Žogca v ofsajdu

In nič več v pričakovanju sodniške piščalke

Koncert Dina Merlina!

Posted by zogca na november 16, 2008

Ko sva midve prav počasi čvekajoč hodili do svojih avtomobilov, je bil za nama na parkirišču mladenič, ki je zelo glasno govoril v svojega mobilca. “Od ena do deset? Dvajset, stari dvajset.” Midve sva fletni damici, ki ju mogoče poznate kot Žogco in Jovanko Broz, tisto pa, kar je mladenič ocenjeval, je bil koncert Dina Merlina, s katerega sva se vračali.

Dino Merlin je že nekaj let moj najljubši pevec in tudi če bi imela obe nogi v mavcu, bi šla na njegov koncert, kajti nobenega ne zamudim. In nisem edina. Kadarkoli nas obišče, enkrat na dve leti se to zgodi, Dino napolni Gospodarsko razstavišče ali Križanke. In vedno naredi izjemen šov. Ko k izjemnemu šovu dodamo še izjemno petje, je jasno, da se z njegovega koncerta vsi vračamo zadovoljni. Ter odločeni, da tudi naslednjega ne bomo zamudili. Pel je Dino Merlin in peli smo mi. Nikoli ni pel sam. Smo pa eno pesem odpeli brez njega. Od začetka do konca. On je sedel in poslušal, ko je pelo celo Gospodarsko razstavišče. Pesmi, v katerih se najdejo vsi, ki so ljubili. In še bolj tisti, ki so ljubili in izgubili. Stare in nikoli pozabljene uspešnice. Kot tiste povsem nove. Mene se je sinoči najbolj dotaknila pesem Nedostaješ. Zato sem iz globin duše zapela “Pogrešam te, tako te pogrešam. Zaradi vsega, kar je minilo, te pogrešam. Pogrešam te, tako te pogrešam. Zaradi vsega, kar še prihaja, te pogrešam …” Kaj pela, drla sem se. Jaz namreč ne znam peti. Nimam posluha. Ker pa me njegove pesmi presunejo, se derem. Tako zelo naglas, da bi me lahko slišal tudi sam Bog. A kaj, ko me verjetno znova ni? Ne sliši me, ko šepetam in ponižno prosim. Ne sliši me, ko se derem in zahtevam. Preprosto me ne sliši.

Trenutno sem brez glasu, vendar mi ni žal. Niti malo mi ni žal. Kot tudi vam verjetno ne bo žal, če si boste ogledali fotografije, ki sem jih posnela na koncertu.

One Response to “Koncert Dina Merlina!”

  1. […] prvič na Žogcinem blogu, si oglejte tudi reportaže s koncertov Novih fosilov, Lepe Brene in Dina Merlina ali pa video posnetke s prej omenjenih koncertov. Naslednji teden grem na Prljavo kazalište in […]

Leave a Reply

 
