Žogca, tebi se očitno zdi samoumevno, da se ljubezen, ki jo nudiš, tudi vrača. Prav bi že bilo…

  61. zogca said

    Ne, sploh ne, lynx. Meni se zdi samoumevno, da te nekdo, ki se plazi okoli tebe in ti govori, da on misli pa zares s teboj, ki ti predava o poroki, krstu otrok, verouku … Da takšen človek nekega večera, ko je namenjen k tebi … Da te ne pokliče po telefonu in reče konec. To se mi zdi samoumevno. Nisem jaz bila zaljubljena vanj in pričakovala, da me bo ljubil. On je hotel biti z menoj, zato sem pričakovala, da me ljubi.

  62. lynx said

    Se strinjam. So moški, ki zbirajo ženska telesa in so moški, ki zbirajo ženska čustva. Poznam te potrebe in vem da je to zelo dvorezen meč. Lepo je, ko čutiš da si nekoga prevzel, manj lepo je, ko te to začenja utesnjevati.
    Narobe je, če to delaš zavestno, če že vnaprej veš da ni prihodnosti, sploh pa če karkoli obljubljaš.

  63. Nevenka said

    Ljubiti si človek dovoli tako, da v dobrih stvareh, ki ti jih nekdo poskuša dati, ne iščeš stvari, ki te ogrožajo. Svoje misli posvečaš sreči, ki jo občutiš ob človeku, sprejmeš ga, razmišljaš o tem, kako lepo je, ne kako hudo bo, zaupaš. V vsaki stvari, ki jo počneš, je prisoten kto nekaj svetlega, kot vir energije, kot motivacija za boljše življenje…odpreš se za vse dobro in ni te strah, če vmes pobegne tudi kaj takega s čimer se je treba spopasti, nič se ti ne zdi težko in nemogoče…Veseliš se vsakega skupnega trenutka, gojiš pričakovanja ponovnih srečanj, sanjaš in vizualiziraš skupno srečo…ne vem, mogoče ne znam povedati. Ljubljeni človek je meni prisoten v vsaki misli, tudi če razmišljam čisto druge stvari, postane del mene in ga občutim kot notranji mir, končno doseženo ravnotežje…Kup takih malenkosti so majhne odločitve na način o katerem govori Maxi.

    Če človek ves čas ozavešča, da je ljubezen nekaj kar ga bo na koncu prizadelo, ne bo nikoli srečen, pa tudi ljubezni bo konec, ker umre od lahkote.

  64. Nevenka said

    Lakote.

  65. zogca said

    Lynx, on je točno to del. Ne telo, čustva je hotel. In si je zanje prekleto prizadeval. Ko pa jih je končno dobil, točno ta čustva, ki jih je hotel, so ga pa začela motiti. Meni vsi pravijo, da so njegovi nameni bili iskreni. Vendar njegova dejanja tega ne potrjujejo. In samo dejstvo, da je on to že prej naredil več ženskam … Še danes zajočem, zdaj sem, ko se tega spomnim. Čeprav se več ne pustim trpljenju, ampak mi je pa še vedno hudo, ker se spomnim nanj. Niti oprosti mi ni rekel, niti to.

  66. Nevenka said

    Strah me je osamljenosti. Sem samotarski človek, nisem rada osamljena in neljubljena in da ne morem z ljubeznijo v srcu na nikogar misliti. Ne celo življenje.

  67. zogca said

    Nevenka, boj se tega, da bi ostala revež, da ne bi imela strehe nad glavo in kruha za jesti, tega se boj. Če obstaja razlog za strah. Te lakote.

    Če ti je usojeno, da ostaneš sama, boš pač sama. Jaz se ne sekiram čisto nič. Če mi ni usojeno imeti družine in ljubezni, mi ni. Mogoče bi pa bila nesrečna, če bi jo imela. Deca za futrati in prati, od njega pa nič. Mogoče sploh nisem za otroke in si jih zato niti pretirano ne želim. Nisem za otroke v smislu, da se mi ne da z nekom ukvarjati cele dneve.

    Ne vem.

    Kar bo, bo.

    Brez veze te je strah.

  68. zogca said

    Nevenka, še to. Ko nimaš ničesar, nimaš kaj izgubiti. Jaz tako gledam na te stvari. In potem te ni več strah.

  69. Nevenka said

    Saj tega me je tudi strah, strah me je bolezni. Če si sam, je marsikaj težje. Imaš pa ljubi mir.
    Meni ustreza, da sem veliko sama.
    Ne bi prenesla, da nekdo na meni visi. Tudi jaz nimam te navade.
    A eno normalno količino ljubeče komunikacije pa potrebujem, besede in dotike.

  70. Nevenka said

    Ah, ne vem…človek izgubi življenje na veliko načinov. Ni treba ravno umreti.

  71. zogca said

    Z boleznijo je pa tako. Če zbolim, bom umrla in sem se rešila. Za besede in pogovore … Zdaj imaš besede z nami. Če boš hotela, jaz sem te že povabila na kavo. Imaš gotovo tudi kakšno prijateljico za besede. Če ti manjka dotikov, oprosti, če se ti bo zdelo kruto … Fukbadijev lahko dobiš, kolikor hočem. Vem, ti bi vse v paketu, v eni osebi moškega spola. Saj jaz sem tudi hotela in sem si želela … Pa kaj naj norcu naredim? Naj ga grem treščit z kladivom po glavi, da se mu bodo kolesca obrnila v pravo smer? Vem pa to. Takšne punce, kot sem bila jaz, ne bo več našel. On je izgubil veliko več kot jaz, samo tega se še ne zaveda. Nekoč se bo, to vem.

  72. Nevenka said

    Meni da ljubeče besede in ljubeče dotike samo človek, ki mi neskončno veliko pomeni.
    Mene nekaj kar je fuk, sploh ne razvname. Prej sem mi upira.
    S stvarmi, ki mi nič ne pomenijo, se sploh ne ukvarjam.
    Mi pa malo odleže, če lahko poklepetam z ljudmi, to je pa res.

  73. Nevenka said

    Najbrž je tudi moj kaj izgubil, samo dvomim, da ve. Osrečujejo ga pač druge reči.

  74. zogca said

    Moj zaenkrat ne ve nič. On ima zraven sebe nekoga, ki misli samo na svojo rit in je tako ali tako vedno govoril čez mene, tudi ko sva bila še par, pozneje pa je to podpihovanje samo še intenziviral. In mu seveda vztrajno ponavlja, da je naredil super stvar. Sem s strani slišala par stvari, ki jih verjetno ne bi smela in lahko samo rečem … Fuj in fej. Ampak tale moj bivši ni sposoben uporabljati najonosvnejše logike.

  75. zogca said

    “Meni da ljubeče besede in ljubeče dotike samo človek, ki mi neskončno veliko pomeni.”

    Ampak če je ta človek čustveni invalid in reva? Kaj ti to pomaga? Kaj ti pomagajo njegove besede, če za njimi nikoli ne bo dejanj?

  76. Nevenka said

    Nimam odgovora, sama praznina…

  77. lynx said

    Zanimivo je, kako imajo lahko nekateri ljudje toliko čudovitih lastnosti in hkrati toliko negativnih.
    Zanesljivih povprečnežev pa ne marate.

  78. zogca said

    Kako ne? On naj bi bil zanesljiv povprečnež. Kako naj bi jaz bila vedela, da ni?

  79. zogca said

    Ne, Nevenka, ti si še daleč od praznine. Ko boš prišla do prave praznine, takrat bo prostor v tvojem srcu tudi še za koga drugega in ne samo zanj. Ampak do takrat bomo pa še veliko napisali. Jaz sem si prste obrabila, ko sem z lynxom, Maxi in drugimi ugotavljala kaj, zakaj, kako.

  80. izbrana said

    Da se vmešam. Nisem ravno razpoložena za take poglobljene pogovore zadnje dni, vas pa berem. Da preženem praznino…. Saj nisem preveč izkoriščevalska, a ne!? Mi je pa tule zanimivo Lynxovo razmišljanje. Pa ne morem ugotoviti zakaj se nekako strinjam z njim?! Čeprav s tem porivam v kot vsa moja prepričanja…

    Je pa nekaj. Lynx, nimaš pojma kako rada bi srečala zanesljivega povprečneža! Ker se zavedam, da sem pravzaprav tudi jaz samo zanesljiva povprečnica. Pa se mi zdi, da tudi moški ne mara(te)jo zanesljivih povprečnic! Se motim?

  81. zogca said

    “Čeprav s tem porivam v kot vsa moja prepričanja …”

    Jaz sem jih začela porivati v kot, ker mi niso prav nič prinesla. Razen upanja. Upala pa sem v čudeže.

  82. maxi said

    Toše poje:

    Da se bar mogu zaljubiti u malu seljanku
    na nekom proplanku
    gore u svemiru
    tako da dolje ne vidim.

    (toliko o prošnji o povprečju)

    Sicer vam pa lahko dodam še zanimivo statistiko, zanesljivi povprečneži so v glavnem že oddani.:mrgreen:

  83. zogca said

    Jup, Maxi, prav imaš. In ker so zanesljivi, se ne bodo ločili.

  84. Nevenka said

    Lynx, ti si faca🙂 Saj sem že prej omenila, kaj za en vrag sem jaz? saj sem bila poročena z zanesljivim povprečnežem. Pa sem bila tudi nesrečna, nič skupnega nisva imela in sva se čisto odtujila. Vse kaže na to, da jaz potrebujem čudačka🙂 Samo rad bi me moral imeti.Simpl.

  85. zogca said

    Nujno si preberi knjigo Ženske, ki preveč ljubijo avtorice Robin Norwood. Tudi v knjižnicah jo imajo. To s temi čudački. To pa, kar si napisala … Če bi on bil čudak, ki bi te imel rad, bi ti s svojim čudaštvom grenil življenje, ne bi pa odšel. Pišem ti, kar so pisali meni. Če bi te imel zares rad, ne bi odšel.

  86. Nevenka said

    Saj vem, da če bi me imel rad, ne bi odšel. Razčistil bi s svojimi konflikti v najino dobro, ne samo v svoje.
    Ljubezen vse verjame, vse pričakuje, vse prenese in vse preživi.

  87. Nevenka said

    Aja, nisem član nobene knjižnice. Že nekaj let zelo malo berem knjige, moram si zrihtati nova očala, pa ves čas nekaj odlašam.
    Imam napotnico, se moram zmigati.

  88. Nevenka said

    Je pa skrajno smešno, ko sem se jaz soočila v najini zvezi z zelo tehtnim razlogom za odhod, nisem odšla. Zaradi ljubezni.
    Njega pa je strah, da ga bom zapustila, spravil na urgenco, malo da ne z infarktom.
    In ko misliš in verjameš, da te ima nekdo res rad, te zapusti😦

Leave a Reply

 
